Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2015-01-01 do 2016-01-01
Wersja archiwalna od 2015-01-01 do 2016-01-01
archiwalny
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA FINANSÓW1)
z dnia 15 grudnia 2014 r.
w sprawie wzoru pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz wzoru zawiadomienia o odwołaniu tego pełnomocnictwa
Na podstawie art. 80a § 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:
§ 1.[Zakres regulacji] 1. Określa się wzór pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stanowiący załącznik nr 1 do rozporządzenia.
2. Określa się wzór zawiadomienia o odwołaniu pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stanowiący załącznik nr 2 do rozporządzenia.
§ 2.[Przepisy uchylone] Traci moc rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 19 grudnia 2011 r. w sprawie wzoru pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz wzoru zawiadomienia o odwołaniu tego pełnomocnictwa (Dz. U. Nr 286, poz. 1681).
§ 3.[Wejście w życie] Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2015 r.
Minister Finansów: M. Szczurek
1) Minister Finansów kieruje działem administracji rządowej - finanse publiczne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 września 2014 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Finansów (Dz. U. poz. 1256).
2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2012 r. poz. 1101, 1342 i 1529, z 2013 r. poz. 35, 985, 1027, 1036, 1145, 1149 i 1289 oraz z 2014 r. poz. 183, 567, 915, 1171, 1215, 1328 i 1644.
Załączniki do rozporządzenia Ministra Finansów
z dnia 15 grudnia 2014 r. (poz. 1847)
Załącznik nr 1
UPL-1
Załącznik nr 2
OPL-1