Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Ustaw rok 2002 nr 5 poz. 53
Wersja aktualna od 2002-01-24
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Ustaw rok 2002 nr 5 poz. 53
Wersja aktualna od 2002-01-24
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ROZPORZĄDZENIE MINISTRÓW INFRASTRUKTURY l OBRONY NARODOWEJ

z dnia 17 stycznia 2002 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie ruchu lotniczego cywilnych statków powietrznych.

Na podstawie art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 31 maja 1962 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. Nr 32, poz. 153, z 1984 r. Nr 53, poz. 272, z 1987 r. Nr 33, poz. 180, z 1988 r. Nr 41, poz. 324, z 1989 r. Nr 35, poz. 192, z 1996 r. Nr 45, poz. 199, z 1997 r. Nr 88, poz. 554, z 1998 r. Nr 106, poz. 668 oraz z 2000 r. Nr 120, poz. 1268) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.W załączniku do rozporządzenia Ministrów Komunikacji i Obrony Narodowej z dnia 20 kwietnia 1977 r. w sprawie ruchu lotniczego cywilnych statków powietrznych (Dz. U. Nr 15, poz. 63, z 1993 r. Nr 75, poz. 358 i z 1996 r. Nr 154, poz. 754) wprowadza się następujące zmiany:

1) skreśla się ust. 3.2.2.9.2.;

2) w ust. 3.9.1.2 pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„2) przejść na poziom, który różni się od poziomów przelotu zwykle używanych w lotach IFR w danej przestrzeni powietrznej:

a) o 300 m - jeżeli lot jest wykonywany powyżej poziomu lotu 410, lub

b) o 150 m - jeżeli lot jest wykonywany poniżej poziomu lotu 410.”;

3) w załączniku C „Tabela Poziomów Przelotów” tabela otrzymuje brzmienie:

Geograficzny kąt drogi

od 0°do 179°

od 180° do 359°

Poziom lotu

Wysokość*)

Poziom lotu

Wysokość*)

metry

stopy

metry

stopy

30

900

3000

40

1200

4000

50

1500

5000

60

1850

6000

70

2150

7000

80

2450

8000

90

2750

9000

100

3050

10000

110

3350

11000

120

3650

12000

130

3950

13000

140

4250

14000

150

4550

15000

160

4900

16000

170

5200

17000

180

5500

18000

190

5800

19000

200

6100

20000

210

6400

21000

220

6700

22000

230

7000

23000

240

7300

24000

250

7600

25000

260

7900

26000

270

8250

27000

280

8550

28000

290

8850

29000

300

9150

30000

310

9450

31000

320

9750

32000

330

10050

33000

340

10350

34000

350

10650

35000

360

10950

36000

370

11300

37000

380

11600

38000

390

11900

39000

400

12200

40000

410

12500

41000

430

13100

43000

450

13700

45000

470

14350

47000

490

14950

49000

510

15550

51000

itd.

itd.

itd.

itd.

itd.

itd.

* Wysokość lotu określa się według wysokościomierza barometrycznego ustawionego na standardowe ciśnienie atmosferyczne 1013,2 hPa (760 mm Hg).

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 24 stycznia 2002 r.

Minister Infrastruktury: M. Pol

Minister Obrony Narodowej: J. Szmajdziński

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00