DECYZJA KOMISJI
z dnia 22 czerwca 2010 r.
w sprawie wkładu finansowego Unii w programy państw członkowskich w dziedzinie kontroli i inspekcji rybołówstwa oraz nadzoru nad nim na 2010 r.
(notyfikowana jako dokument nr C(2010) 3940)
(Jedynie teksty w języku angielskim, bułgarskim, duńskim, estońskim, fińskim, francuskim, greckim, hiszpańskim, litewskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, rumuńskim, słoweńskim, szwedzkim i włoskim są autentyczne)
(2010/352/UE)
KOMISJA EUROPEJSKA,
uwzględniając Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej,
uwzględniając rozporządzenie Rady (WE) nr 861/2006 z dnia 22 maja 2006 r. ustanawiające wspólnotowe środki finansowe na rzecz wdrażania wspólnej polityki rybołówstwa oraz w obszarze prawa morza (1), w szczególności jego art. 21,
a także mając na uwadze, co następuje:
(1) Państwa członkowskie dostarczyły Komisji swoje programy kontroli rybołówstwa na 2010 r. wraz z wnioskami o wkład finansowy Unii w wydatki, które będą ponoszone przy realizacji projektów zawartych w tych programach.
(2) Wnioski dotyczące działań wymienionych w art. 8 lit. a) rozporządzenia (WE) nr 861/2006 mogą kwalifikować się do finansowania przez Unię.
(3) Wnioski o finansowanie przez Unię powinny być zgodne z zasadami określonymi w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 391/2007 (2).
(4) Należy zatem ustalić maksymalne kwoty i wysokość wkładu finansowego Unii w granicach ustanowionych w art. 15 rozporządzenia (WE) nr 861/2006 oraz ustanowić warunki, na jakich taki wkład może być przyznawany.
(5) W celu stworzenia zachęty do inwestowania w ramach działań priorytetowych określonych przez Komisję zgodnie z rozporządzeniem Rady (WE) nr 1224/2009 (3) oraz uwzględniając negatywny wpływ kryzysu finansowego na budżety państw członkowskich z tytułu kosztów związanych z automatyzacją danych i zarządzaniem nimi, z elektronicznymi systemami rejestrowania i przekazywania informacji (ERS) oraz systemami monitorowania statków (VMS), a także z organizowanymi przez państwa członkowskie seminariami, których celem jest zwiększenie świadomości na temat nowego rozporządzenia dotyczącego kontroli oraz na temat nielegalnych, nieraportowanych i nieuregulowanych połowów (NNN), przysługiwać powinna wysoka stawka współfinansowania, mieszcząca się w granicach określonych w art. 15 rozporządzenia Rady (WE) nr 861/2006.
(6) W celu ograniczenia kwot przeznaczanych na zakup i modernizację statków i samolotów patrolowych wykorzystywanych w dziedzinie rybołówstwa wkład Unii w tego rodzaju wydatki ogranicza się do maksymalnej kwoty 1 mln EUR na państwo członkowskie.
(7) Aby kwalifikować się do otrzymania wkładu, automatyczne urządzenia lokacyjne powinny spełniać wymogi ustalone rozporządzeniem Komisji (WE) nr 2244/2003 z dnia 18 grudnia 2003 r. ustanawiającym przepisy szczegółowe dotyczące satelitarnych systemów monitorowania statków (4).
(8) Aby kwalifikować się do otrzymania wkładu, elektroniczne systemy rejestrowania i przekazywania informacji znajdujące się na pokładach statków rybackich powinny spełniać wymogi ustalone rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1077/2008 z dnia 3 listopada 2008 r. ustanawiającym szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 1966/2006 w sprawie elektronicznej rejestracji i raportowania działalności połowowej oraz w sprawie środków teledetekcji i uchylającym rozporządzenie (WE) nr 1566/2007 (5).
(9) Środki przewidziane w niniejszej decyzji są zgodne z opinią Komitetu ds. Rybołówstwa i Akwakultury,
PRZYJMUJE NINIEJSZĄ DECYZJĘ:
Artykuł 1
Przedmiot
Niniejsza decyzja przewiduje wkład finansowy Unii na 2010 r. w wydatki poniesione przez państwa członkowskie w 2010 r. w związku z wdrażaniem systemów monitorowania i kontroli mających zastosowanie do wspólnej polityki rybołówstwa (WPRyb), o których mowa w art. 8 lit. a) rozporządzenia (WE) nr 861/2006. Ustanawia ona maksymalną kwotę wkładu finansowego Unii dla każdego państwa członkowskiego, stawkę wkładu finansowego Unii oraz warunki, na jakich wkład ten może zostać przyznany.
Artykuł 2
Zamknięcie zobowiązań pozostających do spłaty
Wszystkie płatności, w odniesieniu do których złożono wnioski o zwrot wydatków, zostają zrealizowane przez dane państwo członkowskie najpóźniej do dnia 30 czerwca 2014 r. Płatności dokonywane przez państwa członkowskie po tym terminie nie kwalifikują się do zwrotu. Środki budżetowe związane z niniejszą decyzją podlegają wycofaniu najpóźniej do dnia 31 grudnia 2015 r.
