Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2006-10-13 do 2014-12-02
Wersja archiwalna od 2006-10-13 do 2014-12-02
archiwalny
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1)
z dnia 20 września 2004 r.
w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia
(ostatnia zmiana: Dz.U. z 2006 r., Nr 185, poz. 1365)
Na podstawie art. 62 ust. 8 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz. U. Nr 86, poz. 789, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:
§ 1.[Umundurowanie służbowe funkcjonariuszy straży ochrony kolei] Umundurowanie służbowe funkcjonariuszy straży ochrony kolei, zwanych dalej „funkcjonariuszami sok", składa się z umundurowania:
1) podstawowego (polowego);
2) dodatkowego (wyjściowego);
3) uzupełniającego (specjalnego).
§ 2.[Składniki umundurowania podstawowego (polowego)] [1] 1. Zasadniczymi składnikami umundurowania podstawowego (polowego) są:
1) kombinezon drelichowy jedno- lub dwuczęściowy w kolorze czarnym;
2) kurtka z tkaniny wodoodpornej w kolorze czarnym, z taśmą odblaskową i napisem „STRAŻ OCHRONY KOLEI”;
3) kamizelka z tkaniny wodoodpornej w kolorze czarnym, z taśmą odblaskową i napisem „STRAŻ OCHRONY KOLEI”;
4) koszula męska lub damska, z długimi rękawami, w kolorze stalowym;
5) szalokominiarka w kolorze czarnym;
6) podkoszulek bawełniany z krótkimi rękawami w kolorze czarnym, z nadrukiem „STRAŻ OCHRONY KOLEI”;
7) dres ocieplacz bawełniany w kolorze granatowym;
8) czapka letnia i czapka zimowa drelichowa w kolorze czarnym;
9) obuwie męskie lub damskie z cholewką, sznurowane, w kolorze czarnym.
2. Wzory umundurowania podstawowego (polowego) określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.
3. Składnikami uzupełniającymi umundurowania podstawowego (polowego) są:
1) krawat w kolorze czarnym;
2) szalik zimowy w kolorze czarnym;
3) pas główny skórzany w kolorze czarnym;
4) pasek do spodni skórzany w kolorze czarnym;
5) skarpety letnie oraz skarpety zimowe w kolorze czarnym;
6) rękawiczki męskie lub damskie, skórzane ocieplane, w kolorze czarnym.
4. Z zastrzeżeniem ust. 5, zarządca infrastruktury przydziela funkcjonariuszom sok umundurowanie podstawowe (polowe).
5. W przypadku gdy funkcjonariuszowi sok przydzielone zostało umundurowanie dodatkowe (wyjściowe), o którym mowa w § 3, zarządca infrastruktury może odstąpić od obowiązku przydzielenia umundurowania podstawowego (polowego).
§ 3.[Składniki umundurowania dodatkowego (wyjściowego)] [2] 1. Zasadniczymi składnikami umundurowania dodatkowego (wyjściowego) są:
1) kurtka 3/4 wodoodporna w kolorze granatowym;
2) płaszcz męski lub damski z elanowełny w kolorze granatowym;
3) marynarka męska lub damska z elanowełny w kolorze granatowym;
4) koszula męska lub damska z elanobawełny, z naramiennikami i kieszeniami, z krótkimi rękawami, w kolorze białym;
5) spódnica z elanowełny w kolorze granatowym;
6) koszula męska lub damska z elanobawełny, z długimi rękawami, w kolorze białym lub stalowym;
7) spodnie męskie z elanowełny w kolorze granatowym;
8) sweter półgolf w kolorze granatowym;
9) czapka okrągła z daszkiem z elanowełny w kolorze granatowym;
10) półbuty męskie lub damskie w kolorze czarnym.
2. Wzory:
1) umundurowania dodatkowego (wyjściowego) określa załącznik nr 2 do rozporządzenia;
2) czapek, o których mowa w ust. 1 pkt 9 oraz w § 2 ust. 1 pkt 8, określa załącznik nr 3 do rozporządzenia.
3. Składnikami uzupełniającymi umundurowania dodatkowego (wyjściowego) są:
1) pas główny skórzany w kolorze czarnym;
2) pasek skórzany do spodni w kolorze czarnym;
3) rękawiczki męskie lub damskie skórzane w kolorze czarnym;
4) krawat w kolorze czarnym;
5) skarpety letnie oraz skarpety zimowe w kolorze czarnym;
6) szalik zimowy w kolorze czarnym.
