Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2013-06-05 do 2015-06-11
Wersja archiwalna od 2013-06-05 do 2015-06-11
archiwalny
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI
MORSKIEJ1)
z dnia 20 maja 2013 r.
w sprawie określenia akwenów portowych oraz ogólnodostępnych obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury portowej dla każdego portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej
Na podstawie art. 5 ust. 2a ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o portach i przystaniach morskich (Dz. U. z 2010 r. Nr 33, poz. 179) zarządza się, co następuje:
§ 1.[Skład infrastruktury portowej portu Gdańsk] W skład infrastruktury portowej portu Gdańsk wchodzą akweny portowe oraz ogólnodostępne obiekty, urządzenia i instalacje, których wykaz stanowi załącznik nr 1 do rozporządzenia.
§ 2.[Skład infrastruktury portowej portu Gdynia] W skład infrastruktury portowej portu Gdynia wchodzą akweny portowe oraz ogólnodostępne obiekty, urządzenia i instalacje, których wykaz stanowi załącznik nr 2 do rozporządzenia.
§ 3.[Skład infrastruktury portowej portów Szczecin i Świnoujście] W skład infrastruktury portowej portów Szczecin i Świnoujście wchodzą akweny portowe oraz ogólnodostępne obiekty, urządzenia i instalacje, których wykaz stanowi załącznik nr 3 do rozporządzenia.
§ 4.[Przepisy uchylone] Traci moc rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2010 r. w sprawie określenia akwenów portowych oraz ogólnodostępnych obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury portowej dla każdego portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz. U. Nr 169, poz. 1139).
§ 5.[Wejście w życie] Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.
Minister Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej: S. Nowak
|
1) Minister Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej kieruje działem administracji rządowej – gospodarka morska, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej (Dz. U. Nr 248, poz. 1494 oraz z 2012 r. poz. 1396).
Załączniki do rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa
i Gospodarki Morskiej z dnia 20 maja 2013 r. (poz. 632)
Załącznik nr 1
WYKAZ AKWENÓW PORTOWYCH ORAZ OGÓLNODOSTĘPNYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ I INSTALACJI WCHODZĄCYCH W SKŁAD INFRASTRUKTURY PORTOWEJ PORTU GDAŃSK
1. AKWENY PORTOWE
1.1. Gdańsk-Nowy Port
1.1.1. Baseny portowe
1.1.2. Kanały portowe i obrotnice
1.2. Gdańsk-Port Północny
1.2.1. Baseny portowe
1.2.2. Tory podejściowe i obrotnice
2. FALOCHRONY
2.1. Gdańsk-Port Północny
3. PIRSY, POMOSTY, PRZEGRODY, DALBY, WYSPY CUMOWNICZE, ESTAKADY
3.1. Gdańsk-Port Północny
4. NABRZEŻA
4.1. Gdańsk-Nowy Port
4.2. Gdańsk-Port Północny
5. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI
5.1. Gdańsk-Nowy Port
5.2. Gdańsk-Port Północny
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA
6.1. Gdańsk-Nowy Port
6.1.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.1.2. Ulice
6.1.3. Parkingi
6.2. Gdańsk-Port Północny
6.2.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.2.2. Ulice
6.2.3. Parkingi
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA
7.1. Gdańsk-Nowy Port
7.1.1. Tory i rozjazdy kolejowe
7.1.2. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
7.2. Gdańsk-Port Północny
7.2.1. Tory i rozjazdy kolejowe
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
1. AKWENY PORTOWE | ||||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | ||
1.1 | Gdańsk-Nowy Port |
| ||
1.1.1 | Baseny portowe: |
| ||
| 1. Basen Władysława IV | 62 000 | ||
2. Basen Górniczy | 116 000 | |||
1.1.2 | Kanały portowe i obrotnice: |
| ||
| 1. Martwa Wisła od trawersu prawego światła wejściowego do mostu przy Gdańskiej Stoczni Remontowej, w tym: | 1 080 000 | ||
– obrotnica przy Basenie Władysława IV | 23 000 | |||
– obrotnica przy Basenie Górniczym | 25 000 | |||
– obrotnica przy Gdańskiej Stoczni Remontowej | 71 000 | |||
2. Martwa Wisła od obrotnicy przy Polskim Haku do mostu Siennickiego, w tym: | 135 000 | |||
– obrotnica przy Polskim Haku | 32 000 | |||
3. Kanał Kaszubski od obrotnicy przy Gdańskiej Stoczni Remontowej do obrotnicy przy Polskim Haku | 355 000 | |||
1.2 | Gdańsk-Port Północny |
| ||
1.2.1 | Baseny portowe: |
| ||
| 1. Basen Paliw nr 1 | 101 600 | ||
2. Basen Paliw nr 2 | 178 000 | |||
3. Basen Wewnętrzny | 98 000 | |||
1.2.2 | Tory podejściowe i obrotnice: |
| ||
| 1. Awanport, w tym: | 2 000 000 | ||
– obrotnica wewnętrzna | 352 000 | |||
– obrotnica wewnętrzna Terminalu Kontenerowego | 331 663 | |||
– tor podejściowy do Pirsu Węglowego | 153 000 | |||
– tor podejściowy do Pirsu LPG | 89 000 | |||
– tor podejściowy do Pirsu Rudowego | 242 000 | |||
| – tor podejściowy do Terminalu Kontenerowego | 307 523 | ||
2. FALOCHRONY | ||||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | ||
2.1 | Gdańsk-Port Północny |
| ||
| 1. Falochron Brzegowy Pola Refulacyjnego nr 1 | 906,4 | ||
2. Falochron Brzegowy Północny BPR | 292,9 | |||
3. Falochron Brzegowy Południowy BPR | 305,5 | |||
| ||||
3. PIRSY, POMOSTY, PRZEGRODY, DALBY, WYSPY CUMOWNICZE, ESTAKADY | ||||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] | |
3.1 | Gdańsk-Port Północny |
|
| |
| 1. Pirsy: |
|
| |
a) Pirs Węglowy | 764,8 | – | ||
b) Pirs Rudowy | 602,4 | – | ||
c) Pirs LPG | 286,0 | – | ||
d) Pirs Paliwowy – stanowisko P | 535,5 | – | ||
e) Pirs Paliwowy – stanowisko R | 50,0 | – | ||
