ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI
MORSKIEJ1)
z dnia 12 marca 2013 r.
w sprawie ustalenia granicy portu morskiego w Lubinie od strony lądu
Na podstawie art. 45 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1991 r. o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1502, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:
§ 1.[Ustalenie granicy portu morskiego w Lubinie od strony lądu] Granicę portu morskiego w Lubinie od strony lądu ustala się następująco:
Począwszy od punktu 1, stanowiącego najbardziej wysunięty na zachód punkt załamania odwodnej krawędzi oczepu główki Falochronu Północnego u wejścia do basenu portowego, granica portu biegnie w kierunku północno-wschodnim i wschodnim, krawędzią oczepu tego falochronu, przez punkty 2, 3, 4, 5, 6 i 7 do punktu 8 położonego u podstawy falochronu. Plac manewrowy na końcu drogi biegnącej wzdłuż Nabrzeża Północnego pozostaje w obrębie portu.
W punkcie 8 granica portu zmienia kierunek na południowo-wschodni i biegnie wzdłuż krawędzi betonowych płyt do punktu 9 znajdującego się na zachodniej granicy działki ewidencyjnej nr 155. W punkcie 9 granica portu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie granicą działki ewidencyjnej do punktu 10 oddalonego o 8,42 m od punktu 9.
W punkcie 10 granica portu zmienia kierunek na południowo-wschodni i biegnie granicą działek ewidencyjnych, w średniej odległości 5 m od krawędzi oczepu Nabrzeża Północnego, przez punkty 11 i 12 do punktu 13. W punkcie 13 granica zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie granicą działek ewidencyjnych, w średniej odległości 5 m od krawędzi oczepu Nabrzeża Zamykającego, do punktu 14 oddalonego o 35,11 m od punktu 13. Dalej granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie do punktu 15 stanowiącego północno-wschodni narożnik budynku gospodarczego.
W punkcie 15 granica portu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie licem budynku przez punkt 16 do punktu 17 i dalej, równolegle do drogi gospodarczej, do punktu 18 położonego na północnej granicy pasa drogowego ulicy Portowej. Następnie granica portu przecina ulicę Portową, dochodzi do punktu 19, w którym zmienia kierunek na północno-zachodni, i biegnie południową granicą pasa drogowego ulicy Portowej przez punkt 20 do punktu 21 położonego w odległości około 16,3 m od krawędzi oczepu Nabrzeża Postojowego.
Od punktu 21 granica zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie równolegle do linii brzegowej jeziora Wicko Wielkie, w średniej odległości około 15 m od odwodnej krawędzi Nabrzeża Postojowego, do punktu 22.
W punkcie 22 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i przez punkt 23 dochodzi do punktu 24 położonego na linii brzegu, na zakończeniu oczepu Nabrzeża Postojowego. Dalej granica portu biegnie w kierunku północnym, krawędzią oczepu nabrzeża, przez punkty 25 i 26 do punktu 27.
W punkcie 27 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie linią brzegu jeziora Wicko Wielkie, zewnętrzną krawędzią oczepu Falochronu Południowego, przez punkty 28, 29, 30, 31, 32 i 33 do punktu 34 położonego na zewnętrznej krawędzi oczepu główki falochronu. Falochron Południowy znajduje się w obrębie portu. Dalej granica portu przecina wejście do basenu i dochodzi do punktu 1, od którego rozpoczęto opis.
§ 2.[Wykaz współrzędnych geograficznych] Wykaz współrzędnych geograficznych punktów, o których mowa w § 1, dla portu morskiego w Lubinie podano w Geodezyjnym Układzie Odniesienia – „EUREF-89” (European Reference Frame 1989.0) i układzie współrzędnych płaskich prostokątnych PL – 2000.