4. Na kołnierzu kurtki umundurowania dodatkowego (wyjściowego) umieszcza się patki, których wzór określa załącznik nr 3a do rozporządzenia.
§ 4.[Umundurowanie uzupełniające (specjalne)] [3] 1. W zależności od potrzeb, zarządca infrastruktury może przydzielić funkcjonariuszowi s o k na czas pełnienia służby lub ćwiczeń, wydawane do ich fizycznego zużycia, umundurowanie uzupełniające (specjalne), obejmujące:
1) bluzę męską lub damską z długimi rękawami, z tkaniny typu „pantera”, w kolorze szaroczarnym;
2) koszulę męską lub damską z krótkimi rękawami, z tkaniny typu „pantera”, w kolorze szaroczarnym;
3) spodnie męskie lub damskie, z tkaniny typu „pantera”, w kolorze szaroczarnym;
4) kurtkę męską lub damską z podpinką, z tkaniny typu „pantera”, w kolorze szaroczarnym;
5) koszulę męską lub damską z długimi rękawami w kolorze stalowym;
6) podkoszulek bawełniany z krótkimi rękawami w kolorze czarnym, z nadrukiem „STRAŻ OCHRONY KOLEI”;
7) czapkę letnią i czapkę zimową z tkaniny typu „pantera” w kolorze szaroczarnym.
2. Wzór umundurowania uzupełniającego (specjalnego) określa załącznik nr 3b do rozporządzenia.
3. Na czapkach umundurowania podstawowego (polowego), dodatkowego (wyjściowego) oraz uzupełniającego (specjalnego) umieszcza się emblemat „STRAŻ OCHRONY KOLEI” z wizerunkiem stylizowanego orła w koronie w kolorze złotym.
4. Wzór emblematu, o którym mowa w ust. 3, określa załącznik nr 4 do rozporządzenia.
§ 5.[Przedmioty noszone oprócz umundurowania] Funkcjonariusz sok oprócz umundurowania może nosić:
1) okulary przeciwsłoneczne podczas wystąpień indywidualnych;
2) teczkę lub aktówkę w kolorze czarnym, a także inne przedmioty estetycznie opakowane;
3) oznaki żałoby w formie taśmy w kolorze czarnym szerokości 10 mm zamocowanej na krawędzi lewej dolnej klapy kołnierza kurtki, płaszcza, marynarki ubioru służbowego;
4) w czasie uroczystości państwowych i resortowych nadane mu ordery i odznaczenia oraz ich baretki.
§ 6.[Nabycie prawa do przydziału umundurowania] 1. Funkcjonariusz sok nabywa uprawnienie do przydziału umundurowania po odbyciu służby przygotowawczej.
2. Prawo do ponownego przydziału poszczególnych składników umundurowania funkcjonariusz sok nabywa z upływem okresu ich używalności.
3. Jeżeli utrata lub zniszczenie składnika umundurowania nastąpiło przed upływem okresu jego używalności z przyczyn niezależnych od funkcjonariusza sok, nabywa on prawo do przydziału nowego składnika.
4. [4] W razie utraty lub zniszczenia składnika umundurowania w przypadkach innych niż określone w ust. 3, funkcjonariusz sok otrzymuje nowy składnik umundurowania odpłatnie. Należność ustala się według ceny zakupu utraconego lub zniszczonego składnika umundurowania, obowiązującej w dniu jego wydania, pomniejszonej proporcjonalnie do okresu używania, uwzględniając okres używalności określony w załączniku nr 6 do rozporządzenia.
5. Wykaz stanowisk uprawniających do noszenia umundurowania służbowego w czasie wykonywania obowiązków służbowych określa załącznik nr 5 do rozporządzenia, a tabelę norm przydziału składników umundurowania służbowego wraz z okresem ich używalności określa załącznik nr 6 do rozporządzenia.
§ 7.[Emblemat "STRAŻ OCHRONY KOLEI"] 1. Na rękawach umundurowania służbowego umieszcza się emblemat „STRAŻ OCHRONY KOLEI".
2. Emblemat, o którym mowa w ust. 1, umieszcza się:
1) [5] na lewym rękawie kombinezonu i kurtki umundurowania podstawowego (polowego) oraz koszuli, bluzy i kurtki umundurowania uzupełniającego (specjalnego) – 4,5 cm od wszycia rękawa;
2) na lewym rękawie swetra półgolfa umundurowania dodatkowego (wyjściowego) – 4,5 cm od wszycia rękawa.