f) Pirs Paliwowy – stanowisko T | 570,0 | – | ||
g) Pirs Wejściowy Północny Basenu Paliw nr 1 | 60,4 | – | ||
h) Pirs Wejściowy Środkowy Basenu Paliw nr 1 | 64,1 | – | ||
i) Pirs Wejściowy Środkowy Basenu Paliw nr 2 | 20,0 | – | ||
j) Pirs Wejściowy Południowy Basenu Paliw nr 2 | 10,0 | – | ||
k) Pirs Kontenerowy | 675,0 | – | ||
2. Pomosty: |
|
| ||
a) Pomost Połączeniowy | 199,0 | – | ||
3. Przegrody: |
|
| ||
a) przegroda przeciwrozlewowa stała | – | 2 | ||
b) przegroda pneumatyczna | – | 2 | ||
4. Dalby: |
|
| ||
a) dalba odbojowa przy Pirsie Paliwowym – stanowisko P | – | 7 | ||
b) dalba cumownicza przy Pirsie Paliwowym – stanowisko P | – | 3 | ||
c) dalba odbojowa stanowiska przy Pirsie Węglowym | – | 7 | ||
d) dalba cumownicza stanowiska przy Pirsie Węglowym | – | 4 | ||
e) dalba odbojowa przy Pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko R | – | 4 | ||
f) dalba cumownicza przy Pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko R | – | 3 | ||
g) dalba osłonowa przy Pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko R | – | 4 | ||
h) dalba odbojowa przy Pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko T | – | 4 | ||
i) dalba cumownicza przy Pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko T | – | 5 | ||
j) dalba osłonowa przy Pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko T | – | 2 | ||
k) dalba odbojowa przy Pirsie LPG | – | 6 | ||
l) dalba cumownicza przy Pirsie LPG | – | 6 | ||
| 5. Wyspy cumownicze: |
|
| |
a) wyspa cumownicza przy Pirsie Paliwowym – stanowisko P | – | 2 | ||
b) wyspa cumownicza przy Pirsie Rudowym | – | 1 | ||
6. Estakady: |
|
| ||
a) estakada pod rurociągi paliwowe | – | 2 | ||
4. NABRZEŻA | ||||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | ||
4.1 | Gdańsk-Nowy Port | |||
| 1. Nabrzeże Obrońców Westerplatte | 1 434,3 | ||
2. Nabrzeże Mew | 122,0 | |||
3. Nabrzeże Obrońców Poczty Polskiej | 361,9 | |||
4. Przyczółek promu Wisłoujście – wschodni | – | |||
5. Nabrzeże Wisłoujście | 408,4 | |||
6. Nabrzeże Węglowe | 911,2 | |||
7. Nabrzeże Administracyjne | 124,6 | |||
8. Nabrzeże Rudowe | 826,4 | |||
9. Nabrzeże Dworzec Drzewny | 1 129,6 | |||
10. Nabrzeże Przemysłowe | 981,8 | |||
11. Nabrzeże Bytomskie | 622,6 | |||
12. Nabrzeże Krakowskie | 232,0 | |||
13. Nabrzeże Połączeniowe | 94,4 | |||
14. Nabrzeże WOC I | 566,0 | |||
15. Nabrzeże Zachodnie | 60,4 | |||
16. Nabrzeże WOC II | 599,2 | |||
17. Nabrzeże Ziółkowskiego | 440,0 | |||
18. Nabrzeże Oliwskie | 795,4 | |||
19. Nabrzeże Zakrętu 5-ciu Gwizdków | 455,5 | |||
20. Nabrzeże Zbożowe | 851,4 | |||
21. Przyczółek promu Wisłoujście – zachodni | – | |||
22. Nabrzeże Wiślane | 1 395,0 | |||
23. Nabrzeże Szczecińskie-Przeładunkowe | 455,1 | |||
24. Nabrzeże Szczecińskie | 860,6 | |||
4.2 | Gdańsk-Port Północny | |||
| 1. Nabrzeże Kapitanatu | 206,4 | ||
2. Nabrzeże Północne | 230,7 | |||
3. Nabrzeże Zachodnie | 183,7 | |||
4. Nabrzeże Południowe | 310,0 | |||
5. Nabrzeże Wewnętrzne | 300,3 | |||
6. Nabrzeże Zamykające | 147,7 | |||
5. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI | ||||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | ||
5.1 | Gdańsk-Nowy Port |
| ||
| Tory poddźwigowe na: |
| ||
1. Nabrzeżu WOC I | 524,0 | |||
2. Nabrzeżu WOC II | 130,0 | |||
3. Nabrzeżu Oliwskim | 701,0 | |||
4. Nabrzeżu Oliwskim | 277,0 | |||
5. Nabrzeżu Wiślanym | 206,9 | |||
6. Nabrzeżu Wiślanym | 33,6 | |||
7. Nabrzeżu Wiślanym | 59,4 | |||
8. Nabrzeżu Wiślanym | 470,0 | |||
9. Nabrzeżu Wiślanym | 39,0 | |||
10. Nabrzeżu Wiślanym | 102,0 | |||
11. Nabrzeżu Wiślanym | 288,9 | |||
12. Nabrzeżu Rudowym | 465,0 | |||
13. Nabrzeżu Rudowym | 230,0 | |||
14. Nabrzeżu Rudowym | 240,0 | |||
15. Nabrzeżu Rudowym | 465,6 | |||
16. Nabrzeżu Węglowym | 200,0 | |||
17. Nabrzeżu Węglowym | 640,0 | |||
18. Nabrzeżu Obrońców Poczty Polskiej | 204,0 | |||
19. Nabrzeżu Szczecińskim | 178,0 | |||
20. Nabrzeżu Szczecińskim | 287,4 | |||
21. Nabrzeżu Przemysłowym | 171,0 | |||
22. Nabrzeżu Przemysłowym | 22,1 | |||
5.2 | Gdańsk-Port Północny |
| ||
| 1. Tory poddźwigowe na: |
| ||
a) Nabrzeżu Basenu Roboczego | 158,0 | |||
b) Pirsie Rudowym | 518,7 | |||
c) Pirsie Węglowym | 236,0 | |||
2. Tory poddźwigowe dla ładowarko-zwałowarek | 1 210,0 | |||
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA | ||||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [m.b.] | |
6.1 | Gdańsk-Nowy Port |
|
| |
6.1.1 | Drogi kołowe i place manewrowe: |
|
| |
| 1. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Wolnego Obszaru Celnego i Nabrzeża Oliwskiego | 196 194 | – | |
| 2. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Nabrzeża Wiślanego i Nabrzeża Szczecińskiego | 65 282 | – | |
3. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Basenu Górniczego i Nabrzeża Przemysłowego | 117 229 | – | ||
4. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Nabrzeża Obrońców Westerplatte i Nabrzeża Obrońców Poczty Polskiej | 80 811 | – | ||
5. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Nabrzeża Krakowskiego i Nabrzeża Bytomskiego | 32 542 | – | ||
6.1.2 | Ulice: |
|
| |
| 1. ulica Przemysłowa | – | 247 | |
2. ulica Szkolna | – | 148 | ||
3. ulica Promowa | – | 380 | ||
4. ulica Kujawska | – | 975 | ||
5. ulica Chodackiego | – | 1 575 | ||
6. ulica Handlowa | – | 735 | ||
7. ulica Chemików | – | 715 | ||
6.1.3 | Parkingi: |
|
| |
| 1. Parking przy ulicy Zamkniętej | 936 | – | |