Artykuł 3
Nowe technologie i sieci informatyczne
1. Wydatki poniesione – w związku z projektami, o których mowa w załączniku I – na wdrożenie nowych technologii oraz na budowę sieci informatycznych, w celu umożliwienia skutecznego i bezpiecznego gromadzenia danych i zarządzania nimi na potrzeby monitorowania i kontrolowania działalności połowowej oraz nadzoru nad nią, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku I, oraz związane z systemem monitorowania statków (VMS), elektronicznym systemem rejestrowania i przekazywania informacji (ERS) lub z nielegalnymi, nieraportowanymi i nieuregulowanymi połowami (NNN) kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
3. Wszelkie inne wydatki poniesione na nowe technologie oraz sieci informatyczne, w związku z projektami, o których mowa w załączniku I, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 50 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 4
Automatyczne urządzenia lokacyjne
1. Wydatki poniesione – w związku z projektami, o których mowa w załączniku II – na zakup i instalację na statkach rybackich automatycznych urządzeń lokacyjnych umożliwiających ośrodkom monitorowania rybołówstwa zdalne monitorowanie statków przy wykorzystaniu satelitarnego systemu monitorowania statków (VMS) kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1, wynosi nie więcej niż 2 500 EUR na statek.
3. Aby kwalifikować się do otrzymania wkładu finansowego, o którym mowa w ust. 1, automatyczne urządzenia lokacyjne muszą spełniać wymogi ustanowione w rozporządzeniu (WE) nr 2244/2003.
Artykuł 5
Elektroniczne systemy rejestrowania i przekazywania informacji
Wydatki poniesione – w związku z projektami, o których mowa w załączniku III – na rozwój, zakup i instalację niezbędnych komponentów elektronicznych systemów rejestrowania i przekazywania informacji (ERS) oraz na związaną z nimi pomoc techniczną, w celu umożliwienia skutecznej i bezpiecznej wymiany danych na potrzeby monitorowania i kontrolowania działalności połowowej oraz nadzoru nad nią, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 6
Urządzenia elektroniczne do rejestrowania i przekazywania informacji
1. Wydatki poniesione – w związku z projektami, o których mowa w załączniku IV – na zakup i instalację na pokładzie statków rybackich urządzeń elektronicznych do rejestrowania i przekazywania informacji (ERS) umożliwiających statkom elektroniczną rejestrację danych o połowach i przekazywanie ich do centrum monitorowania rybołówstwa kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Bez uszczerbku dla przepisów ust. 4 wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1, wynosi nie więcej niż 3 000 EUR na statek.
3. Aby kwalifikować się do otrzymania wkładu finansowego, urządzenia ERS muszą spełniać wymogi ustanowione na mocy rozporządzenia (WE) nr 1077/2008.
4. W przypadku urządzeń łączących w sobie funkcje ERS i VMS oraz spełniających wymogi ustanowione w rozporządzeniach (WE) nr 2244/2003 i (WE) nr 1077/2008 wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego artykułu, wynosi nie więcej niż 4 500 EUR.
Artykuł 7
Projekty pilotażowe
Wydatki poniesione – w związku z projektami, o których mowa w załączniku V – na projekty pilotażowe w dziedzinie wdrażania nowych technologii w zakresie kontroli kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 8
Szkolenia i programy wymiany
Wydatki poniesione – w związku z projektami, o których mowa w załączniku VI – na szkolenia i programy wymiany urzędników odpowiedzialnych za zadania związane z monitorowaniem i kontrolowaniem rybołówstwa oraz z nadzorem nad nim kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 50 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 9
Inicjatywy zwiększające znajomość przepisów WPRyb
1. Wydatki poniesione – w związku z projektami, o których mowa w załączniku VIII – na przedsięwzięcia obejmujące seminaria i narzędzia medialne mające na celu zwiększenie świadomości rybaków i innych uczestników, takich jak inspektorzy, prokuratorzy i sędziowie, a także społeczeństwo, na temat potrzeby zwalczania nieodpowiedzialnych i nielegalnych połowów oraz potrzeby wdrożenia nowego rozporządzenia dotyczącego kontroli, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowanych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Wszelkie inne wydatki poniesione na inicjatywy służące zwiększeniu świadomości na temat zasad WPRyb, w związku z projektami, o których mowa w załączniku VIII, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 50 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 10
Statki i samoloty patrolowe
1. Wydatki poniesione – w związku z projektami, o których mowa w załączniku IX – na zakup i modernizację statków i samolotów wykorzystywanych do inspekcji działalności połowowej i nadzoru nad nią przez właściwe organy państw członkowskich kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 50 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Wkład finansowy określony dla każdego państwa członkowskiego w załączniku IX oblicza się na podstawie stopnia wykorzystania odpowiednich statków i samolotów do inspekcji i nadzoru oraz wyraża się jako procent ich całkowitej rocznej działalności zadeklarowanej przez państwa członkowskie.
