Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2004 nr 3 str. 3
Wersja aktualna od 2004-01-27
Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2004 nr 3 str. 3
Wersja aktualna od 2004-01-27
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (WE) NR 13/2004

z dnia 8 grudnia 2003 r.

ustalające listę dróg śródlądowych o charakterze morskim określoną w art. 3 lit. d) rozporządzenia Rady (EWG) nr 1108/70

(Tekst mający znaczenie dla EOG)

KOMISJA WSPÓLNOT EUROPEJSKICH,

uwzględniając Traktat ustanawiający Wspólnotę Europejską,

uwzględniając rozporządzenie Rady (EWG) nr 1108/70 z 4 czerwca 1970 r. wprowadzające system księgowy dla wydatków na infrastrukturę w transporcie kolejowym, drogowym i w żegludze śródlądowej(1), ostatnio zmienione Aktem Przystąpienia Austrii, Finlandii i Szwecji, w szczególności jego art. 3 lit. d),

a także mając na uwadze, co następuje:

(1) Rozporządzenie Komisji (EWG) nr 281/71 z dnia 9 lutego 1971 r. ustalające listę dróg śródlądowych o charakterze morskim określoną w art. 3 lit. e) rozporządzenia Rady (EWG) nr 1108/70 z dnia 4 czerwca 1970 r.(2) zostało kilkakrotnie zmienione w sposób znaczący(3). W celu przejrzystości i racjonalności należy skodyfikować niniejsze rozporządzenie.

(2) Rozporządzenie (EWG) nr 1108/70 określa, że rachunki wydatków na infrastrukturę nie są wymagane dla różnych kategorii infrastruktury. Tak jest między innymi w przypadku niektórych dróg śródlądowych o charakterze morskim, których lista powinna zostać sporządzona przez Komisję.

(3) Przy sporządzaniu takiej listy należy wziąć pod uwagę udział ruchu na drogach śródlądowych o charakterze morskim, który zapewnia żegluga śródlądowa czy też zalety wprowadzenia systemu księgowego dla wydatków na infrastrukturę w odniesieniu do takich dróg śródlądowych w świetle wprowadzenia systemu opłat za korzystanie z infrastruktury,



PRZYJMUJE NINIEJSZE ROZPORZĄDZENIE:

Artykuł 1

Lista dróg śródlądowych o charakterze morskim, określona w art. 3 lit. d) rozporządzenia (EWG) nr 1108/70, znajduje się w załączniku 1 do niniejszego rozporządzenia.

Artykuł 2

Rozporządzenie (EWG) nr 281/71 zostaje uchylone.

Odniesienia do uchylonego rozporządzenia należy rozumieć jako odniesienia do niniejszego rozporządzenia i odczytywać zgodnie z tabelą korelacji umieszczoną w załączniku III.

Artykuł 3

Niniejsze rozporządzenie wchodzi w życie dwudziestego dnia po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich.

Niniejsze rozporządzenie wiąże w całości i jest bezpośrednio stosowane we wszystkich Państwach Członkowskich.


Sporządzono w Brukseli, dnia 8 grudnia 2003 r.

W imieniu Komisji

Loyola DE PALACIO

Wiceprzewodniczący



(1) Dz.U. nr L 130 z 15.6.1970, str. 4.

(2) Dz.U. nr L 33, z 10.2.1971, str. 11.

(3) zob. załącznik II.

ZAŁĄCZNIK I

Lista dróg śródlądowych o charakterze morskim

Królestwo Belgii

— Dolna Skalda

— Kanał morski Gandawa-Terneuzen, w dół rzeki od północnego odgałęzienia Gandawskiego Kanału Okrężnego

Republika Federalna Niemiec

— Kanał Kiloński

— Dolny Ems

— Dolna Wezera

— Dolna Łaba

Republika Francuska

— Sekwana, w dół rzeki od mostu Jeanne-d'Arc w Rouen

— Loara, w dół rzeki od Nantes (dopływ Erdre)

— Garonne, w dół rzeki od mostu Pierre w Bordeaux, i Gironde

Królestwo Niderlandów

— Noordzeekanaal

— Rotterdamse Waterweg en Nieuwe Maas

— Westerschelde

— Kanaal Ghent-Terneuzen

Republika Portugalska

— Douro, a jusante da ponte D. Luís, da cidade do Porto

— Tejo, a jusante do Carregado

— Sado, a jusante do esteiro da Marateca

— Guadiana, a jusante do Pomarăo

Republika Finlandii

— Saimaan kanava/Saima kanal

— Saimaan vesistö/Saimens vattendrag

Królestwo Szwecji

— Trollhätte kanal and Göta älv

— Jezioro Vänern

— Södertälje kanal

— Jezioro Mälaren

Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej

— Weaver Navigation (Northwich to the junction with the Manchester Ship Canal)

— Gloucester and Sharpness Canal.

ZAŁĄCZNIK II

Uchylone rozporządzenie z kolejnymi poprawkami, które nie zostały uchylone

Rozporządzenie (EWG) nr 281/71 (Dz.U. nr L 33 z 10.2.1971, str. 11)

— Akt Przystąpienia Królestwa Danii, Irlandii i Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (Dz.U. nr L 73 z 27.3.1972, str. 92)

— Akt Przystąpienia Królestwa Hiszpanii i Republiki Portugalskiej (Dz.U. nr L 302 z 15.11.1985, str. 162)

— Akt Przystąpienia Republiki Austriackiej, Republiki Finlandii i Królestwa Szwecji (Dz.U. nr C 241 z 29.8.1994, str. 165)

ZAŁĄCZNIK III

Tabela korelacji

Rozporządzenie (EWG) nr 281/71

Niniejsze rozporządzenie

Artykuł

Załącznik

Artykuł 1

Artykuł 2

Artykuł 3

Załącznik I

Załącznik II

Załącznik III

* Autentyczne są wyłącznie dokumenty UE opublikowane w formacie PDF w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00