2. Parkingi przy ulicy Oliwskiej | 1 958 | – | ||
3. Parkingi przy ulicy Oliwskiej | 338 | – | ||
4. Parking przy ulicy Przemysłowej | 1 598 | – | ||
5. Parking dla samochodów osobowych – Nabrzeże Szczecińskie | 1 165 | – | ||
| 6. Parking ulica Oliwska | 348 | – | |
6.2 | Gdańsk-Port Północny |
|
| |
6.2.1 | Drogi kołowe i place manewrowe: |
|
| |
| 1. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Portu Północnego | 109 489 | – | |
6.2.2 | Ulice: |
|
| |
| 1. ulica Kpt. Ż. W. Witolda Poinca | – | 1 120 | |
2. ulica Budowniczych Portu Północnego | – | 1 840 | ||
3. ulica Górników | – | 425 | ||
4. ulica Kontenerowa | – | 2 537 | ||
6.2.3 | Parkingi: |
|
| |
| 1. Parking przy ulicy Sucharskiego | 3 310 | – | |
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA | ||||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [m.b.] | |
7.1 | Gdańsk-Nowy Port |
| ||
7.1.1 | Tory i rozjazdy kolejowe | – | 40 698,4 | |
7.1.2 | Nawierzchnie drogowo-kolejowe na: |
| – | |
| 1. Nabrzeżu WOC I | 13 200 | – | |
2. Nabrzeżu WOC II | 3 080 | – | ||
3. Nabrzeżu Wiślanym | 14 140 | – | ||
4. Nabrzeżu Oliwskim | 5 900 | – | ||
7.2 | Gdańsk-Port Północny |
| ||
7.2.1 | Tory i rozjazdy kolejowe | – | 18 568 | |
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA | ||||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] | |
1 | Sieć przesyłowa i rozdzielcza SN 15 kV z wyposażeniem | 70 642 | – | |
2 | Sieć przesyłowa i rozdzielcza nn 0,4 kV z wyposażeniem | 218 291 | – | |
3 | Słup oświetleniowy | – | 1 725 | |
4 | Maszt oświetleniowy | – | 94 | |
5 | Wieża oświetleniowa | – | 27 | |
6 | Stacja transformatorowa NN/SN | – | 1 | |
7 | Stacja transformatorowa SN/nn | – | 54 | |
8 | Rozdzielnica SN | – | 2 | |
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA | ||||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] | |
1 | Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 8 445,6 |
| |
2 | Węzeł ciepłowniczy z wyposażeniem | – | 58 | |
3 | Kotłownie gazowe | – | 9 | |
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA | ||||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] | |
1 | Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 61 556 | – | |
2 | Ujęcie wody i zbiorniki zasobowe | – | 3 | |
3 | Stacja pomp i uzdatniania wody | – | 2 | |
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA | ||||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] | |
1 | Sieć kanalizacji sanitarnej | 23 601 | – | |
2 | Osadnik ścieków sanitarnych | – | 13 | |
3 | Oczyszczalnia ścieków | – | 3 | |
4 | Przepompownia ścieków | – | 31 | |
5 | Kanalizacja deszczowa | 54 698 | – | |
6 | Urządzenie do podczyszczania wód opadowych | – | 28 | |
| ||||
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA | ||||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] | |
1 | Sieć teleinformatyczna | 146 346 | – | |
2 | Kanalizacja kablowa | 38 047 | – | |
3 | Centrala | – | 1 | |
4 | Centrala – punkt wynośny | – | 4 | |
5 | Serwery i węzły: |
|
| |
| a) serwery | 33 |
| |
b) węzły | 72 |
| ||
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ | ||||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] | |
1 | Pompownia przeciwpożarowa z wyposażeniem | – | 1 | |
2 | Lądowa strażnica jednostek portowej straży pożarnej wraz z obiektami towarzyszącymi | – | 1 | |
Załącznik nr 2
WYKAZ AKWENÓW PORTOWYCH ORAZ OGÓLNODOSTĘPNYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ I INSTALACJI WCHODZĄCYCH W SKŁAD INFRASTRUKTURY PORTOWEJ PORTU GDYNIA
1. AKWENY PORTOWE
1.1. Awanport z obrotnicą
1.2. Baseny portowe
1.3. Kanały portowe
2. PIRSY, POMOSTY i DALBY
3. NABRZEŻA
4. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI
5. SAMODZIELNE STANOWISKO PRZEŁADUNKOWE PALIW PŁYNNYCH USYTUOWANE PRZY FALOCHRONIE
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA
6.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.2. Ulice
6.3. Parkingi
6.4. Rękaw komunikacyjny – Baza Promowa (Nabrzeże Helskie II)
6.5 Drogi technologiczne
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA
7.1. Tory kolejowe
7.2. Rozjazdy kolejowe
7.3. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
1. AKWENY PORTOWE | ||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] |
1.1 | Awanport (z obrotnicą o śr. 500 m) | 573 741,00 |
1.2 | Baseny portowe: |
|
| 1. Basen I – Prezydenta | 198 075,00 |
2. Basen II – inż. Tadeusza Wendy (z wyłączeniem basenu stoczniowego) | 172 748,00 | |
3. Basen III – Węglowy | 333 652,00 | |
4. Basen IV – Marszałka Piłsudskiego | 264 754,00 | |
5. Basen V – Ministra Kwiatkowskiego | 151 694,00 | |
1.3 | Kanały portowe: |
|
| 1. Kanał Portowy (dł. 3 km, od Ostrogi Pilotowej do Nabrzeża Helskiego II) wraz z obrotnicami o śr. 400 m i o śr. 385 m | 802 811,00 |
2. Kanał Południowy (dł. 1,4 km, od awanportu do wejścia południowego) | 134 820,00 | |
2. PIRSY, POMOSTY i DALBY | ||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] |
1 | Pirs Południowy wraz z dalbami | 170,00 |
2 | Ostroga Pilotowa (falochron wewnętrzny) | 85,78 |
3. NABRZEŻA | ||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] |
1 | Nabrzeże Śląskie | 589,60 |
2 | Nabrzeże Wendy | 252,80 |
3 | Nabrzeże Szwedzkie | 713,20 |
4 | Nabrzeże Duńskie wraz z pochylnią ro-ro | 387,20 |
5 | Nabrzeże Holenderskie | 511,20 |
6 | Nabrzeże Belgijskie | 134,00 |
7 | Nabrzeże Francuskie | 513,60 |
8 | Nabrzeże Portowe | 74,20 |
9 | Nabrzeże Fińskie | 208,80 |