Artykuł 11
Całkowity maksymalny wkład Unii na państwo członkowskie
Poniżej przedstawiono kwoty planowanych wydatków, kwoty kwalifikowalnych części tych wydatków oraz maksymalne kwoty wkładu Unii na państwo członkowskie:
(w EUR) |
Państwo członkowskie | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Wydatki kwalifikowalne | Maksymalny wkład Unii |
Belgia | 254 270 | 254 270 | 176 343 |
Bułgaria | 195 828 | 195 828 | 153 748 |
Dania | 3 215 749 | 3 148 559 | 2 729 961 |
Niemcy | 6 418 061 | 1 120 000 | 893 600 |
Estonia | 239 745 | 239 745 | 207 873 |
Irlandia | 51 495 000 | 46 395 000 | 1 997 500 |
Grecja | 18 595 000 | 7 085 750 | 5 111 175 |
Hiszpania | 9 563 245 | 9 153 093 | 7 735 444 |
Francja | 4 536 370 | 3 497 768 | 2 640 008 |
Włochy | 26 650 600 | 2 625 600 | 1 312 800 |
Cypr | 357 800 | 357 800 | 318 900 |
Litwa | 460 001 | 460 001 | 404 001 |
Niderlandy | 2 809 000 | 1 616 000 | 1 424 000 |
Polska | 702 600 | 696 000 | 600 000 |
Rumunia | 593 600 | 593 600 | 334 240 |
Słowenia | 510 807 | 507 649 | 383 900 |
Finlandia | 981 000 | 881 000 | 766 500 |
Szwecja | 2 353 016 | 2 139 327 | 1 902 083 |
Zjednoczone Królestwo | 2 164 334 | 1 408 528 | 1 036 432 |
Razem | 132 096 027 | 82 375 517 | 30 128 508 |
Artykuł 12
Adresaci
Niniejsza decyzja skierowana jest do Królestwa Belgii, Republiki Bułgarskiej, Królestwa Danii, Republiki Federalnej Niemiec, Republiki Estońskiej, Irlandii, Republiki Greckiej, Królestwa Hiszpanii, Republiki Francuskiej, Republiki Włoskiej, Republiki Cypryjskiej, Republiki Litewskiej, Królestwa Niderlandów, Rzeczypospolitej Polskiej, Rumunii, Słowenii, Republiki Fińskiej, Królestwa Szwecji oraz Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
Sporządzono w Brukseli dnia 22 czerwca 2010 r.
W imieniu Komisji | |
Maria DAMANAKI | |
Członek Komisji |
(1) Dz.U. L 160 z 14.6.2006, s. 1.
(2) Dz.U. L 97 z 12.4.2007, s. 30.
(3) Dz.U. L 343 z 22.12.2009, s. 1.
(4) Dz.U. L 333 z 20.12.2003, s. 17.
ZAŁĄCZNIK I
NOWE TECHNOLOGIE I SIECI INFORMATYCZNE
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Wydatki kwalifikowalne | Stopień wykorzystania do celów kontrolnych | Kwota netto wydatków kwalifikowalnych | Maksymalny wkład Unii |
(EUR) | (EUR) | (EUR) | (EUR) | ||
Belgia | |||||
BE/10/03 | 20 000 | 20 000 | 100 % | 20 000 | 18 000 |
Razem | 20 000 | 20 000 | 20 000 | 18 000 | |
Bułgaria | |||||
BG/10/02 | 8 181 | 8 181 | 100 % | 8 181 | 7 363 |
BG/10/05 | 16 362 | 16 362 | 100 % | 16 362 | 14 725 |
Razem | 24 543 | 24 543 | 24 543 | 22 088 | |
Dania | |||||
DK/10/01 | 1 343 815 | 1 343 815 | 100 % | 1 343 815 | 1 209 434 |
DK/10/02 | 44 346 | 44 346 | 100 % | 44 346 | 22 173 |
DK/10/03 | 67 191 | 0 | 100 % | 0 | 0 |
Razem | 1 455 352 | 1 388 161 | 1 388 161 | 1 231 607 | |
Niemcy | |||||
DE/10/05 | 24 000 | 0 | 0 | 0 | |
DE/10/08 | 220 000 | 220 000 | 100 % | 220 000 | 198 000 |
DE/10/07 | 14 000 | 0 | 0 | 0 | |
Razem | 258 000 | 220 000 | 220 000 | 198 000 | |
Estonia | |||||
EE/10/03 | 60 000 | 60 000 | 100 % | 60 000 | 54 000 |
Razem | 60 000 | 60 000 | 60 000 | 54 000 | |
Irlandia | |||||
