Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2011-08-26
Wersja aktualna od 2011-08-26
obowiązujący
ROZPORZĄDZENIE KRAJOWEJ RADY RADIOFONII I TELEWIZJI
z dnia 27 lipca 2011 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobu sponsorowania audycji lub innych przekazów
Na podstawie art. 17 ust. 8 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji (Dz. U. z 2011 r. Nr 43, poz. 226, z późn. zm.1)) zarządza się co następuje:
§ 1. W rozporządzeniu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 6 lipca 2000 r. w sprawie sposobu sponsorowania audycji lub innych przekazów (Dz. U. Nr 65, poz. 785 oraz z 2010 r. Nr 249, poz. 1677) § 1 otrzymuje brzmienie:
„§ 1. 1. Sponsor audycji nie może być wskazany w czasie trwania audycji, z wyjątkiem momentu jej wznowienia po przerwie na reklamę lub telesprzedaż oraz z zastrzeżeniem przepisów § 3 ust. 3 i § 4 ust. 1.
2. Wskazanie sponsora nie może mieć charakteru reklamy w rozumieniu art. 4 pkt 17 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji.”.
§ 2. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji: J. Dworak
|
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2011 r. Nr 85, poz. 459, Nr 112, poz. 654 i Nr 153, poz. 903 i Nr 160, poz. 963.