Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Ustaw rok 2005 nr 112 poz. 953
Wersja archiwalna od 2005-07-09 do 2012-01-01
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Ustaw rok 2005 nr 112 poz. 953
Wersja archiwalna od 2005-07-09 do 2012-01-01
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA1)

z dnia 15 czerwca 2005 r.

w sprawie rejestru pielęgniarek i rejestru położnych

Na podstawie art. 11h ust. 3 ustawy z dnia 19 kwietnia 1991 r. o samorządzie pielęgniarek i położnych (Dz. U. Nr 41, poz. 178, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.[Zakres regulacji] Rozporządzenie określa:

1) sposób prowadzenia przez okręgowe rady pielęgniarek i położnych rejestru pielęgniarek i rejestru położnych, zwanych dalej „rejestrami”;

2) sposób udostępniania danych wpisanych do rejestrów.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.[Rejestry prowadzone przez okręgową radę pielęgniarek i położnych] Okręgowa rada pielęgniarek i położnych prowadzi rejestry w formie elektronicznej, w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie lub zniszczenie.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3.[Wpis danych do rejestrów] 1. Wpisu danych do rejestrów dokonuje się na podstawie dokumentów przedstawionych przez pielęgniarkę lub położną w postępowaniu w sprawie stwierdzenia prawa wykonywania zawodu.

2. Wpisu, o którym mowa w ust. 1, dokonuje się niezwłocznie po podjęciu uchwały w sprawie stwierdzenia prawa wykonywania zawodu pielęgniarki lub położnej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4.[Warunki wpisu pielęgniarki do rejestru] Do rejestrów wpisuje się dane pielęgniarki, położnej wpisanej na listę członków danej okręgowej izby pielęgniarek i położnych.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5.[Wpis do rejestrów innej okręgowej rady] Wpisu do rejestrów innej okręgowej rady można dokonać, gdy pielęgniarka, położna została wykreślona z rejestru okręgowej rady, w którym dotychczas była wpisana.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 6.[Zmiany danych pielęgniarki, położnej wpisanej do rejestrów] Zmiany danych pielęgniarki, położnej wpisanej do rejestrów dokonuje się na podstawie pisemnego oświadczenia pielęgniarki, położnej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 7.[Zakaz usuwania danych zawartych w rejestrach] Dane zawarte w rejestrach nie mogą być z nich usunięte.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8.[Wypis z rejestru] 1. Wypis z rejestru wydaje się na wniosek osoby wpisanej do rejestru w zakresie dotyczącym tej osoby.

2. Wypisu z rejestru dokonuje się niezwłocznie po złożeniu wniosku, o którym mowa w ust. 1.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 9.[Wejście w życie] [1] Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Minister Zdrowia: M. Balicki

1) Minister Zdrowia kieruje działem administracji rządowej – zdrowie, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 11 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Zdrowia (Dz. U. Nr 134, poz. 1439).

2) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 1996 r. Nr 24, poz. 110 i Nr 91, poz. 410, z 1998 r. Nr 106, poz. 668, z 2000 r. Nr 120, poz. 1268, z 2002 r. Nr 62, poz. 559, Nr 153, poz. 1271 i Nr 240, poz. 2052 oraz z 2004 r. Nr 92, poz. 885.

[1] Rozporządzenie wchodzi w życie 9 lipca 2005 r.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00