10 | Nabrzeże Polskie | 1 118,80 |
11 | Nabrzeże Rotterdamskie | 334,90 |
12 | Nabrzeże Indyjskie | 1 009,20 |
13 | Nabrzeże Norweskie | 266,10 |
14 | Nabrzeże Stanów Zjednoczonych wraz z rampą ro-ro | 819,30 |
15 | Nabrzeże Czeskie wraz z rampami ro-ro A i A' | 244,00 |
16 | Nabrzeże Rumuńskie | 878,70 |
17 | Nabrzeże Słowackie | 182,30 |
18 | Nabrzeże Węgierskie | 251,90 |
19 | Nabrzeże Pomorskie | 625,00 |
20 | Nabrzeże Helskie I wraz z pochylnią ro-ro | 847,70 |
21 | Nabrzeże Helskie II wraz z pochylnią ro-ro | 218,70 |
22 | Nabrzeże Oksywskie | 66,80 |
| ||
4. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI | ||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] |
1 | Tory podsuwnicowe na: |
|
| a) Nabrzeżu Helskim I | 795,34 |
b) Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych | 420,00 | |
c) Kontenerowym Terminalu Kolejowym | 355,00 | |
2 | Tory poddźwigowe na: |
|
| a) Nabrzeżu Rumuńskim | 809,50 |
b) Nabrzeżu Polskim | 1 114,35 | |
c) Nabrzeżu Francuskim | 404,00 | |
d) Nabrzeżu Szwedzkim | 697,80 | |
e) Nabrzeżu Śląskim | 434,80 | |
f) Nabrzeżu Czeskim | 156,60 | |
g) Nabrzeżu Indyjskim | 180,00 | |
h) Nabrzeżu Fińskim | 163,00 | |
i) Nabrzeżu Holenderskim | 489,50 | |
j) Nabrzeżu Rotterdamskim | 292,00 | |
k) Nabrzeżu Norweskim | 112,00 |
5. SAMODZIELNE STANOWISKO PRZEŁADUNKOWE PALIW PŁYNNYCH USYTUOWANE PRZY FALOCHRONIE | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
1 | Pomost przeładunkowy z wyposażeniem | – | 1 |
2 | Dalba | – | 7 |
3 | Pomost dojściowy | – | 4 |
4 | Podwodne i nadwodne rurociągi 2 x Dn 600 mm | 4 160,00 | – |
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA | |||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [m.b.] |
6.1 | Drogi kołowe i place manewrowe: |
|
|
| 1. Rejon Nabrzeży: Pomorskiego, Śląskiego, Wendy, Szwedzkiego, Duńskiego, Holenderskiego, Belgijskiego, Francuskiego, Portowego | 72 803,00 | – |
2. Rejon Nabrzeży: Fińskiego, Polskiego, Rotterdamskiego, Indyjskiego, Norweskiego | 33772,00 | – | |
3. Rejon Nabrzeży: Stanów Zjednoczonych, Czeskiego, Rumuńskiego, Słowackiego, Węgierskiego | 33 183,50 | – | |
4. Rejon Nabrzeża Helskiego I, rejon ulicy Kontenerowej, ulicy Janka Wiśniewskiego | 95 744,00 | – | |
5. Rejon Bazy Promowej i Nabrzeża Helskiego II | 25 500,00 | – | |
6.2 | Ulice: |
|
|
| 1. Ulica Węglowa | – | 1 250,00 |
2. Ulica Warsztatowa | – | 350,00 | |
| 3. Ulica Rotterdamska | – | 700,00 |
4. Ulica Celna | – | 300,00 | |
5. Ulica Indyjska | – | 1 300,00 | |
6. Ulica Dokerów | – | 1 200,00 | |
7. Ulica Rumuńska | – | 950,00 | |
8. Ulica Francuska | – | 400,00 | |
9. Ulica Kontenerowa | – | 1 550,00 | |
10. Ulica Janka Wiśniewskiego wraz z wiaduktami nr 1 i nr 2 (od pkt 20 granicy portu do ulicy Kontenerowej) | – | 3 490,00 | |
11. Ulica Wendy wraz z wiaduktami | – | 548,00 | |
12. Ulica Chrzanowskiego | – | 500,00 | |
13. Ulica Polska | – | 4 184,00 | |
6.3 | Parkingi: |
|
|
| 1. Parkingi przy ulicy Węglowej | 697,00 | – |
2. Parkingi przy ulicy Warsztatowej | 806,00 | – | |
3. Parkingi przy ulicy Chrzanowskiego | 24 363,00 | – | |
4. Parkingi przy ulicy Polskiej | 59 955,50 | – | |
5. Parkingi przy ulicy Rotterdamskiej | 6 056,00 | – | |
6. Parkingi przy ulicy Indyjskiej | 4 908,50 | – | |
7. Parkingi przy ulicy Dokerów | 1 145,00 | – | |
8. Parking samochodowy – Baza Transportowa | 320,00 | – | |
9. Parkingi samochodów przy Bazie Kontenerowej | 57 223,00 | – | |
10. Parkingi przy Bazie Promowej | 15 729,00 | – | |
11. Parkingi przy ulicy Janka Wiśniewskiego | 28 398,60 | – | |
12. Parking przy Nabrzeżu Czeskim | 49 053,00 | – | |
6.4 | Rękaw komunikacyjny – Baza Promowa (Nabrzeże Helskie II) | – | 166,20 |
6.5 | Drogi technologiczne: |
|
|
| 1. Z rampą uchylną na Nabrzeże Helskie II | – | 190,00 |
2. Z rampą uchylną na Nabrzeże Rumuńskie | – | 125,00 | |
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA | |||
Lp. | Nazwa | Liczba [szt.] | Długość [m.b.] |
7.1 | Tory kolejowe (od punktów granicznych do kozłów oporowych na końcu nabrzeży) | – | 42 115,00 |
7.2 | Rozjazdy kolejowe | 202 | – |
7.3 | Nawierzchnie drogowo-kolejowe na: | Powierzchnia [m2] |
|
| 1. Nabrzeżu Śląskim | 7 420,00 | – |
2. Nabrzeżu Szwedzkim | 28 910,00 | – | |
3. Nabrzeżu Holenderskim | 9 953,00 | – | |
4. Nabrzeżu Francuskim | 12 926,00 | – | |
5. Nabrzeżu Fińskim | 2 616,00 | – | |
6. Nabrzeżu Polskim | 32 647,00 | – | |
| 7. Nabrzeżu Rotterdamskim | 6 437,00 | – |
8. Nabrzeżu Indyjskim | 11 960,00 | – | |
9. Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych | 9 090,00 | – | |
10. Nabrzeżu Czeskim | 1 467,00 | – | |
11. Nabrzeżu Rumuńskim | 15 840,00 | – | |
12. Kontenerowym Terminalu Kolejowym | 23 365,00 | – | |
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
1 | Sieci przesyłowe i rozdzielcze: |
|
|
| a) sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem SN | 48 194,00 | – |
b) sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem NN | 186 501,00 | – | |
2 | Urządzenia oświetleniowe: |
|
|
| a) słup oświetleniowy | – | 862 |
b) maszt oświetleniowy | – | 156 | |
c) wieża oświetleniowa | – | 37 | |
3 | Stacje transformatorowe |
| 41 |
4 | Inne urządzenia i instalacje: |
|
|
| a) rozdzielnica sieciowa | – | 198 |
b) gniazdo dźwigowe 400 A | – | 184 | |
c) instalacja ochrony katodowej rurociągów | – | 1 kpl | |
d) kanał energetyczny | 2 815,00 | – | |
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
