ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 7 grudnia 2001 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie nadania statutu urzędowi Komitetu Integracji Europejskiej
Na podstawie art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Komitecie Integracji Europejskiej (Dz. U. Nr 106, poz. 494) zarządza się, co następuje:
§ 1.W rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 2 października 1996 r. w sprawie nadania statutu urzędowi Komitetu Integracji Europejskiej (Dz. U. Nr 116, poz. 555, z 1997 r. Nr 81, poz. 516 i Nr 130, poz. 861, z 1998 r. Nr 5, poz. 16 i Nr 66, poz. 434, z 1999 r. Nr 53, poz. 558, z 2000 r. Nr 61, poz. 712 oraz z 2001 r. Nr 18, poz. 210 i Nr 133, poz. 1498) w załączniku w § 4 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. W skład urzędu Komitetu wchodzą:
1) Departament Polityki Integracyjnej,
2) Departament Prawa Europejskiego,
3) Departament Analiz Ekonomicznych i Społecznych,
4) Departament Koordynacji i Monitorowania Pomocy Zagranicznej,
5) Departament Komunikacji Społecznej i Informacji Europejskiej,
6) Departament Tłumaczeń,
7) Departament Dokumentacji Europejskiej,
8) Departament Spraw Europejskich,
9) Departament Kształcenia Europejskiego,
10) Departament Obsługi Komitetu Integracji Europejskiej,
11) Biuro Kadr,
12) Biuro Finansowe i Obsługi Technicznej,
13) Biuro Rzecznika Prasowego,
14) Zespół Kontroli Finansowej i Audytu Wewnętrznego."
Prezes Rady Ministrów: L. Miller
[1] Rozporządzenie wchodzi w życie 11 grudnia 2001 r.
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00