DECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI
z dnia 25 listopada 2011 r.
w sprawie dodatkowego wkładu finansowego w programy państw członkowskich na 2011 r. w dziedzinie kontroli i inspekcji rybołówstwa oraz nadzoru nad nim
(notyfikowana jako dokument nr C(2011) 8359)
(Jedynie teksty w języku angielskim, bułgarskim, duńskim, fińskim, greckim, hiszpańskim, litewskim, łotewskim, maltańskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, portugalskim, rumuńskim, szwedzkim i włoskim są autentyczne)
(2011/779/UE)
KOMISJA EUROPEJSKA,
uwzględniając Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej,
uwzględniając rozporządzenie Rady (WE) nr 861/2006 z dnia 22 maja 2006 r. ustanawiające wspólnotowe środki finansowe na rzecz wdrażania wspólnej polityki rybołówstwa oraz w obszarze prawa morza (1), w szczególności jego art. 21,
a także mając na uwadze, co następuje:
(1) W oparciu o wnioski o współfinansowanie ze środków unijnych, przekazane przez państwa członkowskie w ramach programów kontroli rybołówstwa na 2011 r., Komisja przyjęła decyzję wykonawczą nr 2011/431/UE z dnia 11 lipca 2011 r. w sprawie wkładu finansowego Unii w programy państw członkowskich na 2011 r. w dziedzinie kontroli i inspekcji rybołówstwa oraz nadzoru nad nim (2), zgodnie z którą część budżetu na rok 2011 pozostała niewykorzystana.
(2) Tę niewykorzystaną część budżetu na 2011 r. należy obecnie rozdysponować na podstawie nowej decyzji.
(3) Zgodnie z art. 21 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 861/2006 zwrócono się do państw członkowskich o przedstawienie programów w związku z dodatkowymi środkami przeznaczonymi na obszary priorytetowe określone przez Komisję w piśmie z dnia 20 maja 2011 r. skierowanym do państw członkowskich, tj. automatyzację danych i zarządzanie nimi, elektroniczne systemy rejestrowania i przekazywania informacji (systemy ERS), urządzenia elektroniczne do rejestrowania i przekazywania informacji (urządzania ERS) oraz satelitarne systemy monitorowania statków (VMS), a także na identyfikowalność i kontrolowanie mocy silnika.
(4) Na tej podstawie i z uwagi na ograniczenia budżetowe wnioski o finansowanie unijne w ramach tych programów związane z takimi działaniami jak programy szkoleń i wymiany oraz pilotażowe programy inspekcji i obecności obserwatorów, analiza i ocena wydatków, inicjatywy zwiększające znajomość przepisów WPRyb oraz budowa statków i samolotów patrolowych zostały odrzucone jako niezwiązane z określonymi powyżej obszarami priorytetowymi.
(5) Ze względu na ograniczenia budżetowe w ramach wskazanych przez Komisję obszarów priorytetowych możliwe okazało się odzyskanie jedynie części z poniesionych w ramach programów wydatków kwalifikowalnych. Komisja dokonała wyboru projektów, które otrzymają dofinansowanie, w oparciu o najpilniejsze potrzeby określone przez Komisję.
(6) Wnioski dotyczące działań wymienionych w art. 8 akapit pierwszy lit. a) rozporządzenia (WE) nr 861/2006 mogą kwalifikować się do finansowania unijnego.
(7) Wnioski o finansowanie unijne zostały ocenione pod względem zgodności z przepisami rozporządzenia Komisji (WE) nr 391/2007 z dnia 11 kwietnia 2007 r. ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 861/2006 w zakresie wydatków poniesionych przez państwa członkowskie w ramach wdrażania systemów monitorowania i kontroli mających zastosowanie do wspólnej polityki rybackiej (3).
(8) Należy zatem ustalić maksymalne kwoty i wysokość wkładu finansowego Unii w granicach ustanowionych w art. 15 rozporządzenia (WE) nr 861/2006 oraz określić warunki, na jakich taki wkład może być przyznawany.
(9) W celu stworzenia zachęty do inwestowania w ramach działań priorytetowych określonych przez Komisję oraz uwzględniając negatywny wpływ kryzysu finansowego na budżety państw członkowskich, z tytułu wydatków związanych z obszarami priorytetowymi, o których mowa powyżej, przysługiwać powinna wysoka stawka współfinansowania, mieszcząca się w granicach określonych w art. 15 rozporządzenia Rady (WE) nr 861/2006.
