Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Ustaw rok 1999 nr 6 poz. 46
Wersja archiwalna od 1999-01-21 do 2001-01-01
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Ustaw rok 1999 nr 6 poz. 46
Wersja archiwalna od 1999-01-21 do 2001-01-01
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI

z dnia 15 stycznia 1999 r.

w sprawie określenia wzoru oraz sposobu prowadzenia rejestru kolumn transportu sanitarnego

Na podstawie art. 70h ust. 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 91, poz. 408, z 1992 r. Nr 63, poz. 315, z 1994 r. Nr 121, poz. 591, z 1995 r. Nr 138, poz. 682, z 1996 r. Nr 24, poz. 110, z 1997 r. Nr 104, poz. 661, Nr 121, poz. 769, i Nr 158, poz. 1041 oraz z 1998 r. Nr 106, poz. 668, Nr 117, poz. 756 i Nr 162, poz. 1115) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.[Rejestr kolumn transportu sanitarnego] Rejestr kolumn transportu sanitarnego, zwany dalej „rejestrem”, prowadzi się w księdze rejestrowej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.[Kolumny transportu sanitarnego] Do rejestru wpisuje się kolumny transportu sanitarnego oraz Centralny Zespół Lotnictwa Sanitarnego, zwane dalej „kolumnami”.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3.[Rubryki księgi rejestrowej] 1. Księga rejestrowa składa się z następujących rubryk:

– rubryka pierwsza – numer kolejny wpisu,

– rubryka druga – data wpisu,

– rubryka trzecia – nazwa, siedziba i adres kolumny,

– rubryka czwarta – obszar działania kolumny,

– rubryka piąta – forma organizacyjna kolumny;

– rubryka szósta – oznaczenie podmiotu, który utworzył kolumnę, i organu sprawującego nadzór nad kolumną,

– rubryka siódma – imiona i nazwisko kierownika kolumny,

– rubryka ósma – data aktu o utworzeniu kolumny,

– rubryka dziewiąta – data statutu, wzmianka o jego złożeniu i wprowadzanych zmianach,

– rubryka dziesiąta – data aktu o przekształceniu albo likwidacji kolumny, wzmianka o złożeniu tych dokumentów oraz imię i nazwisko likwidatora,

– rubryka jedenasta – uwagi.

2. W rubryce dwunastej zamieszcza się między innymi informację o przyczynach wykreślenia kolumny z rejestru.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4.[Oddzielne akta rejestrowe] Niezależnie od księgi rejestrowej dla każdej kolumny prowadzi się oddzielne akta rejestrowe, obejmujące dokumenty stanowiące podstawę wpisu oraz dotyczące postępowania rejestrowego.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5.[Wniosek o wpis do rejestru] Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać dokładne dane potrzebne do wypełnienia poszczególnych rubryk rejestru. Do wniosku o dokonanie każdego wpisu dołącza się dokumenty stanowiące podstawę wpisu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 6.[Postanowienie zarządzające wpis do rejestru] W postanowieniu zarządzającym wpis do rejestru sąd określa dosłowną treść wpisu oraz rubrykę księgi rejestrowej, do której wpis ma być dokonany.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 7.[Przeglądanie rejestru] 1. Rejestr oraz złożone do akt dokumenty stanowiące podstawę wpisu może przeglądać każdy pod nadzorem sekretarza sądowego.

2. Zaświadczenia, odpisy i wyciągi z rejestru są wydawane osobie, która wykaże interes prawny w ich uzyskaniu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8.[Wejście w życie] Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Minister Sprawiedliwości: H. Suchocka

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00