Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2007-12-15

Skutki podatkowe finansowania rebrandingu przez grupę finansową, sygn. 1471/DPR1/423/76/07/MK

Organ: Urząd skarbowy podległy Izbie Skarbowej w Warszawie

Data: 07-09-2007

Sygnatura: 1471/DPR1/423/76/07/MK

Typ pisma: Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego

Teza: Koszty rebrandingu można zaliczyć do kosztów podatkowych, jeśli spełniają przesłanki, o których mowa w art. 15 ust. 1 ustawy o CIT. W przypadku zwrotu części poniesionych wydatków zastosowanie znajdzie art. 12 ust. 4 pkt 6a ustawy o CIT, z którego wynika, że jeżeli zwrotowi podlegają wydatki zaliczone uprzednio do kosztów, kwota zwrotu będzie stanowić dla podatnika przychód podatkowy.

       
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00