Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2008-05-14 do 2016-08-20
Wersja archiwalna od 2008-05-14 do 2016-08-20
archiwalny
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW1)
z dnia 11 kwietnia 2008 r.
w sprawie zmiany obszaru składu wolnocłowego na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” w Pyrzowicach
Na podstawie art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 19 marca 2004 r. - Prawo celne (Dz. U. Nr 68, poz. 622 i Nr 273, poz. 2703) zarządza się, co następuje:
§ 1.Określa się, w załączniku do rozporządzenia, granice i obszar składu wolnocłowego na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” w Pyrzowicach, ustanowionego rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 października 1999 r. w sprawie ustanowienia składu wolnocłowego na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” w Pyrzowicach (Dz. U. Nr 86, poz. 955 oraz z 2005 r. Nr 17, poz. 146).
§ 2.Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
Minister Finansów: J. Vincent-Rostowski
|
1) Minister Finansów kieruje działem administracji rządowej - finanse publiczne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Finansów (Dz. U. Nr 216, poz. 1592).
Załącznik do rozporządzenia Ministra Finansów
z dnia 11 kwietnia 2008 r. (poz. 421)
SZCZEGÓŁOWY OPIS GRANIC I OBSZAR SKŁADU WOLNOCŁOWEGO NA TERENIE MIĘDZYNARODOWEGO PORTU LOTNICZEGO „KATOWICE” W PYRZOWICACH
Szczegółowy opis granic składu wolnocłowego
Skład wolnocłowy znajduje się na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” w Pyrzowicach. Jest on zlokalizowany na parterze (przyziemie) Terminalu Pasażerskiego 1A oraz na parterze i I piętrze Terminalu Pasażerskiego 1B. Terminale te stanowią przestrzennie jeden obiekt, z wyodrębnionymi ciągami odprawowymi. Z uwagi na usytuowanie wewnątrz budynku, odgraniczenie składu wolnocłowego stanowią trwałe elementy budowlane budynku.
Opis przebiegu granic składu wolnocłowego przedstawiony jest na mapie w skali 1:500 i jest przechowywany u zarządzającego oraz w kopii we właściwej miejscowo izbie celnej nadzorującej skład wolnocłowy i w Ministerstwie Finansów.
Granicę składu wolnocłowego w Terminalu 1A stanowią następujące odcinki ścian:
1) ściana gipsowo-metalowa zewnętrzna od strony rampy wyładunkowej przy drodze służbowej na terenie zamkniętym, o długości 2,5 m, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 2,4 m i wysokości 2,4 m, przystosowanymi do zamknięć celnych,
2) ściana murowana wzdłuż klatki schodowej, o długości 4,0 m,
3) ściana niskiego pomieszczenia murowana wzdłuż klatki schodowej i pomieszczenia na odpadki restauracji, o długości 3,4 m,
4) ściana murowana stanowiąca obudowę windy towarowej i przedmagazynu restauracji, o długości 2,8 m,
5) ściana murowana stanowiąca obudowę przedmagazynu restauracji i toalet o długości 1,0 m,
6) ściana murowana stanowiąca obudowę rozdzielni elektrycznej i toalet o długości 4,1 m,
7) ściana gipsowa oddzielająca toalety od bagażowni o długości 5,7 m,
8) ściana gipsowa oddzielająca toalety od bagażowni, pomieszczenia instalacyjnego o długości 4,0 m,
9) dwa odcinki ścian gipsowych wzdłuż pomieszczenia instalacyjnego o długości 8,8 m i 1,9 m,
10) ściana gipsowa wzdłuż bagażowni odlotowej, o długości 2,6 m,