1 | Sieci przesyłowe i rozdzielcze z wyposażeniem: | 7 633,02 | – |
| a) kotłownie olejowe | – | 6 |
b) kotłownie elektryczne | – | 3 | |
2 | Węzły ciepłownicze z wyposażeniem | – | 36 |
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
1 | Sieci przesyłowe, rozdzielcze oraz przyłącza z wyposażeniem | 61 420,17 | – |
2 | Ujęcia wody i zbiorniki zasobowe: |
|
|
| a) zbiornik retencyjny dwukomorowy | – | 1 |
b) ujęcie wody – studnia wiercona głębinowa wraz z wyposażeniem | – | 5 | |
c) ujęcie wody – studnie kontrolne piezometryczne | – | 10 | |
3 | Stacje pomp i uzdatniania wody: |
|
|
| a) budynek stacji uzdatniania wody z kompletną instalacją technologiczną | – | 1 |
b) osadnik wód popłucznych oraz wiata | – | 1 | |
c) mostek na rzece Chylonce – dojazd do stacji uzdatniania wody | – | 1 |
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
1 | Sieci kanalizacji sanitarnej: |
|
|
| a) kanał sanitarny wraz ze studzienkami | 21 174,37 | – |
b) rurociąg tłoczny ze studzienkami rewizyjnymi | 7 505,00 | – | |
2 | Przepompownie ścieków i osadniki: |
|
|
| a) przepompownie ścieków z wyposażeniem i systemem AKP | – | 37 |
b) osadnik i neutralizator ścieków | – | 7 | |
3 | Sieć kanalizacji deszczowej z wyposażeniem: |
|
|
| a) kanał deszczowy ze studzienkami rewizyjnymi | 42 756,87 | – |
b) separator i urządzenie do podczyszczania wód opadowych | – | 89 | |
c) osadnik betonowy dwukomorowy | – | 2 | |
d) zbiornik retencyjny trzykomorowy | – | 1 | |
e) rowy otwarte odwadniające | 240,00 | – | |
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
1 | Sieci teleinformatyczne i urządzenia | 188 077,00 | – |
2 | Kanalizacje kablowe | 23 129,00 | – |
3 | Centrale: |
|
|
| a) stacja bazowa | – | 4 |
b) centralka | – | 3 | |
4 | Serwery i węzły: |
|
|
| a) serwery | – | 25 |
b) węzły | – | 77 | |
5 | Urządzenia radiokomunikacyjne i radiowe – trankingowa sieć łączności radiowej – urządzenie odbiorczo-nadawcze SMART NET (Motorola) | – | 1 |
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
1 | Strażnica lądowych jednostek portowej straży pożarnej | – | 1 |
2 | Pompownie przeciwpożarowe z wyposażeniem | – | 2 |
3 | Wieże z monitorami wodno-pianowymi wraz z pomostami doprowadzającymi | – | 5 |
4 | Sieć rurociągów zasilających | 632,20 | – |
5 | Sieć rurociągów zasilających instalację zraszaczową | 968,80 | – |
Załącznik nr 3
WYKAZ AKWENÓW PORTOWYCH ORAZ OGÓLNODOSTĘPNYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ I INSTALACJI WCHODZĄCYCH W SKŁAD INFRASTRUKTURY PORTOWEJ PORTÓW SZCZECIN I ŚWINOUJŚCIE
1. Akweny portowe
1.1. Port Szczecin
1.1.1. Kanały portowe
1.1.2. Baseny portowe
1.1.3. Obrotnice
1.2. Port Świnoujście
1.2.1. Kanały portowe
1.2.2. Baseny portowe
2. Rzeki
2.1. Port Szczecin
2.2. Port Świnoujście
3. Pirsy, pomosty, dalby i inne budowle
3.1. Port Szczecin
3.2. Port Świnoujście
4. Nabrzeża
4.1. Port Szczecin
4.2. Port Świnoujście
5. Torowiska portowych urządzeń przeładunkowych wraz z fundamentami
5.1. Port Szczecin
5.2. Port Świnoujście
6. Infrastruktura drogowa
6.1. Port Szczecin
6.1.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.1.2. Ulice
6.1.3. Parkingi
6.2. Port Świnoujście
6.2.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.2.2. Ulice
6.2.3. Parkingi
7. Infrastruktura kolejowa
7.1. Port Szczecin
7.1.1. Tory i rozjazdy kolejowe
7.1.2. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
7.2. Port Świnoujście
7.2.1. Tory
7.2.2. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
8. Infrastruktura elektroenergetyczna
8.1. Port Szczecin
8.2. Port Świnoujście
9. Infrastruktura ciepłownicza
9.1. Port Szczecin
9.2. Port Świnoujście
10. Infrastruktura wodociągowa
10.1. Port Szczecin
10.2. Port Świnoujście
11. Infrastruktura kanalizacyjna
11.1. Port Szczecin
11.2. Port Świnoujście
12. Infrastruktura telekomunikacyjna i informatyczna
12.1. Port Szczecin
12.2. Port Świnoujście
13. Infrastruktura ochrony przeciwpożarowej
13.1. Port Szczecin
13.2. Port Świnoujście
1. AKWENY PORTOWE | ||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] |
1.1 | Port Szczecin |
|
1.1.1 | Kanały portowe: |
|
| 1. Kanał Dębicki | 136 620,00 |
2. Kanał Grodzki | 70 870,00 | |
3. Kanał Przemysłowy (Wrocławski) | 89 643,00 | |
4. Kanał Skolwiński | 236 497,00 | |
1.1.2 | Baseny portowe: |
|
| 1. Basen Górnośląski | 91 580,00 |
2. Basen Kaszubski | 276 800,00 | |
3. Basen Notecki | 21 120,00 | |
4. Basen Warsztatowy | 1 720,00 | |
5. Basen Warty | 30 964,00 | |
6. Basen Wschodni | 50 490,00 | |
7. Basen Zachodni | 22 160,00 | |
1.1.3 | Obrotnice: |
|
| 1. Obrotnica na połączeniu Kanału Grabowskiego i Basenu Dębickiego – średnica 220 m | 38 000,00 |
2. Obrotnica u wejścia do Kanału Grodzkiego przed Nabrzeżem Belgijskim – średnica 206 m | 33 320,00 | |
3. Obrotnica w Kanale Grodzkim w obrębie Nabrzeży: Albańskiego, Bułgarskiego i Węgierskiego – średnica 190 m | 28 340,00 | |
4. Obrotnica przy południowej części Wyspy Grodzkiej – średnica 120 m | 11 300,00 | |
5. Obrotnica w Basenie Kaszubskim (Górniczym) przed wejściem do Basenu Górnośląskiego – średnica 260 m | 53 066,00 | |
6. Obrotnica na rzece Parnica, przed wejściem do Kanału Przemysłowego (Wrocławskiego) – średnica 130 m | 13 270,00 | |
7. Obrotnica na połączeniu rzek: Parnicy i Regalicy – średnica 120 m | 11 300,00 | |
1.2 | Port Świnoujście |
|
1.2.1 | Kanały portowe: |
|
| 1. Kanał Barkowy wzdłuż nabrzeża Portowców | 2 550,00 |
1.2.2 | Baseny portowe: |