(10) Aby kwalifikować się do objęcia wkładem finansowym, elektroniczne urządzenia lokacyjne powinny spełniać wymogi określone w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) nr 404/2011 z dnia 8 kwietnia 2011 r. ustanawiającym szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Rady (WE) nr 1224/2009 ustanawiającego wspólnotowy system kontroli w celu zapewnienia przestrzegania przepisów wspólnej polityki rybołówstwa (4).
(11) Aby kwalifikować się do objęcia wkładem finansowym, urządzenia elektroniczne do rejestrowania i przekazywania informacji znajdujące się na statkach rybackich powinny spełniać wymogi określone w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011.
(12) Środki przewidziane w niniejszej decyzji są zgodne z opinią Komitetu ds. Rybołówstwa i Akwakultury,
PRZYJMUJE NINIEJSZĄ DECYZJĘ:
Artykuł 1
Przedmiot
W niniejszej decyzji określa się dodatkowy wkład finansowy Unii w wydatki poniesione przez państwa członkowskie w 2011 r. w związku z wdrażaniem systemów monitorowania i kontroli mających zastosowanie do wspólnej polityki rybołówstwa (WPRyb), o których mowa w art. 8 akapit pierwszy lit. a) rozporządzenia (WE) nr 861/2006. Ustanawia się w niej kwotę wkładu finansowego Unii dla każdego państwa członkowskiego, stawkę wkładu finansowego Unii oraz warunki, na jakich wkład ten może zostać przyznany.
Artykuł 2
Zamknięcie zobowiązań pozostających do spłaty
Wszystkie płatności, w odniesieniu do których złożono wnioski o zwrot wydatków, zostają zrealizowane przez dane państwo członkowskie najpóźniej do dnia 30 czerwca 2015 r. Płatności dokonywane przez państwa członkowskie po tym terminie nie kwalifikują się do zwrotu. Niewykorzystane środki wspólnotowe związane z niniejszą decyzją podlegają wycofaniu najpóźniej do dnia 31 grudnia 2016 r.
Artykuł 3
Nowe technologie i sieci informatyczne
1. Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku I, na wdrożenie nowych technologii oraz na budowę sieci informatycznych w celu umożliwienia skutecznego i bezpiecznego gromadzenia danych i zarządzania nimi na potrzeby monitorowania i kontrolowania działalności połowowej oraz nadzoru nad nią, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Wszelkie inne wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku I, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 50 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 4
Automatyczne urządzenia lokacyjne
1. Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku II, na zakup i instalację na statkach rybackich automatycznych urządzeń lokacyjnych umożliwiających ośrodkom monitorowania rybołówstwa zdalne monitorowanie statków przy wykorzystaniu satelitarnego systemu monitorowania statków (VMS) kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1, jest obliczany na podstawie ceny ograniczonej do 2 500 EUR na statek.
3. Aby kwalifikować się do objęcia wkładem finansowym, o którym mowa w ust. 1, automatyczne urządzenia lokacyjne muszą spełniać wymogi określone w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011.
Artykuł 5
Elektroniczne systemy rejestrowania i przekazywania informacji
Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku III, na rozwój, zakup i instalację niezbędnych komponentów elektronicznych systemów rejestrowania i przekazywania informacji (ERS) oraz na związaną z nimi pomoc techniczną, w celu umożliwienia skutecznej i bezpiecznej wymiany danych na potrzeby monitorowania i kontrolowania działalności połowowej oraz nadzoru nad nią, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 6
Urządzenia elektroniczne do rejestrowania i przekazywania informacji
1. Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku IV, na zakup i instalację na pokładzie statków rybackich urządzeń elektronicznych do rejestrowania i przekazywania informacji (urządzeń ERS) umożliwiających statkom elektroniczną rejestrację danych o połowach i przekazywanie ich do centrum monitorowania rybołówstwa kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1, jest obliczany na podstawie ceny ograniczonej do 3 000 EUR na statek, nie naruszając przepisów ust. 4.
3. Aby kwalifikować się do objęcia wkładem finansowym, urządzenia ERS muszą spełniać wymogi ustanowione w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011.
4. W przypadku urządzeń łączących w sobie funkcje ERS i VMS oraz spełniających wymogi ustanowione w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011 wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego artykułu, jest obliczany na podstawie ceny ograniczonej do 4 500 EUR na statek.
