Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
local_library

Komentarz

Komentarz do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych - Art. 17b

1

[Zasady obliczania opłaty]

Wysokość opłaty reklamowej zależy od dwóch czynników. Po pierwsze od pola powierzchni tablicy reklamowej, a po drugie od liczby dni istnienia tablicy reklamowej w danym roku. Ustawodawca zdecydował się bowiem na wprowadzenie dwóch elementów opłaty reklamowej - części stałej (jej wysokość nie może przekroczyć 2 zł dziennie od danej tablicy lub urządzenia reklamowego) oraz części zmiennej, która jest właśnie uzależniona od pola powierzchni tablicy lub urządzenia reklamowego.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00