ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ZDROWIA1)
z dnia 13 września 2023 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru
Na podstawie art. 105 ust. 4 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2023 r. poz. 991, 1675 i 1972) zarządza się, co następuje:
§ 1. [Rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru] W rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz. U. poz. 605) wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 5 w ust. 1 uchyla się pkt 9;
2) w § 8 w ust. 1:
a) pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) w rubryce trzeciej - firmę, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) oraz formę organizacyjno-prawną, w przypadku grupowej praktyki lekarskiej;",
b) w pkt 4 lit. c otrzymuje brzmienie:
„c) w polu trzecim - imię (imiona) i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spółki;",
c) pkt 7 otrzymuje brzmienie:
„7) w rubryce siódmej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej w formie spółki cywilnej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) każdego ze wspólników spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;",
d) w pkt 13 w lit. c na końcu przecinek zastępuje się średnikiem i uchyla się lit. d,
e) w pkt 20 lit. a otrzymuje brzmienie:
„a) w polu pierwszym - datę udzielenia akredytacji lub datę wydania certyfikatu,",
f) pkt 24 otrzymuje brzmienie:
„24) w rubryce dwudziestej czwartej - miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej, ze wskazaniem nazwy podmiotu przechowującego dokumentację medyczną, adresu i numeru telefonu.";
3) w § 9 w ust. 1:
a) pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) w rubryce trzeciej - firmę, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) oraz formę organizacyjno-prawną, w przypadku grupowej praktyki pielęgniarskiej;",
b) w pkt 4 lit. c otrzymuje brzmienie:
„c) w polu trzecim - imię (imiona) i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spółki;",
c) pkt 7 otrzymuje brzmienie:
„7) w rubryce siódmej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki pielęgniarek w formie spółki cywilnej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) każdego ze wspólników spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;",
d) w pkt 13 w lit. c na końcu przecinek zastępuje się średnikiem i uchyla się lit. d,
e) w pkt 20 lit. a otrzymuje brzmienie:
„a) w polu pierwszym - datę udzielenia akredytacji lub datę wydania certyfikatu,",
f) pkt 23 otrzymuje brzmienie:
„23) w rubryce dwudziestej trzeciej - miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej, ze wskazaniem nazwy podmiotu przechowującego dokumentację medyczną, adresu i numeru telefonu.";
4) w § 10 w ust. 1:
a) pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) w rubryce trzeciej - firmę, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) oraz formę organizacyjno-prawną, w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej;",
b) w pkt 4 lit. c otrzymuje brzmienie:
„c) w polu trzecim - imię (imiona) i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spółki;",
c) pkt 6 otrzymuje brzmienie:
„6) w rubryce szóstej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej w formie spółki cywilnej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) każdego ze wspólników spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;",
d) w pkt 7 lit. g otrzymuje brzmienie:
„g) w polu siódmym - numer skrytki pocztowej,",
e) w pkt 11 w lit. c na końcu przecinek zastępuje się średnikiem i uchyla się lit. d,
f) w pkt 18 lit. a otrzymuje brzmienie:
„a) w polu pierwszym - datę udzielenia akredytacji lub datę wydania certyfikatu,",
g) pkt 21 otrzymuje brzmienie:
„21) w rubryce dwudziestej pierwszej - miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej, ze wskazaniem nazwy podmiotu przechowującego dokumentację medyczną, adresu i numeru telefonu.";
5) po § 10 dodaje się § 10a w brzmieniu:
„§ 10a. 1. W księdze rejestrowej praktyki zawodowej diagnosty laboratoryjnego wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej - numer księgi rejestrowej;
2) w rubryce drugiej - oznaczenie organu prowadzącego rejestr:
a) w polu pierwszym - literę „D" oznaczającą Krajową Radę Diagnostów Laboratoryjnych, jako organ prowadzący rejestr,
b) w polu drugim - kod Krajowej Rady Diagnostów Laboratoryjnych, określony w załączniku nr 4a do rozporządzenia;
