Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Ustaw rok 1992 nr 16 poz. 66
Wersja archiwalna od 1992-03-04 do 1997-12-29
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Ustaw rok 1992 nr 16 poz. 66
Wersja archiwalna od 1992-03-04 do 1997-12-29
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI

z dnia 5 lutego 1992 r.

w sprawie wzoru i sposobu prowadzenia rejestru publicznych zakładów opieki zdrowotnej.

Na podstawie art. 52 ust. 5 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 91, poz. 408) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1. Rejestr publicznych zakładów opieki zdrowotnej, zwany dalej „rejestrem”, prowadzi się w księdze rejestrowej według niżej określonego wzoru.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2. Księga rejestrowa podzielona jest na rubryki, w których wpisuje się:

1) numer kolejny wpisu,

2) datę wpisu,

3) nazwę zakładu opieki zdrowotnej oraz jego siedzibę,

4) podstawowe kierunki działalności zakładu opieki zdrowotnej,

5) obszar działania zakładu opieki zdrowotnej,

6) oznaczenie organu, który utworzył zakład, i aktu o utworzeniu oraz oznaczenie organu sprawującego nadzór nad zakładem,

7) wzmiankę o złożeniu statutu i o jego zmianach,

8) nazwisko i imię kierownika zakładu oraz jego kwalifikacje zawodowe,

9) wzmiankę o powołaniu rady nadzorczej,

10) dane dotyczące przekształcenia lub likwidacji zakładu, w tym nazwisko i imię likwidatora,

11) cyfrowy identyfikator zakładu,

12) uwagi.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3. Dla każdego publicznego zakładu opieki zdrowotnej prowadzi się oddzielne akta rejestrowe, obejmujące akta postępowania o zarejestrowanie oraz dołączane sukcesywnie akta postępowania w sprawach o dokonanie dalszych wpisów w rejestrze, a także wszelkie dokumenty stanowiące podstawę dokonania wpisów.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4. Podstawą postanowienia zarządzającego wpis do rejestru są wyłącznie dokumenty złożone do akt rejestrowych.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5. W postanowieniu zarządzającym wpis do rejestru sąd określa dosłowną treść wpisu oraz rubrykę, w której wpis ma być dokonany.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 6. Przepisy dotyczące dokonania wpisu do rejestru stosuje się odpowiednio do wykreślenia wpisu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 7. 1. Rejestr jest udostępniany do wglądu w obecności sekretarza sądowego.

2. Zaświadczenia, odpisy i wyciągi z rejestru są wydawane każdemu, kto wykażę w ich uzyskaniu interes prawny.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Minister Sprawiedliwości: Z. Dyka

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00