IE/10/01 | 200 000 | 200 000 | 100 % | 200 000 | 180 000 |
IE/10/03 | 45 000 | 45 000 | 100 % | 45 000 | 40 500 |
IE/10/05 | 100 000 | 100 000 | 100 % | 100 000 | 90 000 |
IE/10/06 | 300 000 | 300 000 | 100 % | 300 000 | 270 000 |
IE/10/09 | 100 000 | 100 000 | 100 % | 100 000 | 90 000 |
IE/10/11 | 100 000 | 100 000 | 100 % | 100 000 | 50 000 |
Razem | 845 000 | 845 000 | 845 000 | 720 500 | |
Grecja | |||||
EL/10/01 | 400 000 | 400 000 | 100 % | 400 000 | 360 000 |
EL/10/03 | 1 000 000 | 1 000 000 | 100 % | 1 000 000 | 900 000 |
EL/10/09 | 1 500 000 | 1 500 000 | 100 % | 1 500 000 | 1 350 000 |
EL/10/08 | 430 000 | 430 000 | 100 % | 430 000 | 387 000 |
EL/10/11 | 2 045 000 | 2 045 000 | 35 % | 715 750 | 644 175 |
Razem | 5 375 000 | 5 375 000 | 4 045 750 | 3 641 175 | |
Hiszpania | |||||
ES/10/01-1 | 400 000 | 400 000 | 100 % | 400 000 | 200 000 |
ES/10/01-2 | 100 000 | 100 000 | 100 % | 100 000 | 50 000 |
ES/10/05-1 | 28 805 | 28 805 | 100 % | 28 805 | 25 924 |
ES/10/05-2 | 103 737 | 103 737 | 100 % | 103 737 | 93 364 |
ES/10/13 | 9 500 | 9 500 | 100 % | 9 500 | 8 550 |
Razem | 642 042 | 642 042 | 642 042 | 377 838 | |
Francja | |||||
FR/10/01 | 320 000 | 320 000 | 100 % | 320 000 | 288 000 |
Razem | 320 000 | 320 000 | 320 000 | 288 000 | |
Włochy | |||||
IT/10/01 | 23 305 000 | 0 | 0 | 0 | |
IT/10/02 | 480 000 | 380 000 | 100 % | 380 000 | 190 000 |
IT/10/03 | 60 000 | 60 000 | 100 % | 60 000 | 30 000 |
IT/10/04 | 10 000 | 10 000 | 100 % | 10 000 | 5 000 |
Razem | 23 855 000 | 450 000 | 450 000 | 225 000 | |
Cypr | |||||
CY/10/02 | 50 000 | 50 000 | 100 % | 50 000 | 45 000 |
Razem | 50 000 | 50 000 | 50 000 | 45 000 | |
Litwa | |||||
LT/10/01 | 39 389 | 39 389 | 100 % | 39 389 | 35 450 |
Razem | 39 389 | 39 389 | 39 389 | 35 450 | |
Niderlandy | |||||
NL/10/01 | 300 000 | 300 000 | 100 % | 300 000 | 270 000 |
NL/10/02 | 285 000 | 285 000 | 100 % | 285 000 | 256 500 |
NL/10/03 | 75 000 | 75 000 | 100 % | 75 000 | 67 500 |
NL/10/04 | 135 000 | 60 000 | 100 % | 60 000 | 30 000 |
NL/10/07 | 100 000 | 100 000 | 100 % | 100 000 | 90 000 |
NL/10/08 | 80 000 | 80 000 | 100 % | 80 000 | 72 000 |
NL/10/10 | 6 000 | 6 000 | 100 % | 6 000 | 3 000 |
NL/10/11 | 3 000 | 0 | 0 | 0 | |
Razem | 984 000 | 906 000 | 906 000 | 789 000 | |
Polska | |||||
PL/10/01 | 22 600 | 16 000 | 100 % | 16 000 | 8 000 |
Razem | 22 600 | 16 000 | 16 000 | 8 000 | |
Słowenia | |||||
SI/10/03 | 40 000 | 40 000 | 100 % | 40 000 | 36 000 |
SI/10/04 | 9 000 | 9 000 | 100 % | 9 000 | 4 500 |
SI/10/05 | 3 158 | 0 | 0 | 0 | |
Razem | 52 158 | 49 000 | 49 000 | 40 500 | |
Finlandia | |||||
FI/10/06 | 40 000 | 40 000 | 100 % | 40 000 | 20 000 |
Razem | 40 000 | 40 000 | 40 000 | 20 000 | |
Szwecja | |||||
SE/10/04 | 97 132 | 97 132 | 100 % | 97 132 | 87 419 |
SE/10/05 | 48 566 | 48 566 | 100 % | 48 566 | 43 709 |
SE/10/06 | 485 659 | 485 659 | 100 % | 485 659 | 437 093 |
SE/10/09 | 291 395 | 291 395 | 100 % | 291 395 | 262 256 |
Razem | 922 752 | 922 752 | 922 752 | 830 476 | |
Zjednoczone Królestwo | |||||
UK/10/01 | 2 212 | 2 000 | 100 % | 2 000 | 1 000 |