|
| 1. Basen Atlantycki | 27 000,00 |
2. Basen Bałtycki | 20 000,00 | |
3. Basen Trymerski | 12 570,00 | |
4. Część Basenu Portu Zewnętrznego w Świnoujściu, ograniczona: a) od północy ostrogą osłaniającą wejście do Portu Zewnętrznego w Świnoujściu oraz odcinkiem wyznaczonym przez punkty o współrzędnych w układzie „WGS 84”: φ = 53° 55' 38" N, λ = 14° 18' 02" E i φ = 53° 55' 48” N; λ = 14° 17' 43” E, b) od wschodu falochronem wschodnim, c) od południa linią brzegu, d) od zachodu falochronem centralnym – nieobejmująca obrotnicy w Basenie Portu Zewnętrznego i wejściowego toru wodnego do Portu Zewnętrznego w Świnoujściu | 710 351,00
| |
2. RZEKI | ||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] |
2.1 | Port Szczecin |
|
| 1. Rzeka Parnica – odcinek żeglowny od obrotnicy na Przekopie Mieleńskim do mostu Portowego | 2 750,00 |
2. Rzeka Parnica – odcinek żeglowny od obrotnicy na Przekopie Mieleńskim do połączenia z rzeką Regalicą | 900,00 | |
3. Rzeka Duńczyca – odcinek od Kanału Grodzkiego w kierunku „Estakady” nad Odrą Zachodnią za Wyspą Bielawa | 1 000,00 | |
4. Rzeka Odra Zachodnia – odcinek od południowego cypla wyspy Okrętowej (Ostrów Brdowski) do północnego cypla wyspy Okrętowej (Ostrów Brdowski) | 2 500,00 | |
2.2 | Port Świnoujście |
|
| 1. Cieśnina Świna – odcinek od Nabrzeża Czołowego do połączenia z cieśniną Stara Świna | 4 800,00 |
3. PIRSY, POMOSTY, DALBY I INNE BUDOWLE | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
3.1 | Port Szczecin |
|
|
| 1. Pirs Węglowy w Basenie Kaszubskim | 188,00 | – |
2. Pomost cumowniczy | – | 1 | |
3. Pomost ro-ro przy Nabrzeżu Czeskim | 21,80 | – | |
4. Dalba stalowa przy Nabrzeżu Katowickim | – | 4 | |
5. Dalba stalowa przy wyspie Bielawa | – | 17 | |
6. Dalba stalowa przy Nabrzeżu Warsztatowym Płn. | – | 5 | |
7. Pirs przy Nabrzeżu Warsztatowym Płn. | 23,10 | – | |
8. Pochylnia ro-ro przy Nabrzeżu Fińskim | 27,00 | – | |
9. Pole odkładu urobku przy Nabrzeżu Fińskim | 176 000 m2 | – | |
3.2 | Port Świnoujście |
|
|
| 1. Pirs Nabrzeża Portowców | 240,40 | 1 |
2. Dalba w Bazie Promów Morskich | – | 2 |
4. NABRZEŻA | ||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] |
4.1 | Port Szczecin |
|
| 1. Nabrzeże Katowickie | 439,67 |
2. Nabrzeże Katowickie-Uskok | 30,80 | |
3. Nabrzeże Chorzowskie | 295,20 | |
4. Nabrzeże Chorzowskie-Uskok | 75,17 | |
5. Nabrzeże Gliwickie | 260,50 | |
6. Nabrzeże Gliwickie-Uskok | 56,70 | |
7. Nabrzeże Południowe | 95,00 | |
8. Nabrzeże Bytomskie | 342,80 | |
9. Nabrzeże Bytomskie-Uskok | 33,00 | |
10. Nabrzeże Czołowe | 150,60 | |
11. Nabrzeże Wałbrzyskie | 265,20 | |
12. Nabrzeże Górnośląskie | 282,00 | |
13. Nabrzeże Dolnośląskie | 185,00 | |
14. Nabrzeże Opolskie | 61,80 | |
15. Nabrzeże Noteckie | 283,00 | |
16. Nabrzeże Drawskie z umocnieniem brzegowym | 354,50 | |
17. Nabrzeże Gorzowskie | 51,50 | |
18. Nabrzeże Sosnowieckie | 335,60 | |
19. Nabrzeże Regalica | 270,00 | |
20. Nabrzeże Parnica | 331,60 | |
21. Nabrzeże Spółdzielcze | 117,35 | |
22. Nabrzeże Fińskie | 310,00 | |
23. Nabrzeże Przejściowe | 80,00 | |
24. Nabrzeże Czeskie | 452,00 | |
25. Nabrzeże Słowackie | 565,00 | |
26. Nabrzeże Niemieckie | 176,50 | |
27. Nabrzeże Zbożowe | 220,00 | |
28. Nabrzeże Luksemburskie | 53,70 | |
29. Nabrzeże Holenderskie | 161,80 | |
30. Nabrzeże Belgijskie | 240,40 | |
31. Nabrzeże Angielskie | 165,00 | |
32. Nabrzeże Polskie | 260,00 | |
33. Nabrzeże Węgierskie | 611,30 | |
34. Nabrzeże Rumuńskie | 600,00 | |
35. Nabrzeże Egipskie | 100,00 | |
36. Nabrzeże Greckie | 627,20 | |
37. Nabrzeże Albańskie | 89,10 | |
38. Nabrzeże Jugosłowiańskie | 100,00 | |
39. Nabrzeże Kubańskie z umocnieniem brzegowym | 244,00 | |
40. Nabrzeże Rosyjskie | 322,00 | |
41. Nabrzeże Tureckie | 99,40 | |
42. Nabrzeże Bulwar Śląski | 232,00 | |
43. Nabrzeże Warsztatowe | 282,80 | |
44. Nabrzeża w Basenie Warsztatowym | 173,00 | |
45. Nabrzeże Huk | 267,50 | |
46. Umocnienie brzegowe rzeki Duńczyca | 115,00 | |
| ||
4.2 | Port Świnoujście |
|
| 1. Nabrzeże Odpraw Granicznych „GPK” | 52,60 |
2. Nabrzeże Chemików | 284,65 | |
3. Nabrzeże Chemików-Barkowe | 155,54 | |
4. Nabrzeże Północne | 17,90 | |
5. Nabrzeże Wschodnie | 74,82 | |
6. Nabrzeże Hutników-Barkowe | 135,54 | |
7. Nabrzeże Hutników | 328,65 | |
8. Nabrzeże Górników-Barkowe | 156,10 | |
9. Nabrzeże Górników-Przejściowe (Południowe) | 30,80 | |
10. Nabrzeże Górników | 330,00 | |
11. Nabrzeże Portowców-Barkowe | 252,70 | |
12. Nabrzeże Portowców-Postojowe | 53,00 | |
13. Nabrzeże Władysława IV | 405,15 | |
14. Nabrzeże Pilotowe | 131,00 | |
15. Stanowisko promowe nr 2 w Bazie Promów Morskich | 189,40 | |
16. Stanowisko promowe nr 3 w Bazie Promów Morskich | 198,50 | |
17. Stanowisko promowe nr 4 w Bazie Promów Morskich | 176,30 | |
18. Stanowisko promowe nr 5 w Bazie Promów Morskich | 197,25 |
5. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI | ||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] |
5.1 | Port Szczecin |
|
| 1. Nabrzeże Rosyjskie | 296,00 |
2. Nabrzeże Rumuńskie | 342,00 | |
3. Nabrzeże Węgierskie | 610,00 | |
4. Nabrzeże Polskie | 260,00 | |
5. Nabrzeże Angielskie | 165,00 | |
6. Nabrzeże Belgijskie | 240,00 | |
7. Nabrzeże Holenderskie | 141,00 | |
8. Nabrzeże Zbożowe | 178,00 | |
9. Nabrzeże Słowackie | 565,00 | |
10. Nabrzeże Czeskie | 420,00 | |
11. Nabrzeże Regalica | 210,00 | |
12. Nabrzeże Katowickie | 418,25 | |
13. Nabrzeże Chorzowskie | 253,90 | |
