Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2000-01-17 do 2002-01-01
Wersja archiwalna od 2000-01-17 do 2002-01-01
archiwalny
ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW
z dnia 4 stycznia 2000 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie organizacji i trybu przeprowadzania przez urzędy pracy kontroli oraz zasad współdziałania z innymi organami
Na podstawie art. 61 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 1994 r. o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu (Dz. U. z 1997 r., Nr 25, poz. 128, Nr 28, poz. 153, Nr 41, poz. 255, Nr 63, poz. 403, Nr 93, poz. 569, Nr 107, poz. 692, Nr 121, poz. 770 i Nr 123, poz. 776, z 1998 r. Nr 66, poz. 431, Nr 106, poz. 668, Nr 108, poz. 684, Nr 137, poz. 887 i Nr 162, poz. 1112, 1118 i 1126 oraz z 1999 r. Nr 60, poz. 636) zarządza się, co następuje:
§ 1.W rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1995 r. w sprawie organizacji i trybu przeprowadzania przez urzędy pracy kontroli oraz zasad współdziałania z innymi organami (Dz. U. Nr 81, poz. 408) wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 1 wyrazy „wojewódzkie urzędy pracy oraz, na ich zlecenie, rejonowe urzędy pracy” zastępuje się wyrazami „powiatowe urzędy pracy, zgodnie ze standardami określanymi przez Prezesa Krajowego Urzędu Pracy”;
2) w § 2:
a) ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Legitymacje służbowe oraz upoważnienia do przeprowadzania kontroli dla pracowników wykonujących kontrolę wydaje starosta.”,
b) skreśla się ust. 3;
3) w § 4 w ust. 2 wyrazy „wojewódzkiego lub rejonowego” zastępuje się wyrazem „powiatowego”;
4) w § 9 wyrazy „dyrektor wojewódzkiego urzędu pracy” zastępuje się wyrazem „starosta”;
5) w § 10 wyrazy „wojewódzkie i rejonowe” zastępuje się wyrazem „powiatowe”.
§ 2.[1] Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Prezes Rady Ministrów: J. Buzek
[1] Rozporządzenie wchodzi w życie 17 stycznia 2000 r.