Artykuł 7
Projekty pilotażowe
Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku V, na projekty pilotażowe w dziedzinie wdrażania nowych technologii w zakresie kontroli kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 50 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 8
Całkowity maksymalny wkład Unii na państwo członkowskie
Poniżej przedstawiono kwoty planowanych wydatków, kwoty kwalifikowalnych części tych wydatków oraz maksymalne kwoty wkładu Unii na państwo członkowskie:
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Bułgaria | 147 254 | 147 254 | 132 530 |
Cypr | 259 000 | 255 000 | 229 500 |
Dania | 2 159 798 | 1 408 564 | 1 267 708 |
Niemcy | 6 792 280 | 137 480 | 123 732 |
Irlandia | 51 610 000 | 250 000 | 225 000 |
Grecja | 2 133 500 | 590 000 | 455 000 |
Hiszpania | 4 182 697 | 2 264 977 | 2 038 480 |
Włochy | 4 010 000 | 1 140 000 | 1 026 000 |
Łotwa | 140 944 | 140 944 | 126 850 |
Litwa | 207 200 | 135 313 | 121 782 |
Malta | 270 664 | 191 486 | 130 313 |
Niderlandy | 300 000 | 0 | 0 |
Polska | 386 324 | 385 360 | 343 623 |
Portugalia | 2 843 921 | 2 395 200 | 2 155 680 |
Rumunia | 589 000 | 85 000 | 76 500 |
Finlandia | 1 000 000 | 870 000 | 635 000 |
Zjednoczone Królestwo | 2 862 415 | 1 349 325 | 1 214 392 |
Ogółem | 79 894 998 | 11 745 904 | 10 302 090 |
Artykuł 9
Adresaci
Niniejsza decyzja skierowana jest do Republiki Bułgarskiej, Królestwa Danii, Republiki Federalnej Niemiec, Irlandii, Republiki Greckiej, Królestwa Hiszpanii, Republiki Włoskiej, Republiki Cypryjskiej, Republiki Łotewskiej, Republiki Litewskiej, Republiki Maltańskiej, Królestwa Niderlandów, Rzeczypospolitej Polskiej, Republiki Portugalskiej, Rumunii, Republiki Fińskiej oraz Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
Sporządzono w Brukseli dnia 25 listopada 2011 r.
| W imieniu Komisji |
Maria DAMANAKI | |
Członek Komisji |
(1) Dz.U. L 160 z 14.6.2006, s. 1.
(2) Dz.U. L 188 z 19.7.2011, s. 50.
ZAŁĄCZNIK I
NOWE TECHNOLOGIE I SIECI INFORMATYCZNE
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Bułgaria: |
|
|
|
BG/11/06 | 147 255 | 147 255 | 132 530 |
Razem | 147 255 | 147 255 | 132 530 |
Cypr: |
|
|
|
CY/11/09 | 4 000 | 0 | 0 |
CY/11/10 | 55 000 | 55 000 | 49 500 |
Razem | 59 000 | 55 000 | 49 500 |
Dania: |
|
|
|
DK/11/16 | 100 612 | 100 612 | 90 551 |
DK/11/17 | 214 638 | 0 | 0 |
DK/11/18 | 335 372 | 335 372 | 301 835 |
DK/11/19 | 268 298 | 0 | 0 |
DK/11/20 | 268 298 | 268 298 | 241 468 |
DK/11/21 | 268 298 | 268 298 | 241 468 |
DK/11/22 | 234 761 | 234 761 | 211 285 |
DK/11/23 | 201 223 | 201 223 | 181 101 |
DK/11/24 | 268 298 | 0 | 0 |
Razem | 2 159 798 | 1 408 564 | 1 267 708 |
Niemcy: |
|
|
|
DE/11/31 | 18 000 | 18 000 | 16 200 |
DE/11/32 | 2 656 400 | 0 | 0 |
DE/11/33 | 63 480 | 63 480 | 57 132 |
DE/11/34 | 56 000 | 56 000 | 50 400 |
DE/11/35 | 3 998 400 | 0 | 0 |
Razem | 6 792 280 | 137 480 | 123 732 |
