Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2003-06-01 do 2004-05-01
Wersja archiwalna od 2003-06-01 do 2004-05-01
archiwalny
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1)
z dnia 9 kwietnia 2003 r.
w sprawie wielkości współczynników korygujących
Na podstawie art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o Funduszu Żeglugi Śródlądowej i Funduszu Rezerwowym (Dz. U. Nr 199, poz. 1672) zarządza się, co następuje:
§ 1.Rozporządzenie określa wielkość współczynników korygujących do ustalenia różnicy między nośnością lub mocą napędową statku wprowadzonego do eksploatacji i statku złomowanego.
§ 2.Określa się wielkość współczynników korygujących:
1) statki do przewozu ładunków stałych: |
|
a) barki motorowe o nośności mniejszej niż 450 ton | - 1,50, |
b) barki motorowe o nośności od 450 ton do 650 ton | - 1,00, |
c) barki motorowe o nośności większej niż 650 ton | - 0,80, |
d) barki pchane lub holowane o nośności mniejszej niż 450 ton | - 1,50, |
e) barki pchane lub holowane o nośności od 450 ton do 650 ton | - 1,00, |
f) barki pchane lub holowane o nośności większej niż 650 ton | - 0,60; |
2) zbiornikowce: |
|
a) barki motorowe o nośności mniejszej niż 450 ton | - 1,20, |
b) barki motorowe o nośności od 450 ton do 650 ton | - 1,00, |
c) barki motorowe o nośności większej niż 650 ton | - 0,80, |
d) barki pchane lub holowane o nośności mniejszej niż 450 ton | - 1,20, |
e) barki pchane lub holowane o nośności od 450 ton do 650 ton | - 1,00, |
f) barki pchane lub holowane o nośności większej niż 650 ton | - 0,80; |
3) pchacze lub holowniki: |
|
a) pchacze lub holowniki o mocy napędowej mniejszej niż 300 kW | - 1,20, |
b) pchacze lub holowniki o mocy napędowej większej niż 300 kW | - 0,80. |
§ 3.Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.2)
Minister Infrastruktury: M. Pol
|
1) Minister Infrastruktury kieruje działem administracji rządowej - transport, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 marca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury (Dz. U. Nr 32, poz. 302 oraz z 2003 r. Nr 19, poz. 165).
2) Niniejsze rozporządzenia traci moc z dniem uzyskania przez Rzeczpospolitą Polską członkostwa w Unii Europejskiej, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o Funduszu Żeglugi Śródlądowej i Funduszu Rezerwowym (Dz. U. Nr 199, poz. 1672).