UK/10/02 | 5 144 | 4 000 | 100 % | 4 000 | 2 000 |
UK/10/03 | 4 425 | 4 000 | 100 % | 4 000 | 2 000 |
UK/10/06 | 3 319 | 3 319 | 100 % | 3 319 | 1 659 |
UK/10/08 | 6 637 | 6 000 | 100 % | 6 000 | 3 000 |
UK/10/09 | 7 965 | 7 965 | 100 % | 7 965 | 7 168 |
UK/10/12 | 27 655 | 0 | 0 | 0 | |
UK/10/14 | 9 403 | 9 403 | 100 % | 9 403 | 8 462 |
UK/10/40 | 5 531 | 4 000 | 100 % | 4 000 | 2 000 |
UK/10/48 | 21 815 | 0 | 0 | 0 | |
UK/10/49 | 7 300 | 6 000 | 100 % | 6 000 | 3 000 |
UK/10/50 | 38 717 | 38 717 | 100 % | 38 717 | 34 844 |
UK/10/51 | 442 478 | 0 | 0 | 0 | |
Razem | 582 600 | 85 402 | 85 402 | 65 134 | |
Razem | 35 548 436 | 11 453 289 | 10 124 039 | 8 609 768 |
ZAŁĄCZNIK II
AUTOMATYCZNE URZĄDZENIA LOKACYJNE
(w EUR) |
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Wydatki kwalifikowalne | Maksymalny wkład Unii |
Bułgaria | |||
BG/10/04 | 102 260 | 102 260 | 92 034 |
Razem | 102 260 | 102 260 | 92 034 |
Niemcy | |||
DE/10/12 | 465 000 | 0 | 0 |
Razem | 465 000 | 0 | 0 |
Grecja | |||
EL/10/10 | 1 000 000 | 0 | 0 |
Razem | 1 000 000 | 0 | 0 |
Hiszpania | |||
ES/10/02 | 90 000 | 90 000 | 75 000 |
ES/10/07 | 448 200 | 448 200 | 403 380 |
ES/10/12 | 132 470 | 0 | 0 |
Razem | 670 670 | 538 200 | 478 380 |
Francja | |||
FR/10/03 | 500 000 | 500 000 | 450 000 |
Razem | 500 000 | 500 000 | 450 000 |
Niderlandy | |||
NL/10/04 | 875 000 | 0 | 0 |
Razem | 875 000 | 0 | 0 |
Słowenia | |||
SI/10/01 | 182 649 | 182 649 | 95 000 |
Razem | 182 649 | 182 649 | 95 000 |
Finlandia | |||
FI/10/04 | 100 000 | 100 000 | 90 000 |
Razem | 100 000 | 100 000 | 90 000 |
Szwecja | |||
SE/10/07 | 186 979 | 186 979 | 168 281 |
SE/10/08 | 97 131 | 0 | 0 |
Razem | 284 110 | 186 979 | 168 281 |
Zjednoczone Królestwo | |||
UK/10/61 | 5 531 | 0 | 0 |
UK/10/62 | 6 637 | 0 | 0 |
Razem | 12 168 | 0 | 0 |
Razem | 4 191 857 | 1 610 087 | 1 373 695 |
ZAŁĄCZNIK III
ELEKTRONICZNE SYSTEMY REJESTROWANIA I PRZEKAZYWANIA INFORMACJI
(w EUR) |
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Wydatki kwalifikowalne | Maksymalny wkład Unii |
Belgia | |||
BE/10/01 | 9 270 | 9 270 | 8 343 |
Razem | 9 270 | 9 270 | 8 343 |
Dania | |||
DK/10/04 | 201 572 | 201 572 | 181 415 |
DK/10/05 | 100 786 | 100 786 | 90 708 |
DK/10/06 | 134 382 | 134 382 | 120 943 |
DK/10/07 | 503 931 | 503 931 | 453 538 |
DK/10/08 | 201 572 | 201 572 | 181 415 |
DK/10/09 | 67 191 | 67 191 | 60 472 |
DK/10/10 | 268 763 | 268 763 | 241 887 |
Razem | 1 478 197 | 1 478 197 | 1 330 377 |
Niemcy | |||
DE/10/13 | 350 000 | 350 000 | 315 000 |
DE/10/14 | 50 000 | 50 000 | 45 000 |
DE/10/15 | 60 000 | 0 | 0 |
DE/10/16 | 30 000 | 30 000 | 27 000 |
DE/10/17 | 100 000 | 100 000 | 90 000 |
Razem | 590 000 | 530 000 | 477 000 |
Irlandia | |||
IE/10/10 | 80 000 | 80 000 | 72 000 |
IE/10/12 | 150 000 | 150 000 | 135 000 |
Razem | 230 000 | 230 000 | 207 000 |
Hiszpania | |||
ES/10/03-2 | 300 000 | 300 000 | 270 000 |
Razem | 300 000 | 300 000 | 270 000 |
Francja | |||
FR/10/02 | 811 120 | 811 120 | 730 008 |
Razem | 811 120 | 811 120 | 730 008 |
Cypr | |||
CY/10/01 | 300 000 | 300 000 | 270 000 |