Irlandia: |
|
|
|
IE/11/18 | 335 000 | 0 | 0 |
IE/11/19 | 100 000 | 0 | 0 |
Razem | 435 000 | 0 | 0 |
Grecja: |
|
|
|
GR/11/08 | 400 000 | 400 000 | 360 000 |
GR/11/09 | 283 500 | 190 000 | 95 000 |
Razem | 683 500 | 590 000 | 455 000 |
Hiszpania: |
|
|
|
ES/11/11 | 305 860 | 305 860 | 275 274 |
ES/11/14 | 253 117 | 253 117 | 227 805 |
Razem | 558 977 | 558 977 | 503 079 |
Włochy: |
|
|
|
IT/11/19 | 120 000 | 120 000 | 108 000 |
IT/11/21 | 300 000 | 300 000 | 270 000 |
IT/11/22 | 1 900 000 | 0 | 0 |
Razem | 2 320 000 | 420 000 | 378 000 |
Litwa: |
|
|
|
LT/11/08 | 55 000 | 13 113 | 11 802 |
Razem | 55 000 | 13 113 | 11 802 |
Malta: |
|
|
|
MT/11/05 | 125 165 | 73 165 | 65 848 |
MT/11/07 | 16 741 | 16 741 | 8 371 |
Razem | 141 906 | 89 906 | 74 219 |
Niderlandy: |
|
|
|
NL/11/05 | 300 000 | 0 | 0 |
Razem | 300 000 | 0 | 0 |
Polska: |
|
|
|
PL/11/03 | 226 415 | 226 415 | 203 774 |
PL/11/04 | 8 964 | 8 000 | 4 000 |
Razem | 235 379 | 234 415 | 207 774 |
Portugalia: |
|
|
|
PT/11/25 | 125 000 | 125 000 | 112 500 |
PT/11/26 | 105 000 | 0 | 0 |
PT/11/27 | 98 000 | 98 000 | 88 200 |
PT/11/28 | 135 500 | 0 | 0 |
PT/11/29 | 385 000 | 385 000 | 346 500 |
PT/11/30 | 265 700 | 265 700 | 239 130 |
Razem | 1 114 200 | 873 700 | 786 330 |
Rumunia: |
|
|
|
RO/11/10 | 300 000 | 0 | 0 |
RO/11/12 | 24 000 | 0 | 0 |
Razem | 324 000 | 0 | 0 |
Finlandia: |
|
|
|
FI/11/09 | 500 000 | 370 000 | 185 000 |
Razem | 500 000 | 370 000 | 185 000 |
Zjednoczone Królestwo: |
|
|
|
UK/11/67 | 1 153 270 | 0 | 0 |
Razem | 1 153 270 | 0 | 0 |
Ogółem | 16 979 564 | 4 898 410 | 4 174 674 |
ZAŁĄCZNIK II
AUTOMATYCZNE URZĄDZENIA LOKACYJNE
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Grecja: |
|
|
|
GR/11/03 | 400 000 | 0 | 0 |
Razem | 400 000 | 0 | 0 |
Hiszpania: |
|
|
|
ES/11/12 | 996 000 | 830 000 | 747 000 |
Razem | 996 000 | 830 000 | 747 000 |
Włochy: |
|
|
|
IT/11/18 | 720 000 | 720 000 | 648 000 |
Razem | 720 000 | 720 000 | 648 000 |
Ogółem | 2 116 000 | 1 550 000 | 1 395 000 |
ZAŁĄCZNIK III
ELEKTRONICZNE SYSTEMY REJESTROWANIA I PRZEKAZYWANIA INFORMACJI
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Irlandia: |
|
|
|
IE/11/22 | 250 000 | 250 000 | 225 000 |
Razem | 250 000 | 250 000 | 225 000 |
Łotwa: |
|
|
|
LV/11/02 | 140 944 | 140 944 | 126 850 |
Razem | 140 944 | 140 944 | 126 850 |
Portugalia: |
|
|
|
PT/11/21-03 | 50 000 | 50 000 | 45 000 |
Razem | 50 000 | 50 000 | 45 000 |
Rumunia: |
|
|
|
RO/11/03 | 85 000 | 85 000 | 76 500 |
Razem | 85 000 | 85 000 | 76 500 |
Finlandia: |
|
|
|
FI/11/10 | 500 000 | 500 000 | 450 000 |
Razem | 500 000 | 500 000 | 450 000 |
Zjednoczone Królestwo: |
|
|
|
UK/11/69 | 172 990 | 172 990 | 155 691 |
Razem | 172 990 | 172 990 | 155 691 |
Ogółem | 1 198 935 | 1 198 935 | 1 079 041 |
ZAŁĄCZNIK IV
URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE DO REJESTROWANIA I PRZEKAZYWANIA INFORMACJI
