ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA FINANSÓW1)
z dnia 31 stycznia 2013 r.
w sprawie określenia rodzajów zgłoszeń, które mogą być składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej
Na podstawie art. 10a ust. 3 ustawy z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników (Dz. U. z 2012 r. poz. 1314 oraz z 2013 r. poz. 2) zarządza się, co następuje:
§ 1.[Zgłoszenia składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej] Za pomocą środków komunikacji elektronicznej mogą być składane następujące zgłoszenia:
1) zgłoszenie identyfikacyjne/zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej będącej podatnikiem lub płatnikiem (NIP-7);
2) zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej będącej podatnikiem (ZAP-3);
3) załącznik do zgłoszenia NIP-7 – informacja o rachunkach (NIP-B);
4) załącznik do zgłoszenia NIP-7 – informacja o miejscach prowadzenia działalności (NIP-C).
§ 2.[Przepisy uchylone] Traci moc rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie określenia rodzajów zgłoszeń, które mogą być składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej (Dz. U. Nr 236, poz. 1635).
§ 3.[Wejście w życie] Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2013 r.
Minister Finansów: wz. J. Cichoń
|
1) Minister Finansów kieruje działem administracji rządowej – finanse publiczne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Finansów (Dz. U. Nr 248, poz. 1481).
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00