14. Nabrzeże Gliwickie | 229,00 | |
15. Nabrzeże Bytomskie | 298,80 | |
16. Pirs Węglowy | 262,00 | |
17. Nabrzeże Wałbrzyskie | 224,50 | |
18. Nabrzeże Górnośląskie | 306,80 | |
19. Nabrzeże Parnica | 218,80 | |
20. Nabrzeże Huk | 383,40 | |
5.2 | Port Świnoujście |
|
| 1. Nabrzeże Portowców | 206,80 |
2. Nabrzeże Górników | 460,30 | |
3. Baza Przeładunkowo-Składowa ŚWI-II | 1 510,00 | |
| 4. Nabrzeże Hutników | 466,00 |
5. Baza Przeładunkowo-Składowa ŚWI-IV | 295,00 | |
6. Nabrzeże Chemików | 210,80 | |
7. Nabrzeże Chemików-Barkowe | 154,60 |
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA | |||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [m.b.] |
6.1 | Port Szczecin |
|
|
6.1.1 | Drogi kołowe i place manewrowe: |
|
|
| 1. Droga z parkingiem przy budynku biura zarządu | 2 525,00 | – |
2. Droga na Nabrzeżu Albańskim | 2 848,10 | – | |
3. Droga na Nabrzeżu Czeskim | 1 760,70 | – | |
4. Droga na Nabrzeżu Rumuńskim | 2 178,00 | – | |
5. Droga na Nabrzeżu Zbożowym | – | 23,30 | |
6. Droga na terenie Kanału Przemysłowego | – | 36,00 | |
7. Droga na terenie Łasztowni | – | 530,00 | |
8. Droga na terenie oczyszczalni | 5 463,00 | – | |
9. Droga na terenie Zakładu Usług Żeglugowych | 49,00 | – | |
10 Droga od bramy przy Nabrzeżu Rumuńskim do Nabrzeża Belgijskiego | – | 1 328,00 | |
11. Droga dojazdowa do elewatora EWA | – | 402,00 | |
12. Droga basenowa wzdłuż Nabrzeża Bytomskiego | – | 1 015,00 | |
13. Droga na Nabrzeżu Bytomskim | 2 812,30 | 215,00 | |
14. Droga na Nabrzeżu Chorzowskim | 310,00 | – | |
15. Droga na Nabrzeżu Gliwickim | 487,00 | – | |
16. Droga na Nabrzeżu Parnica | – | 220,00 | |
17. Droga na Nabrzeżu Sosnowieckim | 1 585,00 | – | |
18. Droga i plac na terenie Granicznego Punktu Kontroli Weterynaryjnej | 6 345,87 | – | |
19. Droga i plac na terenie Hryniewieckiego | 25 829,30 | – | |
20. Droga i plac na terenie Infra Port | 10 077,90 | – | |
21. Droga i plac na terenie Łasztowni | 18 434,43 | – | |
22. Droga i plac na terenie Portowych Centralnych Warsztatów Mechanicznych | 1 595,00 | – | |
23. Droga i plac na Nabrzeżu Albańskim | 563,00 | – | |
24. Droga i plac na Nabrzeżu Górnośląskim | 2 679,90 | – | |
25. Droga i place na Nabrzeżu Katowickim | 12 011,90 | – | |
26. Droga i plac na Nabrzeżu Regalica | 19 041,00 | – | |
27. Droga i plac na Nabrzeżu Rosyjskim | 9 683,70 | – | |
28. Droga i plac w rejonie Basenu Kaszubskiego | 18 467,00 | – | |
29. Droga z placem manewrowym na Nabrzeżu Huk | 2 045,00 | – | |
30. Droga do Nabrzeża Warsztatowego | – | 250,0 | |
6.1.2 | Ulice: |
|
|
| 1. Ulica inż. Stanisława Hryniewieckiego | – | 1 140,00 |
2. Ulica Cłowa | – | 1 324,50 | |
3. Ulica Węglowa | – | 680,10 | |
4. Ulica Zatokowa | – | 277,00 | |
5. Ulica Logistyczna |
| 485,00 | |
6.1.3 | Parkingi: |
|
|
| 1. Parking samochodowy przy budynku biura zarządu | 1 261,00 | – |
2. Parking przy ulicy Hryniewieckiego | 6 877,00 | – | |
3. Parking przy ulicy Rybnickiej | 391,00 | – | |
4. Parking w rejonie Basenu Kaszubskiego | 3 925,00 | – | |
5. Parking w rejonie Nabrzeża Górnośląskiego | 368,90 | – | |
6.2 | Port Świnoujście |
|
|
6.2.1 | Drogi kołowe i place manewrowe: |
|
|
| 1. Droga na Nabrzeżu Chemików | 955,00 | 280,00 |
2. Droga na Nabrzeżu Górników | 17 206,10 | – | |
3. Droga na Nabrzeżu Hutników | 1 170,00 | 3 698,00 | |
4. Droga na Nabrzeżu Portowców | 2 393,00 | – | |
5. Droga i plac na Nabrzeżu Górników | 24 691,50 | – | |
6. Droga i plac na Nabrzeżu Hutników | 17 327,80 | – | |
7. Droga w rejonie przymorskim od bramy wjazdowej północnej | – | 2 689,00 | |
8. Droga do latarni Świnoujście | – | 280,00 | |
9. Droga i plac stanowiska promowego nr 2, 3, 4 i 5 | 56 989,00 | – | |
6.2.2 | Ulice: |
|
|
| 1. Ulica Artyleryjska | – | 169,00 |
2. Ulica Bunkrowa | – | 498,00 | |
3. Ulica Duńska | – | 798,00 | |
4. Ulica Dworcowa | – | 351,00 | |
5. Ulica Dworcowa – przedłużenie | 1 800,00 | – | |
6. Ulica Kasztanowa | 1 040,00 | – | |
7. Ulica Nowoartyleryjska | – | 1 230,00 | |
6.2.3 | Parkingi: |
|
|
| 1. Parking w Bazie Promów Morskich | 64 704,70 | – |
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA | ||||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
7.1 | Port Szczecin |
|
|
|
7.1.1 | Tory i rozjazdy kolejowe: |
|
|
|
| 1. Rejon Drobnicy | – | 17 253,50 | – |
2. Rejon Basenu Górniczego | – | 32 148,10 | – | |
3. Rejon Nabrzeża Huk | – | 705,60 | – | |
4. Rejon Nabrzeża Rosyjskiego | – | 1 491,70 | – | |
5. Rejon Nabrzeża Fińskiego |
| 2 340,00 | – | |
7.1.2 | Nawierzchnie drogowo-kolejowe: |
|
|
|
| 1. Nabrzeże Katowickie | 13 190,0 | – | – |
2. Nabrzeże Chorzowskie | 9 735,0 | – | – | |
3. Nabrzeże Chorzowskie-Uskok | 752,0 | – | – | |
4. Nabrzeże Gliwickie | 5 210,0 | – | – | |
5. Nabrzeże Południowe | 950,0 | – | – | |
6. Nabrzeże Bytomskie | 9 570,0 | – | – | |
| 7. Nabrzeże Bytomskie-Uskok | 495,0 | – | – |
8. Nabrzeże Czołowe | 1 500,0 | – | – | |
9. Nabrzeże Wałbrzyskie | 5 582,0 | – | – | |
10. Nabrzeże Górnośląskie | 6 440,0 | – | – | |
11. Nabrzeże Noteckie | 2 830,0 | – | – | |
12. Nabrzeże Drawskie | 3 700,0 | – | – | |
13. Nabrzeże Gorzowskie | 1 030,0 | – | – | |
14. Nabrzeże Regalica | 4 200,0 | – | – | |
15. Nabrzeże Parnica | 6 600,0 | – | – | |
16. Nabrzeże Czeskie | 10 080,0 | – | – | |
17. Nabrzeże Słowackie | 13 560,0 | – | – | |
18. Nabrzeże Zbożowe | 2 860,0 | – | – | |
19. Nabrzeże Luksemburskie | 1 074,0 | – | – | |