Razem | 300 000 | 300 000 | 270 000 |
Litwa | |||
LT/10/02 | 379 612 | 379 612 | 341 651 |
Razem | 379 612 | 379 612 | 341 651 |
Niderlandy | |||
NL/10/09 | 700 000 | 700 000 | 630 000 |
Razem | 700 000 | 700 000 | 630 000 |
Polska | |||
PL/10/02 | 560 000 | 560 000 | 504 000 |
Razem | 560 000 | 560 000 | 504 000 |
Rumunia | |||
RO/10/04 | 93 600 | 93 600 | 84 240 |
Razem | 93 600 | 93 600 | 84 240 |
Słowenia | |||
SI/10/02-01 | 246 000 | 246 000 | 221 400 |
Razem | 246 000 | 246 000 | 221 400 |
Finlandia | |||
FI/10/01 | 300 000 | 300 000 | 270 000 |
FI/10/02 | 400 000 | 400 000 | 360 000 |
Razem | 700 000 | 700 000 | 630 000 |
Szwecja | |||
SE/10/01 | 339 961 | 339 961 | 305 965 |
SE/10/03 | 339 961 | 339 961 | 305 965 |
Razem | 679 922 | 679 922 | 611 930 |
Razem | 7 077 720 | 7 017 720 | 6 315 949 |
ZAŁĄCZNIK IV
URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE DO REJESTROWANIA I PRZEKAZYWANIA INFORMACJI
(w EUR) |
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Wydatki kwalifikowalne | Maksymalny wkład Unii |
Belgia | |||
BE/10/02 | 225 000 | 225 000 | 150 000 |
Razem | 225 000 | 225 000 | 150 000 |
Niemcy | |||
DE/10/10 | 84 000 | 84 000 | 75 600 |
Razem | 84 000 | 84 000 | 75 600 |
Estonia | |||
EE/10/01 | 160 000 | 160 000 | 144 000 |
Razem | 160 000 | 160 000 | 144 000 |
Hiszpania | |||
ES/10/03-1 | 6 912 000 | 6 912 000 | 6 220 800 |
Razem | 6 912 000 | 6 912 000 | 6 220 800 |
Francja | |||
FR/10/08 | 1 098 000 | 1 098 000 | 732 000 |
FR/10/07 | 1 109 250 | 188 648 | 150 000 |
Razem | 2 207 250 | 1 286 648 | 882 000 |
Słowenia | |||
SI/10-02-02 | 24 000 | 24 000 | 21 600 |
Razem | 24 000 | 24 000 | 21 600 |
Szwecja | |||
SE/10/02 | 291 395 | 291 395 | 262 256 |
Razem | 291 395 | 291 395 | 262 256 |
Zjednoczone Królestwo | |||
UK/10/52 | 774 336 | 774 336 | 696 903 |
Razem | 774 336 | 774 336 | 696 903 |
Razem | 10 677 981 | 9 757 379 | 8 453 159 |
ZAŁĄCZNIK V
PROJEKTY PILOTAŻOWE
(w EUR) |
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Wydatki kwalifikowalne | Maksymalny wkład Unii |
Dania | |||
DK/10/11 | 67 191 | 67 191 | 60 472 |
Razem | 67 191 | 67 191 | 60 472 |
ZAŁĄCZNIK VI
SZKOLENIA I PROGRAMY WYMIANY
(w EUR) |
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Wydatki kwalifikowalne | Maksymalny wkład Unii |
Bułgaria | |||
BG/10/01 | 40 904 | 40 904 | 20 452 |
BG/10/03 | 15 339 | 15 339 | 7 669 |
Razem | 56 243 | 56 243 | 28 122 |
Dania | |||
DK/10/12 | 87 348 | 87 348 | 43 674 |
DK/10/13 | 51 737 | 51 737 | 25 868 |
DK/10/14 | 75 926 | 75 926 | 37 963 |
Razem | 215 010 | 215 010 | 107 505 |
Niemcy | |||
DE/10/04 | 11 800 | 0 | 0 |
DE/10/11 | 130 000 | 130 000 | 65 000 |
DE/10/18 | 120 000 | 120 000 | 60 000 |
Razem | 261 800 | 250 000 | 125 000 |
Estonia | |||
EE/10/04 | 3 000 | 3 000 | 1 500 |
Razem | 3 000 | 3 000 | 1 500 |
Irlandia | |||
IE/10/02 | 150 000 | 50 000 | 25 000 |
IE/10/08 | 20 000 | 20 000 | 10 000 |
Razem | 170 000 | 70 000 | 35 000 |
Grecja | |||
EL/10/11 | 40 000 | 40 000 | 20 000 |
Razem | 40 000 | 40 000 | 20 000 |
Hiszpania | |||
ES/10/03-3 | 20 000 | 20 000 | 10 000 |