3. Wzór emblematu noszonego na umundurowaniu określa załącznik nr 7 do rozporządzenia.
§ 8.[Oznaki stopni (dystynkcji)] 1. W skład umundurowania funkcjonariuszy sok wchodzą oznaki stopni (dystynkcji) noszone na ubiorach i czapce okrągłej z daszkiem, stanowiącej składnik umundurowania dodatkowego (wyjściowego).
2. Wykaz oznak stopni (dystynkcji) określa załącznik nr 8 do rozporządzenia.
§ 9.[Legitymacja służbowa funkcjonariusza sok, indywidualny znak identyfikacyjny] 1. Funkcjonariusz sok po odbyciu służby przygotowawczej otrzymuje legitymację służbową funkcjonariusza sok, zwaną dalej „legitymacją", oraz indywidualny znak identyfikacyjny.
2. W przypadku rozwiązania stosunku pracy legitymacja i indywidualny znak identyfikacyjny podlegają zwrotowi. Funkcjonariusz sok jest obowiązany również zwrócić legitymację i indywidualny znak identyfikacyjny na czas urlopu bezpłatnego lub wychowawczego.
3. W legitymacji, o której mowa w ust. 1, umieszcza się fotografię funkcjonariusza sok w mundurze bez nakrycia głowy oraz wpisuje się imię i nazwisko, stanowisko, numer identyfikacyjny funkcjonariusza, numer legitymacji i okres jej ważności.
4. Wpisy, o których mowa w ust. 3, potwierdza się za pomocą okrągłej pieczęci straży ochrony kolei oraz podpisem osoby upoważnionej do jej wydania.
5. Wzór legitymacji określa załącznik nr 9 do rozporządzenia.
6. Indywidualny znak identyfikacyjny wchodzi w skład umundurowania funkcjonariusza i powinien być noszony na lewej górnej kieszeni umundurowania służbowego.
7. Wzór indywidualnego znaku identyfikacyjnego określa załącznik nr 10 do rozporządzenia.
§ 10.[Obowiązek posiadania legitymacji i indywidualnego znaku identyfikacyjnego] Podczas wykonywania czynności służbowych funkcjonariusz sok jest obowiązany do posiadania legitymacji i indywidualnego znaku identyfikacyjnego, o których mowa w § 9.
§ 11.[Organy wydające legitymacje oraz indywidualne znaki identyfikacyjne] 1. Wydającym, wymieniającym, deponującym i odbierającym legitymację oraz indywidualny znak identyfikacyjny funkcjonariusza sok jest:
1) Komendant Główny Straży Ochrony Kolei – w stosunku do funkcjonariuszy Komendy Głównej Straży Ochrony Kolei i Komendantów Komend Regionalnych Straży Ochrony Kolei;
2) Komendant Straży Ochrony Kolei – w stosunku do podległych funkcjonariuszy;
3) Komendant Komendy Regionalnej Straży Ochrony Kolei – w stosunku do podległych funkcjonariuszy.
2. Legitymacja podlega wymianie w przypadku:
1) uszkodzenia lub zniszczenia;
2) upływu okresu ważności;
3) przeniesienia służbowego;
4) zmiany stanowiska;
5) zmiany imienia lub nazwiska.
§ 12.[Utrata legitymacji lub znaku identyfikacyjnego] W przypadku utraty legitymacji lub znaku identyfikacyjnego, funkcjonariusz sok jest obowiązany niezwłocznie powiadomić wydającego, o którym mowa w § 11.
§ 13.[Zestawy zbiorcze ustalone z uwzględnieniem pór roku] [6] Poszczególne składniki umundurowania funkcjonariusz sok nosi zgodnie z ustalonymi zestawami zbiorczymi, z uwzględnieniem pory roku i doby oraz warunków atmosferycznych.
§ 14.[Obowiązki komendantów] 1. Rodzaj umundurowania służbowego dla funkcjonariusza sok, w zależności od warunków atmosferycznych, w przypadku wystąpień grupowych podczas realizacji zadań służbowych ustala:
1) Komendant Główny Straży Ochrony Kolei – dla funkcjonariuszy Komendy Głównej Straży Ochrony Kolei i Komendantów Komend Regionalnych Straży Ochrony Kolei;
2) Komendant Straży Ochrony Kolei – w stosunku do podległych funkcjonariuszy;
3) Komendant Komendy Regionalnej Straży Ochrony Kolei – w stosunku do podległych funkcjonariuszy.
