Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2000-06-01 do 2001-01-01
Wersja archiwalna od 2000-06-01 do 2001-01-01
archiwalny
ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW
z dnia 11 maja 2000 r.
w sprawie ustanowienia kontyngentu taryfowego ilościowego na przywóz niektórych towarów do eksploatacji statków morskich i jednostek żeglugi śródlądowej.
Na podstawie art. 14 § 3 pkt 2 i § 4 ustawy z dnia 9 stycznia 1997 r. — Kodeks celny (Dz. U. Nr 23, poz. 117, Nr 64, póz. 407, Nr 121, poz. 770, Nr 157, poz. 1026 i Nr 160, poz. 1084, z 1998 r. Nr 106, poz. 668 i Nr 160, poz. 1063, z 1999 r. Nr 40, poz. 402 i Nr 72, poz. 802 oraz z 2000 r. Nr 22, poz. 269) zarządza się, co następuje:
§ 1.Do dnia 31 grudnia 2000 r. ustanawia się kontyngent taryfowy ilościowy na przywóz towarów wymienionych w załączniku do rozporządzenia, dla których ustanawia się zerowe stawki celne.
§ 2.W zakresie uregulowanym w § 1 nie stosuje się stawek celnych określonych w Taryfie celnej, stanowiącej załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 grudnia 1999 r. w sprawie ustanowienia Taryfy celnej (Dz. U. Nr 107, póz. 1217 oraz z 2000 r. Nr 22, poz. 277 i Nr 29.poz. 361).
§ 3.Rozdysponowanie kontyngentu, o którym mowa w § 1, polega na wydaniu pozwoleń na podstawie kompletnych wniosków rozpatrywanych zgodnie z kolejnością ich złożenia.
§ 4.Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
Prezes Rady Ministrów: J. Buzek
Załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 11 maja 2000 r. (poz. 452)
WYKAZ TOWARÓW, NA KTÓRYCH PRZYWÓZ USTANAWIA SIĘ KONTYNGENT TARYFOWY ILOŚCIOWY
Kod PC | Wyszczególnienie | Ilość |
1 | 2 | 3 |
2710 00 | Oleje ropy naftowej i oleje otrzymywane z minerałów bitumicznych, inne niż surowe; przetwory gdzie indziej nie wymienione ani nie włączone, zawierające w masie nie mniej niż 70% olejów ropy naftowej lub olejów otrzymywanych z minerałów bitumicznych, których te oleje stanowią składniki zasadnicze: | 200 000 ton |
| — Oleje ciężkie: |
|
| — — Oleje napędowe: |
|
| — — — Do innych celów: |
|
2710 00 66 | — — — — O zawartości siarki w masie nie przekraczającej 0,05%: |
|
2710 00 66 1 | — — — — — Oleje napędowe do silników |
|
ex 2710 00 66 1 | Paliwo żeglugowe wg klasyfikacji ISO 8217 |
|
2710 00 67 | — — — — O zawartości siarki w masie powyżej 0,05%, ale nie przekraczającej 0,2%: |
|
2710 00 67 1 | — — — — — Oleje napędowe do silników |
|
ex 2710 00 67 1 | Paliwo żeglugowe wg klasyfikacji ISO 8217 |
|
2710 00 68 | — — — — O zawartości siarki w masie powyżej 0,2%: |
|
2710 00 68 1 | — — — — — Oleje napędowe do silników |
|
ex 2710 00 68 1 | Paliwo żeglugowe wg klasyfikacji ISO 8217 |
|
| — — Oleje opałowe: |
|
| — — — Do innych celów: |
|
2710 00 74 0 | — — — — O zawartości siarki w masie nie przekraczającej 1% |
|
ex 2710 00 74 0 | Paliwo żeglugowe wg klasyfikacji ISO 8217 |
|
2710 00 76 0 | — — — — O zawartości siarki w masie powyżej 1%, ale nie przekraczającej 2% |
|
ex 2710 00 76 0 | Paliwo żeglugowe wg klasyfikacji ISO 8217 |
|
2710 00 77 0 | — — — — O zawartości siarki w masie powyżej 2%, ale nie przekraczającej 2,8% |
|
ex 2710 00 77 0 | Paliwo żeglugowe wg klasyfikacji ISO 8217 |
|