ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ROZWOJU I FINANSÓW1)
z dnia 14 lutego 2017 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobu przesyłania, w formie dokumentu elektronicznego, pełnomocnictwa ogólnego, pełnomocnictwa szczególnego oraz pełnomocnictwa do doręczeń
Na podstawie art. 138j § 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r. poz. 201) zarządza się, co następuje:
§ 1.[Rozporządzenie w sprawie sposobu przesyłania, w formie dokumentu elektronicznego, pełnomocnictwa ogólnego, pełnomocnictwa szczególnego oraz pełnomocnictwa do doręczeń] W rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie sposobu przesyłania, w formie dokumentu elektronicznego, pełnomocnictwa ogólnego, pełnomocnictwa szczególnego oraz pełnomocnictwa do doręczeń (Dz. U. poz. 2290 oraz z 2016 r. poz. 945) w § 1:
1) w ust. 1 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) dedykowanego systemu teleinformatycznego Szefa Krajowej Administracji Skarbowej – przez organy podatkowe.”;
2) ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Pełnomocnictwo szczególne oraz pełnomocnictwo do doręczeń, w formie dokumentu elektronicznego, są przesyłane przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu podatkowego właściwego w sprawie, której to pełnomocnictwo dotyczy.”.
§ 2.[Wejście w życie] Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 marca 2017 r.
Minister Rozwoju i Finansów: wz. W. Janczyk
1) Minister Rozwoju i Finansów kieruje działem administracji rządowej - finanse publiczne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 września 2016 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Rozwoju i Finansów (Dz. U. poz. 1595).
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00