11) ściana gipsowa oddzielająca pomieszczenie służbowe administracji celnej, o długości 6,95 m,
12) ściana murowana oddzielająca pomieszczenie kontroli bezpieczeństwa Straży Granicznej w ciągu odlotowym o długości 3,6 m z jednym otworem drzwiowym o szerokości 0,9 m i wysokości 2,05 m, drzwi wyposażone w kontrolę dostępu i przystosowane do zamknięć celnych,
13) ściana gipsowa oddzielająca pomieszczenie kontroli bezpieczeństwa Straży Granicznej w ciągu odlotowym o długości 0,9 m,
14) ściana przeszklona o konstrukcji aluminiowej, oddzielająca pomieszczenie kontroli bezpieczeństwa Straży Granicznej w ciągu odlotowym, o długości 8,5 m, z czterema otworami drzwiowymi o szerokości 1 m i wysokości 2,4 m, drzwi przystosowane do zamknięć celnych, oraz jednym otworem drzwiowym o szerokości 1,1 m i wysokości 2,4 m, drzwi zaopatrzone w kontrolę dostępu i przystosowane do zamknięć celnych,
15) trzy odcinki ścian murowanych oddzielających pomieszczenia Straży Granicznej o długości 1,7 m, 2,3 m i 1,7 m,
16) ściana murowano-gipsowa oddzielająca pomieszczenie Straży Granicznej o długości 3,55 m,
17) trzy odcinki ścian gipsowych wzdłuż pomieszczeń Straży Granicznej o długości 4,8 m, 0,7 m i 1,5 m,
18) ściana murowana zewnętrzna o długości 1,3 m,
19) ściana gipsowo-metalowa zewnętrzna o długości 1,9 m,
20) ściana gipsowo-metalowa oddzielająca pomieszczenie korytarza tranzytowego Straży Granicznej o długości 4,12 m z jednym otworem drzwiowym o szerokości 0,9 m i wysokości 2,05 m, drzwi wyposażone w kontrolę dostępu i przystosowane do zamknięć celnych,
21) ściana murowana oddzielająca pomieszczenie korytarza tranzytowego Straży Granicznej o długości 2,0 m,
22) ściana murowana oddzielająca pomieszczenie korytarza tranzytowego Straży Granicznej o długości 4,12 m,
23) ściana murowana zewnętrzna o długości 6,63 m,
24) ściana murowana wewnętrzna oddzielająca pomieszczenie służbowe Straży Granicznej i klatkę schodową ewakuacyjną, we fragmencie zewnętrzna od strony płyty postojowej samolotów, o długości 14,48 m, w której znajduje się nieotwierane okno (witryna) o szerokości 1,2 m i wysokości 2,07 m,
25) ściana gipsowo-metalowa zewnętrzna od strony płyty postojowej samolotów, o długości 44,9 m, w której znajduje się sześć otworów drzwiowych z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 2,4 m i wysokości 3,6 m oraz sześć okien nieotwieranych (witryny) o szerokości 2,4 m i wysokości 3,6 m, troje drzwi wyposażonych w kontrolę dostępu i przystosowanych do zamknięć celnych,
26) ściana gipsowa wzdłuż pomieszczenia odprawowego „VIP” o długości 5,7 m, z jednym otworem drzwiowym o szerokości 2,0 m i wysokości 2,4 m, drzwi przystosowane do zamknięć celnych,
27) ściana gipsowa wzdłuż pomieszczenia odprawowego „VIP” o długości 4,4 m,
28) ściana gipsowa wzdłuż toalety pomieszczenia odprawowego „VIP” o długości 5,9 m,
29) ściana gipsowa wzdłuż toalety pomieszczenia odprawowego „VIP” o długości 3,4 m,
30) ściana gipsowo-metalowa zewnętrzna od drogi służbowej na terenie zamkniętym, o długości 6,0 m, w której znajdują się cztery otwory okienne o szerokości 0,9 m i wysokości 0,9 m, okna przystosowane do zamknięć celnych,
31) pozostałe granice składu wolnocłowego w Terminalu 1A stanowią: podłoga betonowa grubości 15 cm oraz strop żelbetowy pomiędzy parterem a pierwszym piętrem o grubości 30 cm.