3) w rubryce trzeciej - firmę, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) oraz formę organizacyjno-prawną, w przypadku grupowej praktyki diagnostów laboratoryjnych;
4) w rubryce czwartej - imię (imiona) i nazwisko diagnosty laboratoryjnego oraz jego tytuł zawodowy, a w przypadku grupowej praktyki diagnostów laboratoryjnych - listę diagnostów laboratoryjnych wspólników albo partnerów spółki zawierającą:
a) w polu pierwszym - numer kolejny na liście,
b) w polu drugim - imiona i nazwiska oraz tytuły zawodowe,
c) w polu trzecim - imię (imiona) i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spółki;
5) w rubryce piątej - numer prawa wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego, a w przypadku grupowej praktyki diagnostów laboratoryjnych - numer prawa wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
6) w rubryce szóstej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki diagnostów laboratoryjnych w formie spółki cywilnej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) każdego wspólnika, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
7) w rubryce siódmej - adres do korespondencji:
a) w polu pierwszym - identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego albo adresu do korespondencji,
b) w polu drugim - ulicę,
c) w polu trzecim - numer domu,
d) w polu czwartym - numer lokalu,
e) w polu piątym - kod pocztowy,
f) w polu szóstym - miejscowość,
g) w polu siódmym - numer skrytki pocztowej,
h) w polu ósmym - oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;
8) w rubryce ósmej - numer telefonu;
9) w rubryce dziewiątej - adres poczty elektronicznej;
10) w rubryce dziesiątej - adres strony internetowej;
11) w rubryce jedenastej - posiadane specjalizacje, a w przypadku grupowej praktyki diagnostów laboratoryjnych - specjalizacje poszczególnych wspólników albo partnerów spółki, w kolejności zgodnej z listą, o której mowa w pkt 4;
12) w rubryce dwunastej - informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:
a) w polu pierwszym - datę rozpoczęcia działalności leczniczej,
b) w polu drugim - datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy,
c) w polu trzecim - okres zawieszenia działalności, o którym mowa w art. 22 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców;
13) w rubryce trzynastej - rodzaj działalności leczniczej;
14) w rubryce czternastej - kod rodzaju praktyki zawodowej, określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia;
15) w rubryce piętnastej - zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;
16) w rubryce szesnastej - adres i numer telefonu miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych:
a) w polu pierwszym - identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych,
b) w polu drugim - ulicę,
c) w polu trzecim - numer domu,
d) w polu czwartym - numer lokalu,
e) w polu piątym - kod pocztowy,
f) w polu szóstym - miejscowość,
g) w polu siódmym - numer telefonu,
h) w polu ósmym - nazwę zakładu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki diagnosty laboratoryjnego wyłącznie w zakładzie leczniczym;
17) w rubryce siedemnastej - datę wpisu do rejestru;
18) w rubryce osiemnastej - datę zmiany wpisu do rejestru;
19) w rubryce dziewiętnastej - informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:
a) w polu pierwszym - datę udzielenia akredytacji lub datę wydania certyfikatu,
b) w polu drugim - zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;
20) w rubryce dwudziestej - informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:
a) w polu pierwszym - daty przeprowadzonych kontroli,
b) w polu drugim - wyniki przeprowadzonych kontroli;
21) w rubryce dwudziestej pierwszej - informacje dotyczące wykreślenia z rejestru:
a) w polu pierwszym - datę zakończenia działalności leczniczej,
b) w polu drugim - datę uchwały Krajowej Rady Diagnostów Laboratoryjnych o wykreśleniu z rejestru,
c) w polu trzecim - numer uchwały Krajowej Rady Diagnostów Laboratoryjnych o wykreśleniu z rejestru;
22) w rubryce dwudziestej drugiej - miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej, ze wskazaniem nazwy podmiotu przechowującego dokumentację medyczną, adresu i numeru telefonu.
2. W przypadku gdy świadczenia zdrowotne w ramach wykonywanej praktyki zawodowej są udzielane w więcej niż jednym miejscu, w rubryce szesnastej wpisuje się adres i numer telefonu każdego z tych miejsc.
3. W przypadku gdy diagnosta laboratoryjny prowadzi więcej niż jeden rodzaj praktyki zawodowej, w rubrykach: czternastej, piętnastej i szesnastej wpisuje się informacje o każdym z nich.";
6) w § 12:
a) w ust. 1 uchyla się pkt 10,
b) ust. 5 otrzymuje brzmienie:
„5. W przypadku wniosku o wykreślenie z rejestru podmiotu leczniczego podaje się informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 i 24, numer księgi rejestrowej oraz datę zakończenia działalności leczniczej podmiotu leczniczego i miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku likwidacji podmiotu leczniczego, ze wskazaniem nazwy podmiotu przechowującego dokumentację medyczną, adresu i numeru telefonu.";
7) w § 13:
a) w ust. 1:
- po pkt 8 dodaje się pkt 8a w brzmieniu:
„8a) listę lekarzy wspólników albo partnerów spółki, ze wskazaniem ich imion i nazwisk, tytułów zawodowych oraz w przypadku wspólników spółki cywilnej adres do korespondencji;",
- w pkt 15 lit. g otrzymuje brzmienie:
„g) nazwę i numer REGON zakładu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wyłącznie w zakładzie leczniczym albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wyłącznie w zakładzie leczniczym;",
b) w ust. 4 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) firmę, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) oraz formę organizacyjno-prawną spółki;",
c) ust. 9 otrzymuje brzmienie:
„9. W przypadku wniosku o wykreślenie z rejestru podaje się informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 i 16 albo w ust. 4 pkt 1-3 i 11, numer księgi rejestrowej oraz datę zakończenia działalności leczniczej i miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej, ze wskazaniem nazwy podmiotu przechowującego dokumentację medyczną, adresu, numeru telefonu.";
8) w § 14:
a) w ust. 1:
- po pkt 8 dodaje się pkt 8a w brzmieniu:
„8a) listę pielęgniarek wspólników albo partnerów spółki, ze wskazaniem ich imion i nazwisk, tytułów zawodowych oraz w przypadku wspólników spółki cywilnej adres do korespondencji;",
- w pkt 15 lit. g otrzymuje brzmienie:
„g) nazwę i numer REGON zakładu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki pielęgniarskiej wyłącznie w zakładzie leczniczym albo indywidualnej specjalistycznej praktyki pielęgniarskiej wyłącznie w zakładzie leczniczym;",
b) w ust. 4 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) firmę, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) oraz formę organizacyjno-prawną spółki;",
c) w ust. 5 w pkt 10 wprowadzenie do wyliczenia otrzymuje brzmienie:
„numer telefonu i adres miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki pielęgniarskiej wyłącznie w miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki pielęgniarskiej wyłącznie w miejscu wezwania - numer telefonu i adres miejsca przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej:",
d) ust. 9 otrzymuje brzmienie:
„9. W przypadku wniosku o wykreślenie z rejestru podaje się informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 i 16 albo w ust. 4 pkt 1-3 i 11, numer księgi rejestrowej oraz datę zakończenia działalności leczniczej i miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej, ze wskazaniem nazwy podmiotu przechowującego dokumentację medyczną, adresu i numeru telefonu.";
9) w § 15:
a) w ust. 1w pkt 6 lit. g otrzymuje brzmienie:
„g) numer skrytki pocztowej,",
b) w ust. 4:
- pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) firmę, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) oraz formę organizacyjno-prawną spółki;",
- pkt 7 otrzymuje brzmienie:
„7) listę fizjoterapeutów wspólników albo partnerów spółki, ze wskazaniem ich imion i nazwisk, tytułów zawodowych oraz w przypadku wspólników spółki cywilnej adres do korespondencji;",
c) w ust. 5 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
„5) Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej w formie spółki cywilnej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) każdego wspólnika;",
d) ust. 9 otrzymuje brzmienie:
„9. W przypadku wniosku o wykreślenie z rejestru podaje się informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 i 14 albo w ust. 4 pkt 1-3 i 9, numer księgi rejestrowej oraz datę zakończenia działalności leczniczej i miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej, ze wskazaniem nazwy podmiotu przechowującego dokumentację medyczną, adresu i numeru telefonu.";
10) po § 15 dodaje się § 15a w brzmieniu:
„§ 15a. 1. Wniosek o wpis do rejestru praktyki zawodowej diagnosty laboratoryjnego zawiera:
1) określenie rodzaju wniosku;
2) oznaczenie organu prowadzącego rejestr, zawierające literę „D" oraz kod oznaczający Krajową Radę Diagnostów Laboratoryjnych, określony w załączniku nr 4a do rozporządzenia;
3) imię (imiona) i nazwisko diagnosty laboratoryjnego oraz jego tytuł zawodowy;
4) numer prawa wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego;
5) Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP);
6) adres do korespondencji:
a) identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego albo adresu do korespondencji,
b) ulicę,
c) numer domu,
d) numer lokalu,
e) kod pocztowy,
f) miejscowość,
g) numer skrytki pocztowej,
h) oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;
7) numer telefonu;
8) adres poczty elektronicznej;
9) posiadane specjalizacje;
10) datę rozpoczęcia działalności leczniczej;
11) kod rodzaju praktyki zawodowej, określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia;
12) zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;
13) numer telefonu i adres miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych:
a) identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych,
b) ulicę,
c) numer domu,
d) numer lokalu,
e) kod pocztowy,
f) miejscowość,
g) nazwę i numer REGON zakładu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki diagnosty laboratoryjnego wyłącznie w zakładzie leczniczym;
14) podpis diagnosty laboratoryjnego.
2. W przypadku grupowej praktyki diagnostów laboratoryjnych wniosek o wpis do rejestru składa się z dwóch części:
1) część I obejmuje informacje o spółce wykonującej działalność leczniczą jako grupowa praktyka diagnostów laboratoryjnych;
2) część II obejmuje informacje o wspólnikach albo partnerach spółki, o której mowa w pkt 1.
3. Część I wniosku zawiera:
1) określenie rodzaju wniosku: o wpis do rejestru, o zmianę wpisu do rejestru, o wykreślenie z rejestru;
2) oznaczenie organu prowadzącego rejestr, zawierające literę „D" oraz kod Krajowej Rady Diagnostów Laboratoryjnych, określony w załączniku nr 4a do rozporządzenia;
3) firmę, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) oraz formę organizacyjno-prawną spółki;
4) imię (imiona) i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spółki;
5) adres do korespondencji:
a) identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego albo adresu do korespondencji,
b) ulicę,
c) numer domu,
d) numer lokalu,
e) kod pocztowy,
f) miejscowość,
g) numer skrytki pocztowej,
h) oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa,
i) numer telefonu,
j) adres poczty elektronicznej;
6) adres strony internetowej, jeżeli posiada;
7) listę diagnostów laboratoryjnych wspólników albo partnerów spółki, ze wskazaniem ich imion i nazwisk, tytułów zawodowych, posiadanych specjalizacji oraz w przypadku wspólników spółki cywilnej adres do korespondencji;
8) datę rozpoczęcia działalności leczniczej;
9) podpis osoby uprawnionej do reprezentowania spółki, ze wskazaniem jej imienia (imion) i nazwiska oraz pełnionej funkcji.
4. Część II wniosku zawiera:
1) numer diagnosty laboratoryjnego na liście, o której mowa w ust. 3 pkt 7;
2) imię (imiona) i nazwisko diagnosty laboratoryjnego;
3) kod Krajowej Rady Diagnostów Laboratoryjnych, której diagnosta laboratoryjny jest członkiem, określony w załączniku nr 4a do rozporządzenia;
4) numer prawa wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego;
5) posiadane specjalizacje;
6) Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki diagnostów laboratoryjnych w formie spółki cywilnej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) każdego wspólnika;
7) kod rodzaju praktyki zawodowej, jaką diagnosta laboratoryjny wykonuje w ramach grupowej praktyki diagnostów laboratoryjnych, określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia;
8) zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;
9) numer telefonu i adres miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych:
a) identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w którym znajduje się miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych,
b) ulicę,
c) numer domu,
d) numer lokalu,
e) kod pocztowy,
f) miejscowość;
10) adres poczty elektronicznej;
11) datę rozpoczęcia działalności leczniczej w ramach grupowej praktyki diagnosty laboratoryjnego;
12) podpis diagnosty laboratoryjnego.
5. W przypadku gdy świadczenia zdrowotne są udzielane w więcej niż jednym miejscu, we wniosku wpisuje się adres i numer telefonu każdego z tych miejsc.
6. W przypadku wniosku o wpis do rejestru grupowej praktyki diagnostów laboratoryjnych podaje się informacje i dane, o których mowa w ust. 4, odrębnie dla każdego ze wspólników albo partnerów spółki.
7. W przypadku wniosku o zmianę wpisu do rejestru podaje się informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 i 14 albo w ust. 3 pkt 1-3 i 9, numer księgi rejestrowej oraz informacje i dane objęte wpisem do rejestru, których dotyczy zmiana.
8. W przypadku wniosku o wykreślenie z rejestru podaje się informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 i 14 albo w ust. 3 pkt 1-3 i 9, numer księgi rejestrowej, datę zakończenia działalności leczniczej oraz miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej, ze wskazaniem nazwy podmiotu przechowującego dokumentację medyczną, adresu i numeru telefonu.";
11) dodaje się załącznik nr 4a do rozporządzenia w brzmieniu określonym w załączniku nr 1 do niniejszego rozporządzenia;
12) załącznik nr 5 do rozporządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszego rozporządzenia.
§ 2.[Stosowanie przepisów do postępowań w sprawach dokonywania wpisów do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru] Do postępowań w sprawach dokonywania wpisów do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru wszczętych i niezakończonych przed dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia stosuje się przepisy dotychczasowe.
§ 3.[Wejście w życie] Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 10 listopada 2023 r.
Minister Zdrowia: K. Sójka
1) Minister Zdrowia kieruje działem administracji rządowej - zdrowie, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Zdrowia (Dz. U. poz. 1616).
Załączniki do rozporządzenia Ministra Zdrowia
z dnia 13 września 2023 r. (Dz. U. poz. 2062)
Załącznik nr 1
KOD KRAJOWEJ RADY DIAGNOSTÓW LABORATORYJNYCH
90 Krajowa Rada Diagnostów Laboratoryjnych
Załącznik nr 2
KODY RODZAJÓW PRAKTYK ZAWODOWYCH
93 - indywidualna praktyka lekarska wyłącznie w zakładzie leczniczym, indywidualna praktyka pielęgniarska wyłącznie w zakładzie leczniczym, indywidualna praktyka fizjoterapeutyczna wyłącznie w zakładzie leczniczym, indywidualna praktyka diagnosty laboratoryjnego wyłącznie w zakładzie leczniczym
94 - indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska wyłącznie w zakładzie leczniczym, indywidualna specjalistyczna praktyka pielęgniarska wyłącznie w zakładzie leczniczym
95 - indywidualna praktyka lekarska wyłącznie w miejscu wezwania, indywidualna praktyka pielęgniarska wyłącznie w miejscu wezwania, indywidualna praktyka fizjoterapeutyczna wyłącznie w miejscu wezwania
96 - indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska wyłącznie w miejscu wezwania, indywidualna specjalistyczna praktyka pielęgniarska wyłącznie w miejscu wezwania
97 - grupowa praktyka lekarska, grupowa praktyka pielęgniarska, grupowa praktyka fizjoterapeutyczna, grupowa praktyka diagnostów laboratoryjnych
98 - indywidualna praktyka lekarska, indywidualna praktyka pielęgniarska, indywidualna praktyka fizjoterapeutyczna, indywidualna praktyka diagnosty laboratoryjnego
99 - indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska, indywidualna specjalistyczna praktyka pielęgniarska
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00