comment
Artykuł
Artykuł
aktualny
na dzień 25-11-2024
Artykuł
aktualny
na dzień 25-11-2024
Data publikacji: 2024-05-15
Potwierdzenie sald należności - krok po kroku
Przedmiotem inwentaryzacji na koniec każdego roku obrotowego są m.in. nieuregulowane na dzień bilansowy rozrachunki między jednostką a jej kontrahentami. Inwentaryzacja rozrachunków następuje - co do zasady - drogą uzgodnienia salda z kontrahentem, a więc uzyskania od kontrahenta potwierdzenia, że uznaje saldo (kwotę wymagającą zapłaty).
1. Zasady inwentaryzacji należności drogą potwierdzenia salda
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
Szkolenia
-
keyboard_arrow_right
Formularze
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie