history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-03-28    (Dz.U.2024.463 tekst jednolity)

Art. 22. [Dyrektor Centrum] 1. Centrum kieruje Dyrektor Centrum.

2. Sekretarz, za zgodą Prezydium Akademii, powołuje na Dyrektora Centrum osobę wybraną w drodze konkursu.

3. Dyrektorem Centrum może być osoba, która:

1) korzysta z pełni praw publicznych;

2) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi;

3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) nie została ukarana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104);

5) posiada co najmniej stopień naukowy doktora.

4. Kandydata na Dyrektora Centrum wyłania komisja powołana przez Sekretarza.

5. Dyrektor Centrum nie może podejmować dodatkowego zatrudnienia ani wykonywać innych zajęć zarobkowych lub niezarobkowych bez zgody Sekretarza.

6. Dyrektor Centrum pełni swoją funkcję przez 4 lata. Ta sama osoba może pełnić funkcję Dyrektora Centrum nie dłużej niż przez dwie następujące po sobie kadencje.

7. Szczegółowy sposób przeprowadzania konkursu, o którym mowa w ust. 2, określa Sekretarz w regulaminie konkursu zatwierdzonym przez ministra.

8. Informację o naborze na stanowisko Dyrektora Centrum ogłasza się przez umieszczenie informacji o konkursie wraz z regulaminem konkursu, w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Centrum, na stronie podmiotowej Akademii w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu obsługującego ministra.

9. Szczegółowe zadania i organizację Centrum określa regulamin organizacyjny nadany przez Sekretarza za zgodą Prezydium Akademii.

Wersja obowiązująca od 2024-03-28    (Dz.U.2024.463 tekst jednolity)

Art. 22. [Dyrektor Centrum] 1. Centrum kieruje Dyrektor Centrum.

2. Sekretarz, za zgodą Prezydium Akademii, powołuje na Dyrektora Centrum osobę wybraną w drodze konkursu.

3. Dyrektorem Centrum może być osoba, która:

1) korzysta z pełni praw publicznych;

2) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi;

3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) nie została ukarana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104);

5) posiada co najmniej stopień naukowy doktora.

4. Kandydata na Dyrektora Centrum wyłania komisja powołana przez Sekretarza.

5. Dyrektor Centrum nie może podejmować dodatkowego zatrudnienia ani wykonywać innych zajęć zarobkowych lub niezarobkowych bez zgody Sekretarza.

6. Dyrektor Centrum pełni swoją funkcję przez 4 lata. Ta sama osoba może pełnić funkcję Dyrektora Centrum nie dłużej niż przez dwie następujące po sobie kadencje.

7. Szczegółowy sposób przeprowadzania konkursu, o którym mowa w ust. 2, określa Sekretarz w regulaminie konkursu zatwierdzonym przez ministra.

8. Informację o naborze na stanowisko Dyrektora Centrum ogłasza się przez umieszczenie informacji o konkursie wraz z regulaminem konkursu, w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Centrum, na stronie podmiotowej Akademii w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu obsługującego ministra.

9. Szczegółowe zadania i organizację Centrum określa regulamin organizacyjny nadany przez Sekretarza za zgodą Prezydium Akademii.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-07-19 do 2024-03-27

Art. 22. [Dyrektor Centrum] 1. Centrum kieruje Dyrektor Centrum.

2. Sekretarz, za zgodą Prezydium Akademii, powołuje na Dyrektora Centrum osobę wybraną w drodze konkursu.

3. Dyrektorem Centrum może być osoba, która:

1) korzysta z pełni praw publicznych;

2) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi;

3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) nie została ukarana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);

5) posiada co najmniej stopień naukowy doktora.

4. Kandydata na Dyrektora Centrum wyłania komisja powołana przez Sekretarza.

5. Dyrektor Centrum nie może podejmować dodatkowego zatrudnienia ani wykonywać innych zajęć zarobkowych lub niezarobkowych bez zgody Sekretarza.

6. Dyrektor Centrum pełni swoją funkcję przez 4 lata. Ta sama osoba może pełnić funkcję Dyrektora Centrum nie dłużej niż przez dwie następujące po sobie kadencje.

7. Szczegółowy sposób przeprowadzania konkursu, o którym mowa w ust. 2, określa Sekretarz w regulaminie konkursu zatwierdzonym przez ministra.

8. [6] Informację o naborze na stanowisko Dyrektora Centrum ogłasza się przez umieszczenie informacji o konkursie wraz z regulaminem konkursu, w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Centrum, na stronie podmiotowej Akademii w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu obsługującego ministra.

9. Szczegółowe zadania i organizację Centrum określa regulamin organizacyjny nadany przez Sekretarza za zgodą Prezydium Akademii.

[6] Art. 22 ust. 8 w brzmieniu ustalonym przez art. 29 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o wsparciu rozwoju kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli (Dz.U. poz. 1369). Zmiana weszła w życie 19 lipca 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-09-01 do 2023-07-18

Art. 22. [Dyrektor Centrum] 1. Centrum kieruje Dyrektor Centrum.

2. Sekretarz, za zgodą Prezydium Akademii, powołuje na Dyrektora Centrum osobę wybraną w drodze konkursu.

3. Dyrektorem Centrum może być osoba, która:

1) korzysta z pełni praw publicznych;

2) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi;

3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) nie została ukarana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);

5) posiada co najmniej stopień naukowy doktora.

4. Kandydata na Dyrektora Centrum wyłania komisja powołana przez Sekretarza.

5. Dyrektor Centrum nie może podejmować dodatkowego zatrudnienia ani wykonywać innych zajęć zarobkowych lub niezarobkowych bez zgody Sekretarza.

6. Dyrektor Centrum pełni swoją funkcję przez 4 lata. Ta sama osoba może pełnić funkcję Dyrektora Centrum nie dłużej niż przez dwie następujące po sobie kadencje.

7. Szczegółowy sposób przeprowadzania konkursu, o którym mowa w ust. 2, określa Sekretarz w regulaminie konkursu zatwierdzonym przez ministra.

8. Informację o naborze na stanowisko Dyrektora Centrum ogłasza się przez umieszczenie informacji o konkursie wraz z regulaminem konkursu, w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Centrum, na stronie podmiotowej Akademii w Biuletynie Informacji Publicznej oraz Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

9. Szczegółowe zadania i organizację Centrum określa regulamin organizacyjny nadany przez Sekretarza za zgodą Prezydium Akademii.