Granicę składu wolnocłowego w Terminalu 1B stanowią następujące odcinki ścian:
Parter - przestrzeń od poziomu ±0,00 do poziomu +5,60
1) ściana przeszklona o konstrukcji aluminiowej, oddzielająca pomieszczenie kontroli bezpieczeństwa Straży Granicznej w ciągu odlotowym, o długości 4,70 m, z otworem drzwiowym o szerokości 1,85 m i wysokości 2,05 m i otworem drzwiowym o szerokości 1,04 m i wysokości 2,05 m wyposażone w kontrolę dostępu, wszystkie drzwi przystosowane do zamknięć celnych,
2) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 12,00 m oddzielająca pomieszczenie kontroli bezpieczeństwa Straży Granicznej w ciągu odlotowym, wydzielająca korytarz transportowy ze schodami ruchomymi i zwykłymi do przemieszczania pasażerów na pierwsze piętro, przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu ±0,00 do poziomu +5,60,
3) odcinek odgraniczenia stanowiący strop o szerokości 3,48 m między parterem a pierwszym piętrem,
4) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 12,00 m oddzielająca korytarz wyjściowy przylotowy i pomieszczenie techniczne, przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu +5,60 do poziomu ±0,00,
5) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 1,82 m oddzielająca pomieszczenie techniczne,
6) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 2,80 m i ściana żelbetowa szybu dźwigu osobowego o długości 2,66 m oddzielająca korytarz wyjściowy przylotowy,
7) ściana żelbetowa szybu dźwigu osobowego o długości 1,82 m i ściana gipsowa wewnętrzna o długości 3,63 m oddzielająca pomieszczenie służbowe Służby Celnej na przylocie,
8) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 4,54 m oddzielająca pomieszczenia służbowe Służby Celnej na przylocie,
9) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 3,60 m oddzielająca pomieszczenia służbowe i WC Służby Celnej na przylocie,
10) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 2,88 m oddzielająca pomieszczenia techniczne Straży Granicznej na odlocie,
11) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 1,15 m oddzielająca pomieszczenia WC Straży Granicznej na odlocie,
12) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 2,32 m oddzielająca pomieszczenia służbowe i WC Straży Granicznej na odlocie,
13) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 2,30 m oddzielająca pomieszczenia służbowe i WC Straży Granicznej na odlocie, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 0,9 m i wysokości 2,05 m, przystosowanymi do zamknięć celnych,
14) ściana zewnętrzna murowana o długości 24,00 m od strony płyty postojowej samolotów, na odcinku 12,00 m przebiegająca poziomo, następnie na odcinku 12,00 m przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu ±0,00 do poziomu +5,60, w której znajdują się dwa otwory okiennodrzwiowe: pierwszy - rozsuwany oraz drugi - rozwierany na zewnątrz, o konstrukcji aluminiowej o wymiarach 4,80 m na 3,58 m, wymiary przejścia 2,30 m na 2,23 m, drzwi wyposażone w kontrolę dostępu i przystosowane do zamknięć celnych, oraz jeden otwór okienny nieotwierany (witryna) o wymiarach 4,80 m na 1,17 m,
15) odcinek odgraniczenia stanowiący strop o szerokości 3,86 m między parterem a pierwszym piętrem,
16) ściana wewnętrzna składająca się z trzech odcinków: pierwszy odcinek stanowi ściana gipsowo-aluminiowa o długości 6,00 m oddzielająca od hallu przylotowego, przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu +5,60 do poziomu +2,80, drugi odcinek stanowi ściana żelbetowo--gipsowo-aluminiowa o długości 6,00 m oddzielająca od hallu przylotowego i pomieszczenia gospodarczego, przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu +2,80 do poziomu ±0,00, trzeci odcinek stanowi ściana żelbetowa (szyb windowy) o długości 1,82 m oddzielająca od hallu przylotowego, przebiegająca prostopadle do odcinków pierwszego i drugiego, przylegająca do styku tych odcinków,
17) ściana żelbetowa (szyb windowy) i aluminiowa o długości 16,00 m, oddzielająca od hallu przylotowego, w której znajdują się dwa otwory drzwiowe z drzwiami rozwieranymi do wewnątrz o szerokości 2,15 m, wysokości 2,35 m, przystosowane do zamknięć celnych, w tym jedne z drzwi wyposażone w kontrolę dostępu, oraz dwa otwory okienne nieotwierane (witryny) o wymiarach 3,40 m na 2,40 m,
18) ściana gipsowa o długości 2,25 m, oddzielająca od hallu przylotowego,
19) ściana gipsowo-aluminiowa o długości 4,12 m, oddzielająca od hallu przylotowego, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 2,15 m, wysokości 2,35 m, przystosowanymi do zamknięć celnych,