ES/10/04-3 | 30 240 | 0 | 0 |
ES/10/04-2 | 10 000 | 10 000 | 5 000 |
ES/10/14 | 8 225 | 0 | 0 |
ES/10/09 | 22 000 | 0 | 0 |
Razem | 90 465 | 30 000 | 15 000 |
Francja | |||
FR/10/04 | 70 000 | 0 | 0 |
Razem | 70 000 | 0 | 0 |
Włochy | |||
IT/10/07 | 24 000 | 24 000 | 12 000 |
IT/10/08 | 51 600 | 51 600 | 25 800 |
IT/10/09 | 250 000 | 0 | 0 |
IT/10/10 | 150 000 | 0 | 0 |
Razem | 475 600 | 75 600 | 37 800 |
Cypr | |||
CYP/10/03 | 7 800 | 7 800 | 3 900 |
Razem | 7 800 | 7 800 | 3 900 |
Litwa | |||
LT/10/03 | 25 000 | 25 000 | 12 500 |
Razem | 25 000 | 25 000 | 12 500 |
Niderlandy | |||
NL/10/12 | 20 000 | 0 | 0 |
NL/10/13 | 20 000 | 0 | 0 |
NL/10/14 | 10 000 | 10 000 | 5 000 |
Razem | 50 000 | 10 000 | 5 000 |
Polska | |||
PL/10/03 | 50 000 | 50 000 | 25 000 |
Razem | 50 000 | 50 000 | 25 000 |
Rumunia | |||
RO/10/02 | 50 000 | 50 000 | 25 000 |
RO/10/03 | 50 000 | 50 000 | 25 000 |
Razem | 100 000 | 100 000 | 50 000 |
Finlandia | |||
FI/10/03 | 26 000 | 26 000 | 13 000 |
Razem | 26 000 | 26 000 | 13 000 |
Szwecja | |||
SE/10/10 | 174 837 | 58 279 | 29 140 |
Razem | 174 837 | 58 279 | 29 140 |
Zjednoczone Królestwo | |||
UK/10/07 | 2 212 | 2 212 | 1 106 |
UK/10/15 | 9 695 | 9 695 | 4 847 |
UK/10/16 | 2 729 | 0 | 0 |
UK/10/17 | 4 507 | 0 | 0 |
UK/10/18 | 93 405 | 0 | 0 |
UK/10/19 | 3 655 | 0 | 0 |
UK/10/20 | 12 824 | 0 | 0 |
UK/10/21 | 3 312 | 0 | 0 |
UK/10/22 | 11 403 | 11 403 | 5 701 |
UK/10/23 | 11 097 | 11 097 | 5 549 |
UK/10/24 | 6 750 | 6 750 | 3 375 |
UK/10/25 | 9 978 | 9 978 | 4 989 |
UK/10/26 | 9 978 | 9 978 | 4 989 |
UK/10/27 | 32 313 | 0 | 0 |
UK/10/28 | 7 200 | 0 | 0 |
UK/10/29 | 9 978 | 0 | 0 |
UK/10/30 | 9 978 | 0 | 0 |
UK/10/31 | 9 978 | 0 | 0 |
UK/10/32 | 13 382 | 0 | 0 |
UK/10/33 | 6 750 | 0 | 0 |
UK/10/34 | 6 307 | 0 | 0 |
UK/10/35 | 12 824 | 0 | 0 |
UK/10/36 | 9 978 | 9 978 | 4 989 |
UK/10/37 | 4 960 | 0 | 0 |
UK/10/38 | 8 384 | 0 | 0 |
UK/10/39 | 6 588 | 6 588 | 3 294 |
UK/10/41 | 3 319 | 3 319 | 1 659 |
UK/10/42 | 442 | 0 | 0 |
UK/10/43 | 442 | 0 | 0 |
UK/10/44 | 442 | 0 | 0 |
UK/10/54 | 2 084 | 2 084 | 1 042 |
UK/10/55 | 365 | 0 | 0 |
UK/10/56 | 243 | 0 | 0 |
UK/10/57 | 216 | 0 | 0 |
UK/10/58 | 127 | 0 | 0 |
UK/10/59 | 1 161 | 0 | 0 |
UK/10/60 | 513 | 0 | 0 |
Razem | 329 522 | 83 082 | 41 541 |
Razem | 2 145 278 | 1 100 014 | 550 008 |
ZAŁĄCZNIK VII
PILOTAŻOWE PROGRAMY INSPEKCJI I OBSERWACJI
(w EUR) |
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Wydatki kwalifikowalne | Maksymalny wkład Unii |
Hiszpania | |||
ES/10/17 | 138 500 | 0 | 0 |
Razem | 138 500 | 0 | 0 |
ZAŁĄCZNIK VIII
INICJATYWY ZWIĘKSZAJĄCE ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW WPRyb
(w EUR) |
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Wydatki kwalifikowalne | Maksymalny wkład Unii |
Bułgaria | |||
BG/10/06 | 12 782 | 12 782 | 11 504 |
Razem | 12 782 | 12 782 | 11 504 |
Irlandia | |||
IE/10/13 | 50 000 | 50 000 | 35 000 |
Razem | 50 000 | 50 000 | 35 000 |
Grecja | |||
EL/10/02 | 500 000 | 500 000 | 450 000 |
Razem | 500 000 | 500 000 | 450 000 |
Hiszpania | |||
ES/10/08 | 645 851 | 645 851 | 322 926 |
