Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Ustaw rok 1997 nr 2 poz. 10
Wersja archiwalna od 1997-01-09 do 1999-07-01
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Ustaw rok 1997 nr 2 poz. 10
Wersja archiwalna od 1997-01-09 do 1999-07-01
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 6 stycznia 1997 r.

w sprawie nadania statutu Urzędowi Służby Cywilnej.

Na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 89, poz. 402) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1. Urzędowi Służby Cywilnej nadaje się statut stanowiący załącznik do rozporządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: W. Cimoszewicz

Załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 6 stycznia 1997 r. (poz. 10)

STATUT URZĘDU SŁUŻBY CYWILNEJ

§ 1. Urząd Służby Cywilnej jako urząd administracji rządowej, zwany dalej „Urzędem”, działa zgodnie z zarządzeniami i poleceniami oraz pod bezpośrednim kierownictwem Szefa Służby Cywilnej, zwanego dalej „Szefem”.

§ 2. 1. Szef kieruje Urzędem przy pomocy swoich zastępców, dyrektora generalnego Urzędu oraz dyrektorów departamentów (komórek równorzędnych).

2. Szef może upoważnić osoby wymienione w ust. 1, a także innych pracowników Urzędu do podejmowania decyzji w określonych przez niego sprawach.

§ 3. Szef może tworzyć komisje i zespoły jako organy pomocnicze lub opiniodawczo-doradcze, określając cel powołania, ich nazwę, skład osobowy, zakres zadań i tryb działania tych organów.

§ 4. W skład Urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1) Sekretariat Szefa Służby Cywilnej,

2) Biuro Dyrektora Generalnego Urzędu,

3) Departament Rozwoju Służby Cywilnej,

4) Departament Kadr Służby Cywilnej,

5) Departament Budżetu Służby Cywilnej,

6) Departament Szkolenia Służby Cywilnej,

7) Sekretariat Rady i Komisji Służby Cywilnej.

§ 5. Organizację wewnętrzną i szczegółowy zakres zadań komórek organizacyjnych oraz szczegółowy tryb pracy Urzędu określa regulamin organizacyjny nadany przez Szefa na wniosek dyrektora generalnego Urzędu.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00