ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 8 stycznia 2001 r.
w sprawie stanowisk w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, na których mogą być zatrudniani oddelegowani funkcjonariusze Policji, Państwowej Straży Pożarnej i Straży Granicznej
Na podstawie art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 czerwca 1996 r. o niektórych uprawnieniach pracowników urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw wewnętrznych oraz funkcjonariuszy i pracowników urzędów nadzorowanych przez tego ministra (Dz. U. Nr 106, poz. 491, z 1997 r. Nr 70, poz. 443 i Nr 141, poz. 943 oraz z 1998 r. Nr 131, poz. 860) zarządza się, co następuje:
§ 1.[Stanowiska] W Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji mogą być zatrudniani oddelegowani funkcjonariusze Policji, Państwowej Straży Pożarnej i Straży Granicznej na stanowiskach:
1) dyrektora departamentu (komórki równorzędnej),
2) zastępcy dyrektora departamentu (komórki równorzędnej),
3) naczelnika wydziału,
4) głównego księgowego,
5) głównego specjalisty,
6) radcy prawnego,
7) kierownika kancelarii tajnej,
8) starszego specjalisty,
9) specjalisty,
10) referendarza,
11) podreferendarza.
§ 2.[Wejście w życie] [1] Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Prezes Rady Ministrów: J. Buzek
[1] Rozporządzenie wchodzi w życie 15 stycznia 2001 r.
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00