Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 229 str. 18
Wersja archiwalna od 2011-09-06 do 2015-01-01
Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 229 str. 18
Wersja archiwalna od 2011-09-06 do 2015-01-01
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

Sprostowanie do rozporządzenia Komisji (UE) nr 691/2010 z dnia 29 lipca 2010 r. ustanawiającego system skuteczności działania dla służb żeglugi powietrznej i funkcji sieciowych oraz zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2096/2005 ustanawiające wspólne wymogi dotyczące zapewniania służb żeglugi powietrznej

(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 201 z dnia 3 sierpnia 2010 r.)

1. Strona 7, art. 11 ust. 3:

zamiast:

„ odpowiednim przepisom art. 11 ust. 1 i 2 rozporządzenia (WE) nr 1794/2006”,

powinno być:

„odpowiednim przepisom art. 11a rozporządzenia (WE) nr 1794/2006”.

2. Strona 7, art. 13 ust. 2:

zamiast:

„ państwo(-a) członkowskie”,

powinno być:

„zainteresowane państwo lub państwa członkowskie” .

3. Strona 8, art. 14 ust. 2:

zamiast:

„państwo(-a) członkowskie”,

powinno być:

„zainteresowane państwo lub państwa członkowskie” .

4. Strona 8, art. 15 tytuł:

zamiast:

„Plany skuteczności działania i cele przejęte po rozpoczęciu okresu odniesienia” ,

powinno być:

„Plany skuteczności działania lub działania naprawcze przyjęte po rozpoczęciu okresu odniesienia”.

5. [Nie dotyczy polskiej wersji językowej.]

6. Strona 13, załącznik I sekcja 2 pkt 1 lit. a) zdanie ostatnie:

zamiast:

„te kluczowe wskaźniki skuteczności działania”,

powinno być:

„ten kluczowy wskaźnik skuteczności działania” .

7. [Nie dotyczy polskiej wersji językowej.]

8. Strona 14, załącznik I sekcja 2 pkt 4.2:

zamiast:

„ drugi KPI w zakresie przepustowości na poziomie krajowym lub na poziomie FAB”,

powinno być:

„ drugi KPI w zakresie efektywności pod względem kosztów na poziomie krajowym lub na poziomie FAB”.

9. Strona 15, załącznik II pkt 1.2:

zamiast:

„ (przewidywany ruch, tendencje w zakresie stawek jednostkowych itp.)” ,

powinno być:

„(przewidywany ruch itp.)”.

10. Strona 18, załącznik IV pkt 2 zdanie drugie:

zamiast:

„ będące poza zakresem stosowania art. 1 ust. 2”,

powinno być:

„które nie przekraczają progów określonych w art. 1 ust. 3”.

11. Strona 18, załącznik IV pkt 2.1 lit. b):

zamiast:

„ rozporządzenia w sprawie wspólnych wymogów”,

powinno być:

„rozporządzenia (WE) nr 2096/2005”.

12. Strona 20, załącznik IV pkt 3.1 lit. p):

zamiast:

„ »typ lotu« oznacza »IFR« dla statków powietrznych w lotach według wskazań przyrządów zgodnie z załącznikiem 2 do Konwencji chicagowskiej z 1944 r. (wydanie dziesiąte – lipiec 2005 r.) lub »VFR« w lotach z widocznością zgodnie z tym samym załącznikiem.” ,

powinno być:

„» typ lotu« oznacza typ lotu zgodnie z definicją w dodatku 2 do dokumentu ICAO nr 4444 (wydanie 15 – czerwiec 2007 r.);”.

13. [Nie dotyczy polskiej wersji językowej.]

* Autentyczne są wyłącznie dokumenty UE opublikowane w formacie PDF w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00