2. Komendanci wymienieni w ust. 1 kontrolują przestrzeganie przez funkcjonariuszy sok przepisów o umundurowaniu.
§ 15.[Zwolnienie z obowiązku pełnienia służby w umundurowaniu] Funkcjonariusz sok może być zwolniony z obowiązku pełnienia służby w umundurowaniu:
1) za zgodą bezpośredniego przełożonego przy wykonywaniu czynności służbowych, jeżeli przemawia za tym charakter wykonywanych czynności;
2) w czasie narad i spotkań organizowanych poza siedzibami jednostek organizacyjnych straży ochrony kolei, jeśli organizatorem tych spotkań nie jest straż ochrony kolei;
3) w innych uzasadnionych przypadkach, za zgodą właściwego przełożonego.
§ 16.[Zakazy] Funkcjonariuszowi sok zabrania się:
1) noszenia składników umundurowania niezgodnie z ich przeznaczeniem;
2) noszenia części umundurowania w połączeniu z przedmiotami ubioru cywilnego;
3) noszenia składników umundurowania innych niż przewiduje zestaw dotyczący danego rodzaju umundurowania;
4) noszenia składników umundurowania, które nie zostały wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi wzorami i opisami;
5) dokonywania samodzielnych przeróbek lub poprawek składników umundurowania powodujących ich zniekształcenie.
§ 17.[Pełnienie służby do 3 miesięcy] Funkcjonariuszowi sok, który nie wykonuje obowiązków służbowych w okresie powyżej 3 miesięcy, umundurowanie nie przysługuje.
§ 18.[Przejście umundurowania na własność funkcjonariusza] Umundurowanie przechodzi na własność funkcjonariusza sok:
1) po upływie okresu jego używalności;
2) [7] z chwilą przejścia na emeryturę, świadczenie przedemerytalne lub rentę.
§ 19.[Utrzymywanie umundurowania w należytym stanie] 1. Funkcjonariusz sok obowiązany jest przydzielone umundurowanie utrzymywać w należytym stanie.
2. [8] Konserwację, naprawę oraz pranie umundurowania wykonuje się na koszt zarządcy infrastruktury.
§ 20.[Używanie dotychczasowego umundurowania do czasu zużycia zapasów] Dopuszcza się używanie dotychczasowego umundurowania do czasu zużycia zapasów.
§ 21.[Wejście w życie] Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
|
1) Minister Infrastruktury kieruje działem administracji rządowej - transport, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 11 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury (Dz. U. Nr 134, poz. 1429).
2) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 170, poz. 1652 i Nr 203, poz. 1966 oraz z 2004 r. Nr 92, poz. 883, Nr 96, poz. 959, Nr 97, poz. 962 i Nr 173, poz. 1808.
Załączniki do rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 20 września 2004 r. (poz. 2299)
Załącznik nr 1
WZORY UMUNDUROWANIA PODSTAWOWEGO (POLOWEGO) [9]
Załącznik nr 3
CZAPKI UMUNDUROWANIA DODATKOWEGO (WYJŚCIOWEGO) I PODSTAWOWEGO (POLOWEGO) FUNKCJONARIUSZY STRAZY OCHRONY KOLEI [11]
Załącznik nr 5
WYKAZ STANOWISK UPRAWNIAJĄCYCH DO NOSZENIA UMUNDUROWANIA W CZASIE WYKONYWANIA OBOWIĄZKÓW SŁUŻBOWYCH W STRAŻY OCHRONY KOLEI [15]
Załącznik nr 6
TABELA NORM PRZYDZIAŁU SKŁADNIKÓW UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO FUNKCJONARIUSZA STRAŻY OCHRONY KOLEI WRAZ Z OKRESEM ICH UŻYWALNOŚCI [16]
Załącznik nr 7
WZÓR EMBLEMATU NA LEWY RĘKAW UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO FUNKCJONARIUSZA STRAŻY OCHRONY KOLEI [17]
[1] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[2] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[3] § 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[4] § 6 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[5] § 7 ust. 2 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[6] § 13 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[7] § 18 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[8] § 19 ust. 2 dodany przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[9] Załącznik nr 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[10] Załącznik nr 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[11] Załącznik nr 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[12] Załącznik nr 3a dodany przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[13] Załącznik nr 3b dodany przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[14] Załącznik nr 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[15] Załącznik nr 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[16] Załącznik nr 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[17] Załącznik nr 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[18] Załącznik nr 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[19] Załącznik nr 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.
[20] Załącznik nr 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzoru umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy straży ochrony kolei oraz norm przydziału, warunków i sposobu ich noszenia (Dz.U. Nr 185, poz. 1365). Zmiana weszła w życie 13 października 2006 r.