Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Ustaw rok 1994 nr 94 poz. 448
Wersja aktualna od 1994-09-20
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Ustaw rok 1994 nr 94 poz. 448
Wersja aktualna od 1994-09-20
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW

z dnia 23 sierpnia 1994 r.

w sprawie ustanowienia wolnego obszaru celnego w Świnoujściu.

Na podstawie art. 32 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 28 grudnia 1989 r. - Prawo celne (Dz. U. z 1994 r. Nr 71, poz. 312) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.Ustanawia się wolny obszar celny w Świnoujściu (województwo szczecińskie), którego szczegółowy opis granic stanowi załącznik do rozporządzenia. Przebieg granic tego obszaru jest oznaczony na mapie w skali 1:5000, przechowywanej i pozostającej do wglądu w Urzędzie Wojewódzkim w Szczecinie.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.Jako zarządzającego wolnym obszarem celnym ustanawia się "Przedsiębiorstwo Portowe ODRAPORT - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością".

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3.Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: W. Pawlak

Załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 23 sierpnia 1994 r. (poz. 448)

SZCZEGÓŁOWY OPIS GRANIC WOLNEGO OBSZARU CELNEGO W ŚWINOUJŚCIU

Począwszy od pkt nr 102, zlokalizowanego na skraju nabrzeża Wyposażeniowego w Basenie Bałtyckim, granica biegnie w kierunku północno-zachodnim, wzdłuż ogrodzenia do pkt nr 103, po czym linią łamaną przez pkt nr 104 dochodzi do pkt nr 105, zlokalizowanego na narożu budynku.

Dalej granica biegnie na północny wschód, wzdłuż ogrodzenia do pkt nr 106, a następnie linią łamaną przez pkt nr 107 do pkt nr 108 zlokalizowanego na skraju drogi wewnętrznej.

Od pkt nr 108 granica biegnie w kierunku południowo-wschodnim skrajem pasa drogowego i dochodzi do pkt nr 109, gdzie skręca pod kątem rozwartym i biegnie na północny wschód, wzdłuż ogrodzenia do pkt nr 110.

W pkt nr 110 granica załamuje się pod kątem prostym i biegnie w kierunku północno-zachodnim do pkt nr 111, a następnie skręca pod kątem rozwartym w kierunku zachodnim do pkt nr 112.

W pkt nr 112 granica załamuje się pod kątem ostrym i biegnie po linii prostej w kierunku północno-wschodnim do pkt nr 113, a następnie wzdłuż bocznicy kolejowej w kierunku wschodnim do pkt nr 114.

Z pkt nr 114granica biegnie linią prostą w kierunku południowo-wschodnim, przecinając w pkt nr 115 bocznicę kolejową, do pkt nr 116, skąd linią łamaną przez pkt nr 117 i 118 do pkt nr 119.

Z pkt nr 119 granica, przecinając bocznicę kolejową i drogę wjazdową, biegnie w kierunku południowo-wschodnim do pkt nr 120, gdzie skręca w kierunku południowym, dochodząc do pkt nr 121. Od pkt nr 121 granica biegnie linią prostą w kierunku wschodnim do pkt nr 122, skręca pod kątem prostym w kierunku północnym do pkt nr 123, a następnie załamuje się pod kątem rozwartym na północny wschód i dochodzi do pkt nr 124, zlokalizowanego na granicy pasa drogowego ulicy Ludzi Morza.

Od pkt nr 124 granica biegnie w kierunku południowo-wschodnim, skrajem pasa drogowego ulicy Ludzi Morza, dochodzi do pkt nr 125, a następnie skręca w kierunku południowo-zachodnim, dochodząc do pkt nr 126.

Z pkt nr 126 granica skręca w kierunku zachodnim, dochodzi do pkt nr 127, w którym pod kątem rozwartym skręca w kierunku południowo-zachodnim i wzdłuż ogrodzenia Morskiej Stoczni Remontowej przez pkt nr 128 i 129 dochodzi do pkt nr 130.

W pkt nr 130 granica skręca pod kątem prostym w kierunku północno-zachodnim i biegnie do pkt nr 131, a następnie skręca pod kątem prostym w kierunku południowo-zachodnim do pkt nr 132, gdzie załamuje się w kierunku zachodnim, dochodząc do pkt nr 133, z którego podąża w kierunku północno-zachodnim, dochodząc do pkt nr 134.

W pkt nr 134 granica załamuje się pod kątem prostym i biegnie w kierunku południowo-zachodnim do pkt nr 135, gdzie skręca w kierunku zachodnim i dochodzi do pkt nr 136.

Z pkt nr 136 granica linią prostą biegnie w kierunku północno-zachodnim do pkt nr 137 i po załamaniu w kierunku zachodnim osiąga pkt nr 138, skąd linią prostą podąża w kierunku północno-zachodnim osiągając pkt nr 139.

Z pkt nr 139 granica linią łamaną najpierw biegnie w kierunku północnym do pkt nr 140, a następnie w kierunku północno-zachodnim, dochodząc do pkt nr 141 zlokalizowanego na nabrzeżu Stacja Prób Basenu Atlantyckiego.

Z pkt nr 141 granica biegnie skrajem nabrzeża Stacji Prób do pkt nr 142, następnie skrajem nabrzeża Remontowo-Zaopatrzeniowego do pkt nr 143 i 144, nabrzeża Top do pkt nr 145 i nabrzeża Rozładunkowego do pkt nr 146.

Z pkt nr 146 granica skręca na północny zachód i biegnie skrajem nabrzeża Rybackiego do pkt nr 147, a następnie skrajem nabrzeża Komunikacyjnego do pkt nr 148.

W pkt nr 148 granica skręca w kierunku północno-wschodnim i skrajem nabrzeża Zaopatrzeniowego biegnie do pkt nr 149 i 150, a następnie skrajem nabrzeża Nok dochodzi do pkt nr 151.

W pkt nr 151 granica skręca pod kątem rozwartym i skrajem nabrzeża Wyposażeniowego dochodzi do pkt nr 102.

Wyżej wymienione granice obejmują teren działek:

168 o powierzchni gruntu 0,81 ha,

170 o powierzchni gruntu 2,40 ha,

169 o powierzchni gruntu 27,79 ha,

182 o powierzchni gruntu 0,74 ha,

184 o powierzchni gruntu 13,30 ha.

Ogólny obszar mieszczący się w opisanych wyżej granicach wynosi 46,05 ha.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00