20. Nabrzeże Holenderskie | 3 236,0 | – | – | |
21. Nabrzeże Belgijskie | 5 770,0 | – | – | |
22. Nabrzeże Angielskie | 4 125,0 | – | – | |
23. Nabrzeże Polskie | 5 200,0 | – | – | |
24. Nabrzeże Węgierskie | 15 282,0 | – | – | |
25. Nabrzeże Rumuńskie | 6 600,0 | – | – | |
26. Nabrzeże Egipskie | 1 000,0 | – | – | |
27. Nabrzeże Greckie | 6 272,0 | – | – | |
28. Nabrzeże Albańskie | 1 782,0 | – | – | |
29. Nabrzeże Jugosłowiańskie | 950,0 | – | – | |
30. Nabrzeże Rosyjskie | 3 260,0 | – | – | |
31. Bulwar Śląski | 2 320,0 | – | – | |
32. Nabrzeże Warsztatowe | 7 070,0 | – | – | |
33. Nabrzeże Huk | 3 745,0 | – | – | |
34. Kładka – Basen Górniczy | – | – | 4 | |
35. Pomost rewizyjny | – | – | 3 | |
36. Schron na Nabrzeżu Warsztatowym | – | – | 1 | |
37. Sygnalizacja – Basen Górniczy | – | – | 1 | |
38. Taca – Basen Górniczy | – | – | 1 | |
7.2 | Port Świnoujście |
|
|
|
7.2.1 | Tory: |
|
|
|
| 1. Rejon Portu Handlowego Świnoujście | – | 17 147,50 | – |
2. Rejon Bazy Promów Morskich | – | 2 734,80 | – | |
7.2.2 | Nawierzchnie drogowo-kolejowe: |
|
|
|
| 1. Nabrzeże Chemików | 4 070,0 | – | – |
2. Nabrzeże Hutników | 7 444,0 | – | – | |
3. Nabrzeże Górników – Barkowe | 3 000,0 | – | – | |
4. Nabrzeże Górników | 4 420,0 | – | – | |
5. Nabrzeże Władysława IV | 7 900,0 | – | – | |
6. Nabrzeże Pilotowe | 2 500,0 | – | – | |
7. Kanał | – | – | 2 | |
| 8. Kładka | – | – | 3 |
9. Pomost | – | – | 5 | |
10. Przenośnik | – | – | 1 | |
11. Stacja na Nabrzeżu Chemików | – | – | 1 | |
12. Tunel | – | 18,40 | – | |
13. Zapora | – | – | 2 |
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
8.1 | Port Szczecin |
|
|
| 1. Stacja transformatorowa z wyposażeniem SN/SN | – | 2 |
2. Stacja transformatorowa z wyposażeniem SN/NN | – | 33 | |
3. Sieć przesyłowa i rozdzielcza wraz z wyposażeniem SN | 35 230,00 | – | |
4. Sieć przesyłowa i rozdzielcza wraz z wyposażeniem NN | 91 995,85 | – | |
5. Słup oświetleniowy | – | 437 | |
6. Wieża oświetleniowa | – | 52 | |
7. Stacja paliw | – | 7 | |
8. Sieć acetylenu i tlenu | – | 1 | |
9. Kanał trolejowy | – | 1 | |
10. Studzienki do przeciwwag | – | 4 | |
8.2 | Port Świnoujście |
|
|
| 1. Stacja transformatorowa z wyposażeniem WN/SN | – | 1 |
2. Stacja transformatorowa z wyposażeniem SN/SN | – | 22 | |
3. Sieć przesyłowa i rozdzielcza wraz z wyposażeniem SN | 26 493,00 | – | |
4. Sieć przesyłowa i rozdzielcza wraz z wyposażeniem NN | 54 262,00 | – | |
5. Słup oświetleniowy | – | 456 | |
6. Wieża oświetleniowa | – | 11 | |
7. Stacja paliw | – | 2 | |
8. Gniazda | – | 10 | |
9. Oświetlenie zewnętrzne | 9 454,00 | 10 | |
10. Studzienka | – | 8 | |
11. Zbiorniki | – | 2 |
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
9.1 | Port Szczecin |
|
|
| 1. Kanał ciepłowniczy | 1 092,00 | – |
2. Komin | – | 4 | |
3. Kotłownia na paliwo ciekłe | – | 1 | |
4. Kotłownia na paliwo stałe | – | 1 | |
| 5. Węzeł ciepłowniczy z wyposażeniem | – | 17 |
6. Sieć gazowa | 94,00 | – | |
7. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 3 315,00 | – | |
9.2 | Port Świnoujście |
|
|
| 1. Kanał ciepłowniczy | 180,00 | – |
2. Komin | – | 4 | |
3. Kotłownia na paliwo gazowe | – | 2 | |
4. Sieć gazowa | 446,00 | 2 | |
5. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 8 294,00 | – | |
6. Węzeł ciepłowniczy z wyposażeniem | – | 32 | |
7. Zbiornik | – | 1 | |
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
10.1 | Port Szczecin |
|
|
| 1. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 29 150,00 | – |
2. Stacja pomp |
| 2 | |
3. Studnie wiercone |
| 5 | |
4. Stacje redukcyjne ciśnienia | – | 2 | |
5. Zbiornik zasobowy | – | 2 | |
10.2. | Port Świnoujście |
|
|
| 1. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 14 412,00 | – |
2. Ujęcie wody ze zbiornikiem zasobowym | – | 1 | |
3. Hydrofornia | – | 1 | |
4. Zbiornik wody pitnej | – | 2 | |
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
11.1 | Port Szczecin |
|
|
| 1. Neutralizator ścieków | – | 9 |
2. Oczyszczalnia ścieków | – | 1 | |
3. Przepompownia ścieków | – | 20 | |
4. Sieć kanalizacji deszczowej | 31 258,00 | – | |
5. Urządzenie do oczyszczania ścieków deszczowych | – | 24 | |
6. Sieć kanalizacji ogólnospławnej | 4 092,00 | – | |
7. Osadnik ścieków sanitarnych | – | 6 | |
8. Sieć kanalizacji sanitarnej | 8 063,90 | – | |
9. Zbiornik | – | 1 | |
11.2 | Port Świnoujście |
|
|
| 1. Łapacz piasku | – | 8 |
2. Oczyszczalnia ścieków | – | 1 | |
3. Przepompownie ścieków | – | 16 | |
4. Przepust | 178,00 | – | |
5. Sieć kanalizacji deszczowej | 12 391,50 | – | |
6. Urządzenie do oczyszczania ścieków deszczowych | – | 17 | |
7. Sieć kanalizacji sanitarnej | 10 332,00 | – | |
| |||
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
12.1 | Port Szczecin |
|
|
| 1. Centrala telefoniczna | – | 1 |
2. Sieć teleinformatyczna | 3 800 946,00 | – | |
3. Kanalizacja kablowa | 14 000,00 | – | |
4. Serwer i urządzenie sieciowe | – | 15 | |
12.2 | Port Świnoujście |
|
|
| 1. Centrala telefoniczna | – | 2 |
2. Sieć teleinformatyczna | 1 600.000,00 | – | |
3. Kanalizacja kablowa | 18 800,00 | – | |
4. Serwer i urządzenie sieciowe | – | 2 | |
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Liczba [szt.] |
13.1 | Port Szczecin |
|
|
| 1. Strażnica lądowych jednostek portowej straży pożarnej | – | 1 |
13.2 | Port Świnoujście |
|
|
| 1. Pompownie przeciwpożarowe z wyposażeniem | – | 2 |
2. Sieci rurociągów zasilających | 4 024,00 | – |