Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2007-08-17
Wersja aktualna od 2007-08-17
obowiązujący
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI1)
z dnia 8 sierpnia 2007 r.
w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach pracowników urzędów wojewódzkich wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia, którzy stają się pracownikami Państwowej Inspekcji Pracy
Na podstawie art. 108 ust. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. Nr 89, poz. 589) zarządza się, co następuje:
§ 1.Dyrektor generalny urzędu wojewódzkiego określi niezwłocznie po wejściu w życie rozporządzenia imienny wykaz pracowników wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia.
§ 2.1. Wojewoda przekaże, w terminie 7 dni od dnia wejścia w życie rozporządzenia. Głównemu Inspektorowi Pracy imienny wykaz pracowników posiadających wyższe wykształcenie, wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia, którzy stają się pracownikami Państwowej Inspekcji Pracy.
2. W wykazie pracowników zamieszcza się następujące informacje o pracownikach:
1) imię i nazwisko;
2) wiek;
3) wykształcenie;
4) staż pracy, w tym staż w służbach kontroli legalności zatrudnienia;
5) status pracownika;
6) składniki wynagrodzenia;
7) dodatkowe uprawnienia;
8) doświadczenie zawodowe na stanowisku obejmującym zadania podlegające przekazaniu.
§ 3.Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji: w z. J. Zieliński
|
1) Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji kieruje działem administracji rządowej - administracja publiczna, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 lipca 2006 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. Nr 131, poz. 919 oraz z 2007 r. Nr 38, poz. 245).