Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Biuletyn Informacyjny Lasów Państwowych rok 2020 nr 6 poz. 7
Wersja aktualna od 2020-04-29
Biuletyn Informacyjny Lasów Państwowych rok 2020 nr 6 poz. 7
Wersja aktualna od 2020-04-29
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

DECYZJA NR 37
DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH

z dnia 29 kwietnia 2020 r.

w sprawie funkcjonowania Systemu Ewidencji Szkodnictwa Leśnego w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe

GS.2502.4.2020

Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 6 z późn. zm.) oraz § 6 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, wprowadzonego Zarządzeniem nr 50 Ministra Ochrony Środowiska Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 18 maja 1994 r., postanawia się, co następuje:

§ 1

1. W celu oceny bieżącej sytuacji, wynikającej z prowadzonych działań Służby Leśnej, w tym w szczególności Straży Leśnej, stanowiących realizację ustawowych obowiązków w zakresie zwalczania szkodnictwa leśnego i ochrony mienia, z dniem 1 maja 2020 r. wprowadza się do stosowania w jednostkach organizacyjnych PGL LP System Ewidencji Szkodnictwa Leśnego, zwany dalej SESL.

2. System Ewidencji Szkodnictwa Leśnego jest rozwiązaniem tymczasowym przed wprowadzeniem docelowego systemu informacyjnego w zakresie obejmującym szkodnictwo leśne oraz ochronę mienia w PGL LP.

§ 2

1. Nadzór merytoryczny nad informacjami gromadzonymi w SESL sprawują kierownicy jednostek organizacyjnych LP zgodnie z określonym zakresem działania.

2. Główny Inspektor Straży Leśnej w szczególności:

1) ustala i aktualizuje zakres informacji w SESL;

2) akceptuje wszelkie zmiany w zakresie nowych rozwiązań, funkcjonalności oraz modyfikacji;

3) ustala, tworzy oraz modyfikuje wymaganą dokumentację w zakresie związanym z SESL, w szczególności instrukcje obsługi - Dokumentację użytkownika - stanowiącą załącznik do niniejszej decyzji. (Załącznika nie drukujemy - przyp. red.).

§ 3

1. Kierownik jednostki organizacyjnej LP wyznacza pracownika, który realizuje zadania związane z:

1) rejestracją, modyfikacją lub usunięciem informacji;

2) dokonywaniem sprawdzeń;

3) sporządzaniem analiz i raportów.

2. Zadania, o których mowa w ust 1, powinny być przede wszystkim powierzone strażnikom leśnym w nadleśnictwie lub regionalnym inspektorom straży leśnej w biurze RDLP.

3. Zakres informacji w SESL obejmuje działania podjęte przez Straż Leśną oraz przez pracowników Służby Leśnej posiadających uprawnienia strażnika leśnego.

4. Informacje w SESL rejestruje się niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, jednak nie później niż do godziny 10.00 dnia następnego lub do godziny 10.00 w pierwszym możliwym dniu roboczym.

§ 4

Nadzór techniczny nad funkcjonowaniem i utrzymaniem SESL sprawuje Zakład Informatyki Lasów Państwowych.

§ 5

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązująca od 1 maja 2020 r.

DYREKTOR GENERALNY
LASÓW PAŃSTWOWYCH

dr inż. Andrzej Konieczny

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00