20) ściana zewnętrzna murowana o długości 24,00 m od strony płyty postojowej samolotów, na odcinku 12,00 m przebiegająca poziomo, następnie na odcinku 12,00 m przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu ±0,00 do poziomu +5,60, w której znajdują się dwa otwory okienno-drzwiowe: pierwszy - rozwierany na zewnątrz oraz drugi - rozsuwany, o konstrukcji aluminiowej o wymiarach 4,80 m na 3,58 m, wymiary przejścia 2,30 m na 2,23 m, drzwi wyposażone w kontrolę dostępu i przystosowane do zamknięć celnych, oraz jeden otwór okienny nieotwierany (witryna) o wymiarach 4,80 m na 1,17 m,
21) ściana murowana o długości 5,71 m, zewnętrzna i częściowo wewnętrzna oddzielająca klatkę schodową ewakuacyjną,
22) ściana żelbetowa i gipsowo-aluminiowa o długości 17,58 m, oddzielająca od pomieszczenia przylotowego odbioru bagażu, w której znajdują się dwa otwory drzwiowe z drzwiami rozwieranymi do wewnątrz o szerokości 2,15 m, wysokości 2,35 m, przystosowanymi do zamknięć celnych, z których jedne wyposażone są w kontrolę dostępu, oraz jeden otwór okienny nieotwierany (witryna) o wymiarach 3,40 m na 2,40 m,
23) ściana wewnętrzna składająca się z trzech odcinków: pierwszy odcinek stanowi ściana gipsowo-aluminiowa o długości 6,00 m oddzielająca od hallu przylotowego, przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu +5,60 do poziomu +2,80, drugi odcinek stanowi ściana żelbetowo--gipsowo-aluminiowa o długości 6,00 m oddzielająca od hallu przylotowego i pomieszczenia zaginionego bagażu, przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu +2,80 do poziomu ±0,00, trzeci odcinek stanowi ściana żelbetowa (szyb windowy) o długości 1,82 m oddzielająca od pomieszczenia zaginionego bagażu, przebiegająca prostopadle do odcinków pierwszego i drugiego, przylegająca do styku tych odcinków,
24) odcinek odgraniczenia stanowiący strop o szerokości 3,86 m między parterem a pierwszym piętrem,
1 piętro - od poziomu +5,60 do +10,05
25) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 2,40 m oddzielająca korytarz służący do dostawy towaru do składu wolnocłowego, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 1,93 m, wysokości 2,05 m, wyposażonymi w kontrolę dostępu i przystosowanymi do zamknięć celnych,
26) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 1,46 m oddzielająca WC ogólnodostępne.
27) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 6,70 m oddzielająca WC ogólnodostępne,
28) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 16,50 m oddzielająca hali ogólnodostępny,
29) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 3,25 m oddzielająca placówkę handlową ogólnodostępną,
30) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 18,17 m oddzielająca placówkę handlową ogólnodostępną i pomieszczenia techniczne,
31) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 3,31 m oddzielająca pomieszczenia techniczne,
32) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 17,90 m oddzielająca hall ogólnodostępny,
33) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 3,33 m oddzielająca placówkę handlową ogólnodostępną,
34) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 11,73 m oddzielająca placówkę handlową ogólnodostępną,
35) ściana murowana zewnętrzna o długości 26,40 m,
36) ściana murowana zewnętrzna o długości 8,70 m,
37) ściana murowana wewnętrzna o długości 5,73 m oddzielająca korytarz służbowy Straży Granicznej i pomieszczenia dla osób deportowanych, osób, którym odmówiono wjazdu na teren RP, i osób, które poprosiły o azyl, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi do wewnątrz o szerokości 1,02 m i wysokości 2,05 m, wyposażonymi w kontrolę dostępu i przystosowanymi do zamknięć celnych,
38) ściana zewnętrzna od strony płyty postojowej samolotów, o konstrukcji aluminiowej, przeszklona, o długości 97,40 m,
39) ściana zewnętrzna od strony płyty postojowej samolotów, o konstrukcji aluminiowej, przeszklona, we fragmencie wewnętrzna murowana oddzielająca klatkę schodową od pomieszczenia „Senator Lunch” o łącznej długości 16,70 m, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 0,9 m i wysokości 2,05 m, wyposażonymi w kontrolę dostępu i przystosowanymi do zamknięć celnych,
40) ściana murowana zewnętrzna o długości 3,86 m,
41) ściana murowana zewnętrzna o długości 6,58 m od strony otwartej, w której znajduje się okno otwierane o wymiarach 1,05 m na 2,04 m, przystosowane do zamknięć celnych,
42) ściana gipsowa o długości 17,94 m, oddzielająca od WC i korytarza służącego do dostawy towaru do składu wolnocłowego,
