Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2002-01-24
Wersja aktualna od 2002-01-24
obowiązujący
ROZPORZĄDZENIE MINISTRÓW INFRASTRUKTURY l OBRONY NARODOWEJ
z dnia 17 stycznia 2002 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie ruchu lotniczego cywilnych statków powietrznych.
Na podstawie art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 31 maja 1962 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. Nr 32, poz. 153, z 1984 r. Nr 53, poz. 272, z 1987 r. Nr 33, poz. 180, z 1988 r. Nr 41, poz. 324, z 1989 r. Nr 35, poz. 192, z 1996 r. Nr 45, poz. 199, z 1997 r. Nr 88, poz. 554, z 1998 r. Nr 106, poz. 668 oraz z 2000 r. Nr 120, poz. 1268) zarządza się, co następuje:
§ 1.W załączniku do rozporządzenia Ministrów Komunikacji i Obrony Narodowej z dnia 20 kwietnia 1977 r. w sprawie ruchu lotniczego cywilnych statków powietrznych (Dz. U. Nr 15, poz. 63, z 1993 r. Nr 75, poz. 358 i z 1996 r. Nr 154, poz. 754) wprowadza się następujące zmiany:
1) skreśla się ust. 3.2.2.9.2.;
2) w ust. 3.9.1.2 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) przejść na poziom, który różni się od poziomów przelotu zwykle używanych w lotach IFR w danej przestrzeni powietrznej:
a) o 300 m - jeżeli lot jest wykonywany powyżej poziomu lotu 410, lub
b) o 150 m - jeżeli lot jest wykonywany poniżej poziomu lotu 410.”;
3) w załączniku C „Tabela Poziomów Przelotów” tabela otrzymuje brzmienie:
Geograficzny kąt drogi | |||||
od 0°do 179° | od 180° do 359° | ||||
Poziom lotu | Wysokość*) | Poziom lotu | Wysokość*) | ||
metry | stopy | metry | stopy | ||
30 | 900 | 3000 | 40 | 1200 | 4000 |
50 | 1500 | 5000 | 60 | 1850 | 6000 |
70 | 2150 | 7000 | 80 | 2450 | 8000 |
90 | 2750 | 9000 | 100 | 3050 | 10000 |
110 | 3350 | 11000 | 120 | 3650 | 12000 |
130 | 3950 | 13000 | 140 | 4250 | 14000 |
150 | 4550 | 15000 | 160 | 4900 | 16000 |
170 | 5200 | 17000 | 180 | 5500 | 18000 |
190 | 5800 | 19000 | 200 | 6100 | 20000 |
210 | 6400 | 21000 | 220 | 6700 | 22000 |
230 | 7000 | 23000 | 240 | 7300 | 24000 |
250 | 7600 | 25000 | 260 | 7900 | 26000 |
270 | 8250 | 27000 | 280 | 8550 | 28000 |
|
|
|
|
|
|
290 | 8850 | 29000 | 300 | 9150 | 30000 |
310 | 9450 | 31000 | 320 | 9750 | 32000 |
330 | 10050 | 33000 | 340 | 10350 | 34000 |
350 | 10650 | 35000 | 360 | 10950 | 36000 |
370 | 11300 | 37000 | 380 | 11600 | 38000 |
390 | 11900 | 39000 | 400 | 12200 | 40000 |
410 | 12500 | 41000 |
|
|
|
|
|
| 430 | 13100 | 43000 |
450 | 13700 | 45000 | 470 | 14350 | 47000 |
490 | 14950 | 49000 | 510 | 15550 | 51000 |
itd. | itd. | itd. | itd. | itd. | itd. |
* Wysokość lotu określa się według wysokościomierza barometrycznego ustawionego na standardowe ciśnienie atmosferyczne 1013,2 hPa (760 mm Hg).
§ 2.Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 24 stycznia 2002 r.
Minister Infrastruktury: M. Pol |
Minister Obrony Narodowej: J. Szmajdziński |