Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2010-08-18 do 2020-06-16
Wersja archiwalna od 2010-08-18 do 2020-06-16
archiwalny
Alerty
Sprostowanie do dyrektywy Komisji 2009/149/WE z dnia 27 listopada 2009 r. zmieniającej dyrektywę 2004/49/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w odniesieniu do wspólnych wskaźników bezpieczeństwa oraz wspólnych metod obliczania kosztów wypadków
(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 313 z dnia 28 listopada 2009 r.)
1. Strona 67, załącznik – załącznik I, pkt 1.1 akapit pierwszy: | ||
zamiast: | „Całkowita i względna (w przeliczeniu na pociągokilometry) liczba poważnych wypadków w podziale na następujące rodzaje wypadków: (…)”, | |
powinno być: | „Całkowita i względna (w przeliczeniu na pociągokilometry) liczba znaczących wypadków w podziale na następujące rodzaje wypadków: (…)”. | |
2. Strona 67, załącznik – załącznik I, pkt 1.1 akapit drugi: | ||
zamiast: | „Każdy poważny wypadek jest zgłaszany zgodnie z rodzajem pierwotnego wypadku, nawet jeżeli skutki wtórnego wypadku są poważniejsze, np. pożar po wykolejeniu się pociągu.”, | |
powinno być: | „Każdy znaczący wypadek jest zgłaszany zgodnie z rodzajem pierwotnego wypadku, nawet jeżeli skutki wtórnego wypadku są poważniejsze, np. pożar po wykolejeniu się pociągu.”. | |
3. Strona 68, załącznik – załącznik I, pkt 4 akapit drugi zdanie drugie: | ||
zamiast: | „Zdarzenia poprzedzające skutkujące wypadkiem są zgłaszane w części CSI dotyczącej zdarzeń poprzedzających, a zaistniałe wypadki, jeżeli są poważne, w części CSI dotyczącej wypadków, o których mowa w pkt 1.”, | |
powinno być; | „Zdarzenia poprzedzające skutkujące wypadkiem są zgłaszane w części CSI dotyczącej zdarzeń poprzedzających, a zaistniałe wypadki, jeżeli są znaczące, w części CSI dotyczącej wypadków, o których mowa w pkt 1.”. | |
4. Strona 68, załącznik – załącznik I, pkt 5 akapit drugi zdanie pierwsze: | ||
zamiast: | „Władze bezpieczeństwa zgłaszają skutki ekonomiczne wszystkich wypadków albo jedynie skutki ekonomiczne poważnych wypadków.”, | |
powinno być: | „Władze bezpieczeństwa zgłaszają skutki ekonomiczne wszystkich wypadków albo jedynie skutki ekonomiczne znaczących wypadków.”. | |
5. Strona 70, załącznik – załącznik I, dodatek, pkt 1.1: | ||
zamiast: | „»Poważny wypadek« oznacza każdy wypadek z udziałem co najmniej jednego pojazdu szynowego w ruchu, w którego wyniku co najmniej jedna osoba zostaje zabita lub ciężko ranna lub dochodzi do znacznej szkody w taborze, torach, innych instalacjach lub środowisku, lub następuje znaczne zakłócenie ruchu. Z definicji wyłączone są wypadki w warsztatach, magazynach i zajezdniach.”, | |
powinno być: | „»Znaczący wypadek« oznacza każdy wypadek z udziałem co najmniej jednego pojazdu szynowego w ruchu, w którego wyniku co najmniej jedna osoba zostaje zabita lub ciężko ranna lub dochodzi do znacznej szkody w taborze, torach, innych instalacjach lub środowisku, lub następują znaczne zakłócenia ruchu. Z definicji wyłączone są wypadki w warsztatach, magazynach i zajezdniach.”. | |
6. Strona 70, załącznik – załącznik I, dodatek, pkt 1.4 zdanie drugie: | ||
zamiast: | „Za pociąg nie uważa się samej lokomotywy poruszającej się pojedynczo.”, | |
powinno być: | „Maszynę lekką, tj. samą lokomotywę poruszającą się bez obciążenia, uznaje się za pociąg.”. | |
7. Strona 73, załącznik – załącznik I, dodatek, pkt 5.5: | ||
zamiast: | „Koszt opóźnień oblicza się dla wszystkich wypadków, zarówno poważnych, jak i innych.”, | |
powinno być: | „Koszt opóźnień oblicza się dla wszystkich wypadków, zarówno znaczących, jak i innych.”. |