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Cypr: |
|
|
|
CY/11/11 | 200 000 | 200 000 | 180 000 |
Razem | 200 000 | 200 000 | 180 000 |
Hiszpania: |
|
|
|
ES/11/13 | 1 022 000 | 876 000 | 788 400 |
Razem | 1 022 000 | 876 000 | 788 400 |
Litwa: |
|
|
|
LT/11/09 | 152 200 | 122 200 | 109 980 |
Razem | 152 200 | 122 200 | 109 980 |
Malta: |
|
|
|
MT/11/09 | 7 693 | 7 693 | 6 924 |
MT/11/10 | 5 567 | 5 567 | 5 010 |
Razem | 13 260 | 13 260 | 11 934 |
Polska: |
|
|
|
PL/11/05 | 100 630 | 100 630 | 90 567 |
PL/11/06 | 50 314 | 50 314 | 45 283 |
Razem | 150 944 | 150 944 | 135 850 |
Portugalia: |
|
|
|
PT/11/21-01 | 1 228 500 | 1 228 500 | 1 105 650 |
PT/11/21-02 | 243 000 | 243 000 | 218 700 |
Razem | 1 471 500 | 1 471 500 | 1 324 350 |
Zjednoczone Królestwo: |
|
|
|
UK/11/68 | 1 176 335 | 1 176 335 | 1 058 701 |
Razem | 1 176 335 | 1 176 335 | 1 058 701 |
Ogółem | 4 186 239 | 4 010 239 | 3 609 215 |
ZAŁĄCZNIK V
PROJEKTY PILOTAŻOWE
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Włochy: |
|
|
|
IT/11/20 | 750 000 | 0 | 0 |
Razem | 750 000 | 0 | 0 |
Malta: |
|
|
|
MT/11/06 | 88 320 | 88 320 | 44 160 |
MT/11/08 | 3 447 | 0 | 0 |
Razem | 91 767 | 88 320 | 44 160 |
Zjednoczone Królestwo: |
|
|
|
UK/11/66 | 359 820 | 0 | 0 |
Razem | 359 820 | 0 | 0 |
Ogółem | 1 201 587 | 88 320 | 44 160 |
ZAŁĄCZNIK VI
PROGRAMY SZKOLEŃ I WYMIANY
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Irlandia: |
|
|
|
IE/11/20 | 25 000 | 0 | 0 |
Razem | 25 000 | 0 | 0 |
Malta: |
|
|
|
MT/11/11 | 12 731 | 0 | 0 |
MT/11/12 | 11 000 | 0 | 0 |
Razem | 23 731 | 0 | 0 |
Portugalia: |
|
|
|
PT/11/23 | 100 226 | 0 | 0 |
PT/11/24 | 15 995 | 0 | 0 |
Razem | 116 221 | 0 | 0 |
Ogółem | 164 952 | 0 | 0 |
ZAŁĄCZNIK VII
PILOTAŻOWE PROGRAMY INSPEKCJI I OBECNOŚCI OBSERWATORÓW
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Rumunia: |
|
|
|
RO/11/11 | 180 000 | 0 | 0 |
Razem | 180 000 | 0 | 0 |
Ogółem | 180 000 | 0 | 0 |
ZAŁĄCZNIK VIII
ANALIZA I OCENA WYDATKÓW
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Portugalia: |
|
|
|
PT/11/21-04 | 50 000 | 0 | 0 |
PT/11/21-05 | 42 000 | 0 | 0 |
Razem | 92 000 | 0 | 0 |
Ogółem | 92 000 | 0 | 0 |
ZAŁĄCZNIK IX
INICJATYWY ZWIĘKSZAJĄCE ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW WPRYB
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Włochy: |
|
|
|
IT/11/16 | 110 000 | 0 | 0 |
IT/11/17 | 110 000 | 0 | 0 |
Razem | 220 000 | 0 | 0 |
Ogółem | 220 000 | 0 | 0 |
ZAŁĄCZNIK X
STATKI I SAMOLOTY PATROLOWE
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Irlandia: |
|
|
|
IE/11/21 | 50 900 000 | 0 | 0 |
Razem | 50 900 000 | 0 | 0 |
Grecja: |
|
|
|
GR/11/02 | 1 050 000 | 0 | 0 |
Razem | 1 050 000 | 0 | 0 |
Hiszpania: |
|
|
|
ES/11/10 | 785 600 | 0 | 0 |
ES/11/15 | 820 120 | 0 | 0 |
Razem | 1 605 720 | 0 | 0 |
Ogółem | 53 555 720 | 0 | 0 |
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00