Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Ustaw rok 2001 nr 148 poz. 1646
Wersja aktualna od 2002-01-05
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Ustaw rok 2001 nr 148 poz. 1646
Wersja aktualna od 2002-01-05
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW

z dnia 3 grudnia 2001 r.

w sprawie sposobu potwierdzania posiadania przez huty gruntów będących własnością Skarbu Państwa

Na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. o restrukturyzacji hutnictwa żelaza i stali (Dz. U. Nr 111, poz. 1196) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.[Zakres regulacji] Rozporządzenie określa sposób potwierdzania posiadania przez huty podlegające restrukturyzacji, zwane dalej „hutami”, gruntów będących własnością Skarbu Państwa, o których mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. o restrukturyzacji hutnictwa żelaza i stali, w tym rodzaje dokumentów stanowiących dowody w tych sprawach.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.[Potwierdzenia posiadania przez huty gruntów będących własnością Skarbu Państwa] 1. Potwierdzenia posiadania przez huty gruntów, o których mowa w § 1, dokonuje się na podstawie co najmniej jednego z następujących dokumentów:

1) odpisu księgi wieczystej, zaświadczenia z księgi wieczystej zamkniętej lub ze zbioru dokumentów,

2) wypisu z ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości),

3) wypisu z ewidencji środków trwałych, prowadzonej przez hutę, dotyczącego budynków, budowli lub innych urządzeń trwale związanych z gruntem,

4) umowy najmu, dzierżawy, użyczenia lub innej umowy o podobnym charakterze,

5) decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji albo decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,

6) pozwolenia na budowę,

7) dokumentu poświadczającego fakt ponoszenia przez hutę opłat z tytułu użytkowania nieruchomości lub zarządu nieruchomością albo płacenia podatków od nieruchomości,

8) dokumentów potwierdzających realizację inwestycji na posiadanym gruncie i świadczących o wydatkowaniu przez hutę własnych środków finansowych na finansowanie budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy oraz modernizacji lub likwidacji budynków, innych urządzeń i lokali, w szczególności takich, jak:

a) sprawozdania dotyczące finansowania inwestycji,

b) decyzje o przekazaniu środków finansowych na inwestycje,

c) umowy o współfinansowaniu kosztów inwestycji,

d) orzeczenia i protokoły z badania bilansów.

2. Jeżeli nie zachowały się dokumenty, o których mowa w ust. 1, stwierdzenia posiadania gruntów przez hutę można dokonać zgodnie z art. 75 Kodeksu postępowania administracyjnego.

3. Dokumenty stanowiące podstawę potwierdzenia posiadania gruntów przez hutę wskazuje się w uzasadnieniu decyzji wymienionej w art. 29 ust. 1 ustawy, o której mowa w § 1.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3.[Wejście w życie] [1] Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: L. Miller

[1] Rozporządzenie wchodzi w życie 5 stycznia 2002 r.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00