43) ściana żelbetowa i gipsowo-aluminiowa o długości 7,71 m oddzielająca klatkę schodową ewakuacyjną i pomieszczenie techniczne, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 1,26 m i wysokości 2,01 m, wyposażonymi w kontrolę dostępu i przystosowanymi do zamknięć celnych,
44) ściana żelbetowa o długości 3,10 m oddzielająca klatkę schodową ewakuacyjną,
45) ściana żelbetowa i gipsowo-aluminiowa o długości 7,71 m oddzielająca klatkę schodową ewakuacyjną i pomieszczenie techniczne, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 0,9 m i wysokości 2,05 m, wyposażonymi w kontrolę dostępu i przystosowanymi do zamknięć celnych,
46) ściana gipsowo-aluminiowa o długości 3,70 m, oddzielająca pomieszczenie techniczne, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi do wewnątrz o szerokości 0,9 m i wysokości 2,05 m, przystosowanymi do zamknięć celnych,
1 piętro - od poziomu +5,60 przez poziom + 10,05 (2 piętro) i poziom +14,50 (3 piętro) do dachu
47) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, o długości 23,90 m, oddzielająca placówki handlowe ogólnodostępne i WC ogólnodostępne, znajdujące się na poziomach 2 i 3 piętra,
48) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, w poziomie +10,05 (2 piętro) o długości 18,30 m, w poziomie +14,50 (3 piętro) o długości 8,45 m, oddzielająca placówki handlowe i wyjście na taras widokowy, znajdujące się na poziomach 2 i 3 piętra; na poziomie +14,50 (3 piętro) znajdują się drzwi otwierane do wewnątrz o wymiarach 0,7 m na 1,64 m (prowadzące na pomost roboczy do mycia okien świetlika dachowego, znajdujący się pod dachem), przystosowane do zamknięć celnych,
49) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, o długości 23,90 m, oddzielająca taras widokowy, w której znajdują się cztery otwory okienne nieotwierane (witryny) o wymiarach 4,80 m na 3,60 m,
50) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, w poziomie +10,05 (2 piętro) o długości 18,30 m, w poziomie +14,50 (3 piętro) o długości 8,45 m, oddzielająca placówkę gastronomiczną ogólnodostępną i pomieszczenia biurowe, znajdujące się na poziomach 2 i 3 piętra,
51) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, o długości 23,90 m, oddzielająca placówki handlowe ogólnodostępne, znajdujące się na poziomach 2 i 3 piętra; na poziomie +14,50 (3 piętro) znajdują się drzwi otwierane do wewnątrz o wymiarach 0,7 m na 2,03 m (prowadzące na pomost roboczy do mycia okien świetlika dachowego, znajdujący się pod dachem), przystosowane do zamknięć celnych,
52) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, w poziomie +10,05 (2 piętro) o długości 18,30 m, w poziomie +14,50 (3 piętro) o długości 8,45 m, oddzielająca pomieszczenia socjalne i techniczne, znajdujące się na poziomach 2 i 3 piętra; na poziomie +10,05 (2 piętro) znajduje się otwór okienny nieotwierany (witryna) o wymiarach 1,20 m na 2,40 m,
53) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, o długości 23,90 m, oddzielająca taras widokowy, w której znajdują się cztery otwory okienne nieotwierane (witryny) o wymiarach 4,80 m na 3,60 m,
54) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, w poziomie +10,05 (2 piętro) o długości 18,30 m, w poziomie +14,50 (3 piętro) o długości 8,45 m, oddzielająca placówki handlowe i WC ogólnodostępne, znajdujące się na poziomach 2 i 3 piętra; na poziomie +14,50 (3 piętro) znajdują się drzwi otwierane na zewnątrz o wymiarach 0,7 m na 1,64 m (prowadzące na pomost roboczy do mycia okien świetlika dachowego, znajdujący się pod dachem), przystosowane do zamknięć celnych,
55) ściana zewnętrzna stalowo-aluminiowa od poziomu + 14,50 do dachu o długości 23,90 m, w której znajdują się cztery pasmowe okna świetlika dachowego o wymiarach 6,0 m na 1,9 m, nieotwierane (witryny),
56) ściana zewnętrzna stalowo-aluminiowa od poziomu +14,50 do dachu, o długości 23,90 m, w której znajdują się cztery pasmowe okna świetlika dachowego o wymiarach 6,0 m na 1,9 m, gdzie trzy są nieotwierane (witryny), a jedna kwatera z modułu 6,0 m na 1,9 m o wymiarach 1,2 m na 1,9 m otwierana i przystosowana do zamknięć celnych,
57) pozostałe granice składu wolnocłowego w Terminalu 1B stanowią także: podłoga parteru na płycie betonowej grubości 15 cm, na gruncie, powierzchnia schodów stałych (w konstrukcji żelbetowej) i ruchomych (w konstrukcji metalowej) w trzech klatkach schodowych pomiędzy parterem a pierwszym piętrem, strop żelbetowy pomiędzy parterem a pierwszym piętrem grubości 30 cm, strop żelbetowy pomiędzy pierwszym i drugim piętrem grubości 18 cm oraz dach o konstrukcji metalowej pokryty blachą stalową grubości 1,0 mm.
Obszar składu wolnocłowego
Powierzchnia składu wolnocłowego wynosi 3521,15 m2.