Nr punktu | Współrzędne w układzie EUREF-89 | Współrzędne w układzie PL – 2000 | ||
φ – szerokość geograficzna N | λ – długość geograficzna E | x | y | |
1 | 53°52'28,5566” | 14°25'24,8366” | 5971652.62 | 5462089.48 |
2 | 53°52'28,6272” | 14°25'24,9286” | 5971654.79 | 5462091.18 |
3 | 53°52'28,6815” | 14°25'25,0759” | 5971656.45 | 5462093.88 |
4 | 53°52'28,7630” | 14°25'25,4954” | 5971658.90 | 5462101.56 |
5 | 53°52'28,7904” | 14°25'25,7281” | 5971659.71 | 5462105.82 |
6 | 53°52'28,8124” | 14°25'26,1677” | 5971660.33 | 5462113.86 |
7 | 53°52'28,8999” | 14°25'26,3830” | 5971663.00 | 5462117.81 |
8 | 53°52'29,1453” | 14°25'26,7327” | 5971670.54 | 5462124.26 |
9 | 53°52'29,0373” | 14°25'27,1027” | 5971667.15 | 5462130.99 |
10 | 53°52'28,7860” | 14°25'26,9246” | 5971659.40 | 5462127.68 |
11 | 53°52'28,4627” | 14°25'29,2290” | 5971649.06 | 5462169.69 |
12 | 53°52'28,1307” | 14°25'30,7710” | 5971638.57 | 5462197.78 |
13 | 53°52'27,5760” | 14°25'33,3492” | 5971621.04 | 5462244.74 |
14 | 53°52'26,5105” | 14°25'32,6841” | 5971588.20 | 5462232.33 |
15 | 53°52'27,0288” | 14°25'30,4001” | 5971604.56 | 5462190.73 |
16 | 53°52'26,6512” | 14°25'30,1506” | 5971592.93 | 5462186.08 |
17 | 53°52'26,6773” | 14°25'30,0383” | 5971593.75 | 5462184.03 |
18 | 53°52'25,2554” | 14°25'28,8179” | 5971549.97 | 5462161.38 |
19 | 53°52'25,0250” | 14°25'28,6267” | 5971542.88 | 5462157.83 |
20 | 53°52'25,8866” | 14°25'26,4398” | 5971569.84 | 5462118.09 |
21 | 53°52'25,7061” | 14°25'25,8600” | 5971564.35 | 5462107.46 |
22 | 53°52'23,7085” | 14°25'24,5212” | 5971502.79 | 5462082.50 |
23 | 53°52'23,8683” | 14°25'23,8256” | 5971507.83 | 5462069.83 |
24 | 53°52'23,8843” | 14°25'23,7578” | 5971508.34 | 5462068.59 |
25 | 53°52'26,2001” | 14°25'25,2298” | 5971579.71 | 5462096.07 |
26 | 53°52'26,3821” | 14°25'25,3402” | 5971585.32 | 5462098.13 |
27 | 53°52'27,4886” | 14°25'26,0454” | 5971619.42 | 5462111.29 |
28 | 53°52'27,6274” | 14°25'26,0571” | 5971623.71 | 5462111.54 |
29 | 53°52'27,7050” | 14°25'25,9505” | 5971626.13 | 5462109.61 |
30 | 53°52'27,8279” | 14°25'25,7792” | 5971629.95 | 5462106.51 |
31 | 53°52'27,8808” | 14°25'25,4703” | 5971631.63 | 5462100.88 |
32 | 53°52'27,9257” | 14°25'25,3914” | 5971633.03 | 5462099.45 |
33 | 53°52'28,0104” | 14°25'25,1282” | 5971635.69 | 5462094.67 |
34 | 53°52'28,0641” | 14°25'25,0997” | 5971637.36 | 5462094.16 |
§ 3.[Oznaczenie na mapie linii przebiegu granicy portu] Linia przebiegu granicy portu, o której mowa w § 1, jest oznaczona na mapie w skali 1:1000, dostępnej do wglądu w siedzibach: Urzędu Morskiego w Szczecinie, Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim oraz Urzędu Gminy Międzyzdroje.
§ 4.[Wejście w życie] Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.3)
Minister Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej: S. Nowak
|
1) Minister Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej kieruje działem administracji rządowej – gospodarka morska, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej (Dz. U. Nr 248, poz. 1494 oraz z 2012 r. poz. 1396).
2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 170, poz. 1652, z 2004 r. Nr 6, poz. 41, Nr 93, poz. 895 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 203, poz. 1683, z 2006 r. Nr 220, poz. 1600 i Nr 249, poz. 1834, z 2007 r. Nr 21, poz. 125, z 2008 r. Nr 171, poz. 1055, z 2009 r. Nr 92, poz. 753 i Nr 98, poz. 817, z 2011 r. Nr 32, poz. 159, Nr 106, poz. 622, Nr 134, poz. 778 i Nr 228, poz. 1368, z 2012 r. poz. 951 i 1069 oraz z 2013 r. poz. 165.
3) Z dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia traci moc zarządzenie Ministra Żeglugi z dnia 4 lutego 1965 r. w sprawie ustalenia granicy terytorialnej morskiego portu rybackiego w Lubinie (M.P. Nr 15, poz. 57) zachowane w mocy na podstawie art. 69 ustawy z dnia 21 marca 1991 r. o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1502 i Nr 170, poz. 1652, z 2004 r. Nr 6, poz. 41, Nr 93, poz. 895 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 203, poz. 1683, z 2006 r. Nr 220, poz. 1600 i Nr 249, poz. 1834, z 2007 r. Nr 21, poz. 125, z 2008 r. Nr 171, poz. 1055, z 2009 r. Nr 92, poz. 753 i Nr 98, poz. 817, z 2011 r. Nr 32, poz. 159, Nr 106, poz. 622, Nr 134, poz. 778 i Nr 228, poz. 1368, z 2012 r. poz. 951 i 1069 oraz z 2013 r. poz. 165).
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00