Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2007-02-02
Wersja aktualna od 2007-02-02
obowiązujący
Alerty
Regulamin nr 24 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - Jednolite przepisy dotyczące:
I. Homologacji silników wysokoprężnych w odniesieniu do emisji widocznych zanieczyszczeń
II. Homologacji pojazdów silnikowych w odniesieniu do instalacji silników wysokoprężnych homologowanego typu
III. Homologacji pojazdów silnikowych wyposażonych w silniki wysokoprężne w odniesieniu do emisji widocznych zanieczyszczeń z silnika
IV. Pomiaru mocy silników wysokoprężnych
Suplement nr 3 serii poprawek 03 - Data wejścia w życie: 2 lutego 2007 r.
Zmiana regulaminu nr 24 opublikowanego w Dz.U. L 326 z dnia 24.11.2006 r.
Punkty 1.1.1.-1.1.3. otrzymują następujące brzmienie (wraz z wprowadzeniem odniesienia do nowego przypisu (1) oraz samego nowego przypisu (1):
„1.1.1. Część I: Emisja widocznych zanieczyszczeń z silników wysokoprężnych przeznaczonych do zamontowania w pojazdach kategorii L, M i N (1).
1.1.2. Część II: Montaż w pojazdach kategorii L, M i N silników wysokoprężnych, które posiadają homologację typu zgodnie z postanowieniami części I niniejszego regulaminu (1).
1.1.3. Część III: Emisja widocznych zanieczyszczeń z pojazdów kategorii L, M i N (1) wyposażonych w silnik, który nie posiada oddzielnej homologacji typu zgodnie z postanowieniami części I niniejszego regulaminu.
|
(1) Jak określono w załączniku 7 do ujednoliconej rezolucji w sprawie budowy pojazdów (R.E.3), (dokument TRANS/WP.29/78/Rev.1/Amend.2 ostatnio zmieniony dokumentem Amend.4).”
Punkt 5.4.1., odniesienie do przypisu (1) i przypis (1), otrzymuje numer (2) oraz brzmienie:
„(2) 1 dla Niemiec, ... 10 dla Serbii, ... 36 dla Litwy, 37 dla Turcji, 38 (wolny), 39 dla Azerbejdżanu, ... 47 dla Republiki Południowej Afryki, 48 dla Nowej Zelandii, 49 dla Cypru, 50 dla Malty, 51 dla Republiki Korei, 52 dla Malezji, 53 dla Tajlandii, 54 i 55 (wolne) oraz 56 dla Czarnogóry. Przyporządkowuje się następujące liczby ...”