Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 1997-05-14 do 1999-07-01
Wersja archiwalna od 1997-05-14 do 1999-07-01
archiwalny
ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 13 maja 1997 r.
w sprawie trybu wydawania oraz rozpowszechniania Biuletynu Służby Cywilnej.
Na podstawie art. 24 ust. 3 ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 89, poz. 402) zarządza się, co następuje:
§ 1.1. Szef Służby Cywilnej wydaje Biuletyn Służby Cywilnej, zwany dalej „Biuletynem”.
2. Biuletyn redaguje zespół redakcyjny w Urzędzie Służby Cywilnej.
§ 2.1. Biuletyn wydaje się z zachowaniem kolejności numerów w każdym roku kalendarzowym.
2. Na każdym numerze Biuletynu zamieszcza się datę jego wydania.
3. Dzień wydania Biuletynu ustala się z uwzględnieniem przewidywanego terminu zakończenia druku i skierowania do rozpowszechniania.
4. Na ostatniej stronie Biuletynu zamieszcza się nazwę jego wydawcy oraz informacje związane z jego wydawaniem i rozpowszechnianiem.
§ 3.Szef Służby Cywilnej:
1) zatwierdza przygotowany do druku tekst Biuletynu i poleca jego wydanie,
2) ustala nakład Biuletynu, kierując się potrzebą zapewnienia jego powszechnej dostępności,
3) ustala cenę Biuletynu, uwzględniając koszty jego wydania i rozpowszechniania.
§ 4.Rozpowszechnianie Biuletynu odbywa się w detalicznych punktach sprzedaży prasy, znajdujących się w siedzibach urzędów administracji publicznej, oraz w systemie prenumeraty.
§ 5.Biuletyn otrzymują nieodpłatnie:
1) Prezes Rady Ministrów,
2) Sekretarz Rady Ministrów,
3) członkowie Rady Służby Cywilnej,
4) przewodniczący komisji służby cywilnej,
5) dyrektorzy generalni urzędów.
§ 6.Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Prezes Rady Ministrów: W. Cimoszewicz