ES/10/11 | 60 000 | 60 000 | 30 000 |
ES/10/04-1 | 20 000 | 20 000 | 18 000 |
Razem | 725 851 | 725 851 | 370 926 |
Włochy | |||
IT/10/11 | 280 000 | 100 000 | 50 000 |
Razem | 280 000 | 100 000 | 50 000 |
Litwa | |||
LT/10/04 | 16 000 | 16 000 | 14 400 |
Razem | 16 000 | 16 000 | 14 400 |
Polska | |||
PL/10/04 | 70 000 | 70 000 | 63 000 |
Razem | 70 000 | 70 000 | 63 000 |
Finlandia | |||
FI/10/05 | 15 000 | 15 000 | 13 500 |
Razem | 15 000 | 15 000 | 13 500 |
Słowenia | |||
SI/10/06 | 6 000 | 6 000 | 5 400 |
Razem | 6 000 | 6 000 | 5 400 |
Razem | 1 675 633 | 1 495 633 | 1 013 730 |
ZAŁĄCZNIK IX
STATKI I SAMOLOTY PATROLOWE
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w krajowym programie kontroli rybołówstwa (EUR) | Wydatki kwalifikowalne (EUR) | Stopień wykorzystania do celów kontrolnych | Kwota netto wydatków kwalifikowalnych (EUR) | Maksymalny wkład Unii (EUR) (50 % – maksymalnie 1 milion) |
Niemcy | |||||
DE/10/01 | 45 000 | 0 | 0 | 0 | |
DE/10/02 | 36 000 | 36 000 | 100 % | 36 000 | 18 000 |
DE/10/06 | 4 527 000 | 0 | 0 | 0 | |
DE/10/09 | 151 261 | 0 | 0 | 0 | |
Razem | 4 759 261 | 36 000 | 36 000 | 18 000 | |
Estonia | |||||
EE/10/02 | 16 745 | 16 745 | 100 % | 16 745 | 8 373 |
Razem | 16 745 | 16 745 | 16 745 | 8 373 | |
Irlandia | |||||
IE/10/04 | 200 000 | 200 000 | 100 % | 200 000 | 100 000 |
IE/10/07 | 50 000 000 | 50 000 000 | 90 % | 45 000 000 | 900 000 |
Razem | 50 200 000 | 50 200 000 | 45 200 000 | 1 000 000 | |
Grecja | |||||
EL/10/04 | 2 000 000 | 0 | 0 | 0 | |
EL/10/05 | 180 000 | 0 | 0 | 0 | |
EL/10/06 | 4 500 000 | 0 | 0 | 0 | |
EL/10/07 | 5 000 000 | 5 000 000 | 50 % | 2 500 000 | 1 000 000 |
Razem | 11 680 000 | 5 000 000 | 2 500 000 | 1 000 000 | |
Hiszpania | |||||
ES/10/15 | 5 000 | 5 000 | 100 % | 5 000 | 2 500 |
ES/10/16 | 34 470 | 0 | 0 | 0 | |
ES/10/10 | 44 248 | 0 | 0 | 0 | |
Razem | 83 718 | 5 000 | 5 000 | 2 500 | |
Francja | |||||
FR/10/05 | 48 000 | 0 | 0 | 0 | |
FR/10/06 | 580 000 | 580 000 | 100 % | 580 000 | 290 000 |
Razem | 628 000 | 580 000 | 580 000 | 290 000 | |
Włochy | |||||
IT/10/05 | 40 000 | 0 | 0 | 0 | |
IT/10/06 | 2 000 000 | 2 000 000 | 100 % | 2 000 000 | 1 000 000 |
Razem | 2 040 000 | 2 000 000 | 2 000 000 | 1 000 000 | |
Niderlandy | |||||
NL/10/05 | 200 000 | 0 | 0 | ||
Razem | 200 000 | 0 | 0 | ||
Rumunia | |||||
RO/10/01 | 400 000 | 400 000 | 100 % | 400 000 | 200 000 |
Razem | 400 000 | 400 000 | 400 000 | 200 000 | |
Finlandia | |||||
FI/10/07 | 100 000 | 0 | 0 | ||
Razem | 100 000 | 0 | 0 | ||
Zjednoczone Królestwo | |||||
UK/10/04 | 387 168 | 387 168 | 100 % | 387 168 | 193 584 |
UK/10/05 | 3 761 | 3 761 | 100 % | 3 761 | 1 881 |
UK/10/10 | 8 850 | 8 850 | 100 % | 8 850 | 4 425 |
UK/10/11 | 30 973 | 30 973 | 100 % | 30 973 | 15 487 |
UK/10/45 | 27 655 | 27 655 | 100 % | 27 655 | 13 827 |
UK/10/47 | 6 637 | 6 637 | 100 % | 6 637 | 3 319 |
UK/10/53 | 664 | 664 | 100 % | 664 | 332 |
Razem | 465 708 | 465 708 | 465 708 | 232 854 | |
Razem | 70 573 431 | 58 703 453 | 51 203 453 | 3 751 727 |
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00